—-
Ja dat dacht ik dus ook ergens al gelezen te hebben. Sjors was toch ook bij de bevalling? Dus toen ging het wel nog (best) oke tussen hen, want het lijkt mij dat je niet iemand bij je bevalling wil hebben waarvan je het bloed kunt drinken zeg maar. Bizar dit joh. En vooral heel sneu voor de kinderen inderdaad
Ik heb haar spon kaartjes aangeboden, geen reactie gehad.
-verwijderd door moderator-
Jeetje
Sjors deed al gek vanaf het moment dat Sereen zwanger was van Marshall toch? Wat stond er ook al weer in die idiote fb post van hem destijds? Hij had iets vreselijks gedaan en was met spoed op zoek naar een woonruimte in Amsterdam ofzo.
‘Mooi niet’
Oh the story continues:
-verwijderd door moderator-
“Helaas wel gedaan” maar “geen spijt van” Huh
Je moest eens weten, NOU SPILL THE TEAAAAAAAA.
De popcorn en thee staan al klaar sjors, bij ons kun je terecht
Waarom wordt hij eigenlijk door zoveel mensen hier Sjors genoemd?
Ik snap volledig dat George dit online zet als hij wanhopig is, maar zo niet handig dit. Behalve voor de kids ook voor hemzelf niet. Dit gaat echt in zijn nadeel werken als er een rechtszaak komt. Als hij netjes blijft heeft hij veel meer kans Cameron te mogen erkennen.
—-
Sjors reageert echt als iemand die de wanhoop nabij is. Sowieso was ie al nooit echt handig met zijn uitspraken op social media, maar dit is weer next level. Jammer dat niemand in zijn omgeving hem kan tegenhouden hierin. Anderzijds kan ik érgens wel begrijpen dat ie de nood voelt te reageren wanneer Sjereen zich bijna als een heilige gedraagt, terwijl hij - in zijn opinie - daar een heel ander beeld van heeft.
Hahaha top dit
Gooooodsamme, even los van de hele situatie uiteraard, dit is drama-wise wel ultiem genieten hoor
Zo zwak om zoiets te posten. Daarmee voedt ze alleen zijn woede en de situatie. Olie op het vuur, leuk voor de kinderen.
Even tussendoor, is er geen nieuwe video van Mas?
Maar dit is toch het punt je weet het niet. Het is dus ook zinloos om erover te speculeren en dat hadden die twee allebei moeten voorkomen door op social media hun mond te houden en privé een mediator/advocaat te spreken als dat nodig is.