Beutyblogtopic XL #8

Regenbooglichtjes? Gezellig?

Echt zo’n “kijk ons eens geen ruzie hebben” comment van Serena

90 likes

“gOeD bEziG SjOrs”

115 likes

Jaaa dit is van 2 uur geleden haha

2 likes

Blijkbaar ben ik de enige maar vind het best lief die comment. Lijkt erop dat ze iig nog proberen een soort van oke verstandhouding te creëren, liever dit dan je ex helemaal afbranden.

5 likes

Haha ik vind het beste denigrerend/kleinerend overkomen eigenlijk :grimacing:

146 likes

Hahaha ik ook. Zou me echt kut voelen als ik in een klein kutkamertje zat waar ik blijkbaar niet tevreden mee ben en mn ex stuurt vanaf zn huis met 6 kamers en mijn kinderen “nog even dit doen en dan ziet het er toch prima uit? Goed bezig Jetlag!”

160 likes

Ja precies dit! Sereen zit in haar gesponde kasteel met de kids, terwijl Sjors blij ‘moet’ zijn met zijn enige lichtpuntje: een gaming-corning.

20 likes

Ja haha vooral die alleen nog een oplossing voor je kleren :grimacing:

Wel sneu, want terwijl ik dit type bedenk ik ook dat die kids waarschijnlijk niet bij hem kunnen blijven slapen nu? Wel stoer dat ie het gewoon post eigenlijk.

23 likes

Hij heeft toch ‘thanks :kissing_heart:’ gereageerd op Sereen dus misschien hebben ze het toch een soort van uitgepraat?

5 likes

Die gaming led lights leuke regenboog lichtjes noemen ook haha

41 likes

Maar George reageert zelf op haar comment met: ‘Thanks :kissing_heart:

Dat lijkt toch best op on speaking terms zijn en dat ze beiden hun best doen voor een goede verstandhouding? Anders had hij hier, gezien zijn eerdere verwijderde post vol emotie, niet zo op gereageerd.

Edit: ik zie dat @Koffie dit ook al eerder zei. Ik typ te langzaam.

Ik moet trouwens altijd een beetje overgeven in mijn mond van het woord ‘netjes’ in een andere betekenis dan ‘opgeruimd’.
Ik heb een nieuwe baan: netjes hoor!
Ik ben geslaagd: netjes hoor!
Dit is mijn nieuwe huis: netjes hoor!

:nauseated_face:

14 likes

Kan ook sarcastisch zijn :sweat_smile:

3 likes

Haha true, zo van thanks biiitch :kissing_heart: :triumph:

10 likes

Mijn vriend zei: ‘ik zou jou even appen waarom je zo kk bijdehand komt doen’ :joy::joy::joy:

Maar ik zou ook nooit zo’n reactie plaatsen, alleen als het dus heel sarcastisch of grappig bedoeld zou zijn. Maar denk dat Serena het oprecht een aardige opmerking van zichzelf vindt (en het ook zo bedoeld).

19 likes

Dit is zo cringe, ik kan die comment van Serena niet anders lezen dan met zo’n vuil ondertoontje.

53 likes

Ik vind het vooral raar dat ze het zo openbaar stuurt, maar dat vind ik altijd als ‘close’ mensen elkaar openbaar gaan feliciteren met dingen. Een beetje zoals wanneer je vader met wie je in het zelfde huis woont je gaat feliciteren via facebook.

Ik weet natuurlijk niet hoe en wat maar het kwam over alsof het een tijdje niet zo goed met hem ging. Nu heeft hij een baan en een kamer. Daar mag je toch best trots op zijn, ook al is het geen sponkasteel. Ik vind het het tegenovergestelde van sneu eigenlijk.

39 likes

Omg, wat een verleiding! Ik vond ook nog een kortingscode voor 20% (Cinnamonlove). Maar ik vind het alsnog toch te duur met de verzendkosten erbij. Ik koop wel zo’n blik van de Appie, hopelijk is dat ook lekker.
AHI_434d50323330343731_1_LowRes_JPG

10 likes

Maar zijn toetsenbord is wel spon!

Vind het wel ballen hebben dat 'ie er dan niet een of andere gelikte post van maakt, maar gewoon zijn echte situatie laat zien. Voor het eerst dat de hashtag #real met recht is gebruikt.

22 likes

Nee die zijn te knapperig! :sob:

Croissantdeeg met boter en suiker is veel zachter

Misschien is het ‘fan-art’.

2 likes