Ja toch? Komende vrijdag wordt er een nieuwe aldi geopend in ons dorp, ik verheug me er al helemaal op
Ik kan mensen (lees Gregor) die heel stoer een ui gaan snijden met één of ander kutmesje echt niet serieus nemen hoor.
Francis van foodgloss gebruikte ook altijd zulke slechte messen en geen goede snijtechniek. Ziet er zo klunzig uit.
Haha als je vlogs of ‘what I eat in a day’ filmpjes kijkt kun je je echt verbazen over wat voor manieren mensen allemaal bedenken om een ui te snijden.
Lekker zelf weten natuurlijk, maar dit is ook gewoon gemakkelijk:
Zou de gemiddelde mens niet gewoon geen goede messen in huis hebben? Ik ook niet hoor, dus bij mij ziet het er ook niet uit maar i don’t care. Maar als ik deze video zie dan kan ik me echt niet voorstellen hoe het voelt alsof een mes als boter zo door die ui heen glijdt.
Als het mes als boter door de ui glijdt, glijdt het een enkele keer ook als boter door mijn vinger
Moet altijd wennen als messen net geslepen zijn of als er nieuwe messen zijn.
Hahaha ook echt in de ui peuteren met dat mesje. Wat is ze in hemelsnaam aan het doen??
“Is dit goed?”
“Ja dat is… ehh prima.”
Die Josh V x Mascha collectie staat vol met hun initialen en ik zie alleen maar “Jij Vuile Mother Fucker” ipv JV MF
Ben helemaal verbaasd hoe aardig hij is in het filmpje. Lekker rustig, goede uitleg. Ben zo gewend (van de reclames op tv) dat hij alleen maar aan het schreeuwen is.
Hij schijnt in real life echt ontzettend aardig te zijn. Echt goed voor z’n personeel en tijd nemen voor fans. En heel goed met kinderen om te kunnen gaan.
Ik heb met hem gewerkt toen hij nog niet kraantje was maar gewoon Alex. Lekker aan het bellen op een callcenter. Vet leuke vent is het
Maar echt
Mijn nichtje (12) heeft een Reinders shirtje en ze vroeg wat ik er van vond, toen zei ik dat zij niet het type is voor Reinders. Haar vader vroeg wat dat type is, dus ik liet foto’s zien en toen zei hij (zij hoorde het niet meer) “ik denk dat ik dat shirt te heet ga wassen en per ongeluk in de droger doe”
Ik moet nu aan het ellegirl nieuwe lidl verhaal denken
Hahahaha ja ik soms ook gewoon als ik door de Lidl loop
Het ontwerpen van de collectie van Mascha en Josh V heeft waarschijnlijk even veel tijd gekost als het editen van haar video’s.
Love dit
Wat wanstaltig. Dit lijkt wel een paddestoel aan een boom
Oh dat ken ik niet, maar ik tel de dagen af tot vrijdag😂