Op sommige momenten vind ik het niet erg om arm te zijn. Dit is zo’n moment
Maar het matcht in zijn lelijkheid wel mooi met de wagen!
Zo zie je maar weer, smaak is niet te koop
Omdat je het anders ook had gekocht?
Versace vind ik dus echt een beetje de Coolcat van de high-fashion industrie.Zo lelek en ordinair.
Dat vind ik van Balmain
Het gáát nog wel als een catwalkmodel het aanheeft maar als Kim Kardashian die stof helemaal uitrekt is het echt Zwarte Markt Beverwijk.
En al die verschrikkelijke Balmain shirts waar elke Haagse anabool mee loopt.
Ik heb nooit gezegd dat ik smaak heb 
Ik denk Mascha eigenlijk wel! Of misschien niet van de HEMA maar wel als ze 'm voor 15 dollar bij Wallyworld zou zien hangen. En dan zou ze zoiets zeggen als, ja zo’n neonversie met floef had ik nog niet! echt praktisch voor zwangerschap deze!
(zonder in te gaan op het feit dat 2 echt het maximale aantal badjassen is dat een mens nodig heeft)
(en we de badjas nooit meer zien tot een cleaning out my closet video)
ik wil graag nog even meedoen aan de wedstrijd:
Vegas van Vlierden
02-07-2020
4600 gram
Ik vind Vegas echt een leuke naam!
Flinke baby wel 
Komt omdat ze de hele coronaperiode in quarantaine heeft gezeten.
Heh
Omg, foef is ook al de risotto-expert? Wát kan die man niet?? echt een duizendpoot
Je zou maar expert zijn in alles, wat lijkt het mij dan irritant dat je dan niet een keer gewoon ergens slecht in kan zijn.
Zou dokter Siem eigenlijk bij de bevalling assisteren?
Ja die gaat straks natuurlijk vanaf wee 1 al aanvoelen dat het gaat gebeuren!!
Ik vind het op de een of andere manier best wel heftig dat Cynthia al die uitslagen van dat medisch onderzoek deelt, maar ik weet niet precies waarom want er staat niets wereldschokkends in en ze zal zelf vast hebben kunnen bepalen wat ze wel of niet deelt (ze zegt dat ze het traject gratis krijgt omdat ze onderdeel is van de pilotgroep, niet omdat ze er reclame voor maakt).
Niet dat ik er zelf ooit gebruik van zou maken, maar ik vind dit er wel betrouwbaarder uitzien dan die vingerprikbloedtesten waar het een tijdje geleden over ging. Maar misschien zegt dat meer over hoe weinig ik ervan weet