Baby Yoda would approve
Naast het geld: de tijd die je hebt om aan jezelf te besteden. Zo bizar dat je tijd hebt voor meerdere beauty behandelingen per week.
Ik heb ook juist keuzestress nu ik “niet genoeg” geld heb. Ben erg blij met wat er binnenkomt, heb niets te klagen, maar alleen al voor ons huis staat er nu voor 4000 euro aan afwerken, veranderingen, meubels etc op de lijst. Zou een hoop schelen als ik dat gewoon lachend even kon doen, in plaats van steeds bedenken wat de meeste prioriteit heeft, of we niet op vakantie willen ipv het huis etc. En dan besef ik al dat me ik in een enorme luxe positie verkeer door ons inkomen.
Ik snap het verband tussen veel geld en keuze stress niet. Als je niet kunt kiezen maar genoeg geld hebt koop je het toch allebij
Ik pas trouwens die panty die je had aangeraden
Maar wel echt net
Ik verbaasde me eigenlijk over vrij weinig in de video van Mascha, behalve dat ze álles met de auto of Uber doen. Hoewel ik ook wel begrijp dat je liever de auto dan de tram neemt, had die uberrit ook voor 3,5 euro met OV gekund.
Wil nu eigenlijk ook een overzicht voor mezelf maken, maar denk dat het een beetje te confronterend is
Nee want in het ov wordt ze herkend dus ze kan echttttttt niet met de tram!!!
Ik verbaasde me wel over die €55 aan pizza’s voor 3 man, zat er goud op ofzo
Ja en lekkere dingetjes. Dat is wel echt duur idd, kan ook makkelijk voor 20
Ik woon niet heel ver van haar volgens mij en doe bijna alles op de fiets, maar begrijp dat je dat vanuit waar zij woont niet doet
Snap eigenlijk niet waarom ze dan niet gewoon voor een elektrische fiets gaat. Lijkt me zo stom om binnen je eigen stad afhankelijk te zijn van ov/uber
Maar iedereen zegt nu ‘ze geeft x uit en dat kan ook makkelijk voor bedrag x’ maar niet iedereen is uit op besparen toch. Kreeg nu niet echt de indruk dat ze op een houtje moet bijten. Als zij dat wil uitgeven moet ze dat toch lekker doen? Ik zou andere keuzes maken, ook als ik het geld wel had, maar dit is blijkbaar wat zij er graag mee doet.
In de vlog van vandaag vertelt Mascha dat ze nog geen autostoel en kinderwagen heeft en dat ze geen idee heeft waar ze die moet laten. Misschien wel achter de deur.
Tuuuuurlijk, meit
Zo’n kinderwagen (vooral met zo’n bak) is zo’n hele unit die je echt niet even achter een deur kan zetten. Heel die deur gaat niet meer open dan
3 pizza’s voor 20 euro?? Ik ken geen pizzatent in Amsterdam waar dat kan haha.
Ik zou overigens ook lekker een Uber nemen naar Zuid vanaf waar zij woont. Als je het geld ervoor over hebt, waarom niet? Het is in dit geval ook een stuk sneller dan ov of fiets.
Hangt toch van je huis en indeling af? Bij een vriendin staat hij ook achter de deur, kan daar prima. Bij mij wordt het helaas middenin de kamer…
Vlog van 4.01
Ik voel me echt zo arm nu. Ik ga dit niet kijken.
De argumenten van Mascha zijn gewoon vreemd. Als ze zou zeggen: ‘ik neem een uber, lekker makkelijk.’ Maar haar argumenten gaan over goedkoper dan parkeren. Een uber is altijd makkelijker als je geld te over hebt. Ze lult alleen teveel onzin eromheen.
Nou als parkeren €20 is en een uber €17, dan is een uber toch goedkoper? Daar valt toch niet om heen te lullen want het is gewoon een feit. Het ov zou nog goedkoper zijn, maarja daar is het plebs en daar wordt ze herkend dus dat is geen optie.
De discussie ging er ook om of ze niet gewoon de tram of fiets zou pakken. Überhaupt met ritjes naar de stad.