Beutyblogtopic XL #8

Ik heb 2 x een Mascha- en 1 x een Cynth-planner gehad. (Die van Cynthia was kut want ze had toen nog die mislukte weekindeling, die van Mascha vond ik fijn.)

Maar ik houd m’n agenda nu op m’n laptop bij. Makkelijker schuiven met werkplanningen.

Plannershaming :cry: ik vind het superchill om mee te werken, moet op veel verschillende plekken zijn en veel losse flodders onthouden dus zo heb ik lekker overzicht over wat ik waar moet doen
Maar weekagenda voldoet ook hoor, hoeft geen speciale planner te zijn
Die van sint zou ik lekker kaften met een poster uit de flow oid, wie wil er nou structu.urjunkie op de voorkant van zn agenda hebben staan…

My two cents

2 likes

Ik zou wel een planner van madamme lotte willen

12 likes

Heb gestemd op de Mascha planner maar is er serieus maar 1% die voor die zouden gaan? Mijn privé agenda is gedeeld via mobiel maar voor werk is een planner wel handig. Ik gun het Cynthia alleen totaal niet en die van Mascha lijkt me wel praktisch :woman_shrugging: vind alleen de prijs echt belachelijk hoog van al die planners als je voor 5/10 euro ook echt leuke agenda’s hebt

:fearful:

31 likes

Ook Massa planner-stemmer hier hoor! Voornaamste reden is bij mij inderdaad stiekem ook dat ik het Cynthia gewoon in de verste verte niet gun.

1 like

Ik heb zo’n horizontale weekplanner van de Action. 2 euro denk ik. Helemaal prima

2 likes

Ik heb een passion planner die ik dagelijks gebruik (voor mijn eigen bedrijf) dus ik zou dan eerder de planner van cynthia kiezen omdat die veel op een passion planner lijkt. En het ziet er zakelijk wat professioneler uit dan met neon minty pastellie kleurtjes op een meeting aan te komen :sweat_smile:

3 likes

Ik heb een eigen planner samengesteld. Veel leuker en altijd de indeling die je zelf wil :slight_smile:

4 likes

Ja en dan schrijft Sint in d’r dagboek: Lief dagboek, als Mas ogen in d’r hoofdje heeft, dat ziet ze toch dat mijne beter is!?

15 likes

Plus 10x liever de hysterie en het plezier van Mas dan het oersaaie degelijke van Cynthia en de structuurjunkie serie. Tijdens het plannen val je al in slaap. Daarom moet je het plannen bij haar inplannen, is inclusief dutje.

3 likes

Ik ook, deze durf ik nog in het openbaar te tonen, de andere planners van haar niet, en die nieuwe vind ik al helemaal wansmaak

4 likes

hahahaha die uitspraak blijft echt goud

1 like

Ik vind de Massa planner wel veel praktischer dan die van Sint, daar heb je 0.0 ruimte om te schrijven en wil geen junkie op de voorkant van een werkplanner. Maar heb wel nog zo een oude “business” edition, zo’n hysterische nieuwe zou ik niet snel kopen meer. Ik vind het heel handig om werktaken in te plannen elke dag anders zit ik de helft van de tijd te denken “wat moest ik ook alweer doen”

1 like

Geen schaamte hoor :grin:

Ik heb ze allemaal gehad op die van Gregor na (ik snap dat donkere met neon niet zo goed).

Jammer dat er nu een neonversie is, anders werd dat mijn opvolger van de JoshV. Fijne agenda hoor! (nee geen planner, gewoon agenda)

1 like

Er komt wel een nieuwe met Josh in december

2 likes

Ik laat m’n planner altijd open liggen op tafel. Vind daarom de ringband van Mascha juist fijn.
Blijft die van Sint een beetje liggen open? Want anders wordt dat hem ook niet.
Dan wacht ik wel op de nieuwe josh V of überhaupt andere planner :joy:

1 like

Ja zeker! Hij ligt heel mooi plat, dus dat schrijft ook lekker. (Ik ben fan haha)

2 likes

Maar dan heb je wel een Verseees badjas

30 likes

Tsja het is een badjas. Die van mij is knalroze. Ik zou er zelf niet verliefd op worden zoals ze zelf zegt, maar leuk voor dr toch? Lekker knallen in huis (waar ze toch fulltime zit)!

9 likes