Je kan ze ook invriezen, zijn daarna echt nog wel te eten
Ooh ja. Maar wat @flwhrs suggereert in haar post. Volgens mij is het toch ook druk bij mascha in de buurt?
Naja volgens mij hebben de foefs echt het ultieme excuus nu om naps te doen en gamend op de bank te hangen hahaha.
Ben zo benieuwd naar de naam van hun kindje!
Cinnabon bezorgt gewoon met PostNL door het hele land zag ik vanmiddag! Erg balen voor m’n portemonnee en dieet😅
Ik woon midden in een van de grootste steden van NL, en hier is voor 11 uur en na 20 uur vrijwel niemand meer op straat. Kan me niet voorstellen dat er een stad is waar wel continu mensen zijn zodat je geen 1,5m kan houden.
Niet dat t me boeit wat die foefjes doen. Al willen ze nooit meer bewegen, ieder 24 cinna units in 2 minuten naar binnen stouwen, bevallen op de bank en voor eeuwig vloggen vanaf de tuinstoel.
Waarom voelt die comment van serena zo geforceerd en moederlijk? Alsof ze tegen haar kind zegt “nog even je kleren in de wasmand en dan is het toch oke ??!!!”
Oei, een kamer? Vind het wel sneu voor hem.
Oke ik weet niet zo goed wat ik hier moet op antwoorden want ik ken meerdere mensen die helaas wel last van hebben, maar chill dat jij dat niet hebt.
Regenbooglichtjes? Gezellig?
Echt zo’n “kijk ons eens geen ruzie hebben” comment van Serena
“gOeD bEziG SjOrs”
Jaaa dit is van 2 uur geleden haha
Blijkbaar ben ik de enige maar vind het best lief die comment. Lijkt erop dat ze iig nog proberen een soort van oke verstandhouding te creëren, liever dit dan je ex helemaal afbranden.
Haha ik vind het beste denigrerend/kleinerend overkomen eigenlijk
Hahaha ik ook. Zou me echt kut voelen als ik in een klein kutkamertje zat waar ik blijkbaar niet tevreden mee ben en mn ex stuurt vanaf zn huis met 6 kamers en mijn kinderen “nog even dit doen en dan ziet het er toch prima uit? Goed bezig Jetlag!”
Ja precies dit! Sereen zit in haar gesponde kasteel met de kids, terwijl Sjors blij ‘moet’ zijn met zijn enige lichtpuntje: een gaming-corning.
Ja haha vooral die alleen nog een oplossing voor je kleren
Wel sneu, want terwijl ik dit type bedenk ik ook dat die kids waarschijnlijk niet bij hem kunnen blijven slapen nu? Wel stoer dat ie het gewoon post eigenlijk.
Hij heeft toch ‘thanks ’ gereageerd op Sereen dus misschien hebben ze het toch een soort van uitgepraat?
Die gaming led lights leuke regenboog lichtjes noemen ook haha
Maar George reageert zelf op haar comment met: ‘Thanks ’
Dat lijkt toch best op on speaking terms zijn en dat ze beiden hun best doen voor een goede verstandhouding? Anders had hij hier, gezien zijn eerdere verwijderde post vol emotie, niet zo op gereageerd.
Edit: ik zie dat @Koffie dit ook al eerder zei. Ik typ te langzaam.
Ik moet trouwens altijd een beetje overgeven in mijn mond van het woord ‘netjes’ in een andere betekenis dan ‘opgeruimd’.
Ik heb een nieuwe baan: netjes hoor!
Ik ben geslaagd: netjes hoor!
Dit is mijn nieuwe huis: netjes hoor!
Kan ook sarcastisch zijn