Beutyblogtopic XL #7

Ik zie net een een meisje op insta met rond de 2000 volgers die de plantraining van Cynthia heeft gekregen en een kortingscode van €10 mag weggeven. Zal wel niet zo goed lopen dan…

2 likes

kortingscodes gebruiken betekent niet gelijk dat het niet lekker loopt, is gewoon een marketingtechniek :stuck_out_tongue:

6 likes

Bonnie is 28 jaar! Wow. Dat had ik haar echt niet gegeven.

1 like

Nee? Ik vind het vooral verrassend dat Lotte 29 is!

11 likes

OMG! Waarschijnlijk wist ik dit wel maar heb ik het ergens heel erg ver weggestopt want ik zou Lotte echt max. 22 geven.

3 likes

Of iets met groot ACNE (bijv. die sjaal) al heb ik niks van acne waarop die naam groot staat. Support your local puistenkop. Al kan ik wel zelf wat ondersteuning gebruiken met mijn onzuivere huid :upside_down_face:

1 like

Lijkt me heerlijk om er nog zo jeugdig uit te zien. Ik ben een aantal jaar jonger maar ik zie eruit alsof ik morgen met pensioen mag (als je in het onderwijs werkt dan gebeuren er dingen met je😂).

8 likes

OMG vlog van Mascha op 11-02 06:13 :face_with_monocle:
Foefje staat te koken met een enorme tent in zijn broek lijkt wel? Hij draait na 2 seconden ook zo ongemakkelijk weg met zijn heupen dus volgens mij is hij er zelf ook van bewust. Was dat niemand hier opgevallen? :see_no_evil:

UNCENSORED

image

Edit: op 07:00 nog een close- up ook :joy: :relaxed:

23 likes

Hahaha nu heb ik flashbacks toen ze nog in New babylon woonde was dit ook al eens een ding

36 likes

Het lijkt zo gewoon alsof er een theedoek achter hangt op een haakje ofzo

Edit; oh op bewegend beeld zie je duidelijk dat het dat niet is :joy:

3 likes

Haha jaa dat weet ik ook nog!

2 likes

Ik ga ook altijd heel goed op uien snipperen met een aardappelschilmesje.

28 likes

Ik weet niet meer wie het was die als ondertitel Gebruik spoilers!!! had. Maar ik zou diegene graag taggen omdat ik dit optimaal gebruik ervan vind. Zo fijn dat ik dit beeld kan overslaan :star_struck:

1 like

Ik zal jullie even al het zoeken naar de Babylon-situatie besparen.

You're welcome

Viespeukjes :joy:

109 likes

Ooh deze vlog was echt legendarisch. Heeft iemand nog enig idee welk nummer vlog dit was?

1 like

Nachtmerrie

7 likes

186 :heart:

3 likes

Maar wel op het beautygloss kanaal!
3 likes

Ligt het aan mij of is het uit de video geknipt? :sweat_smile:

Hahaha lollll

1 like