Beutyblogtopic XL #8

Ik mistte sereen al tussen alle HF spon

Ik denk Mascha eigenlijk wel! Of misschien niet van de HEMA maar wel als ze 'm voor 15 dollar bij Wallyworld zou zien hangen. En dan zou ze zoiets zeggen als, ja zo’n neonversie met floef had ik nog niet! echt praktisch voor zwangerschap deze!
(zonder in te gaan op het feit dat 2 echt het maximale aantal badjassen is dat een mens nodig heeft)
(en we de badjas nooit meer zien tot een cleaning out my closet video)

5 likes

ik wil graag nog even meedoen aan de wedstrijd:
Vegas van Vlierden
02-07-2020
4600 gram

37 likes

Ik vind Vegas echt een leuke naam!

5 likes

Flinke baby wel :open_mouth:

6 likes

Komt omdat ze de hele coronaperiode in quarantaine heeft gezeten.

4 likes

Heh

Omg, foef is ook al de risotto-expert? Wát kan die man niet?? echt een duizendpoot

26 likes

Je zou maar expert zijn in alles, wat lijkt het mij dan irritant dat je dan niet een keer gewoon ergens slecht in kan zijn.

Zou dokter Siem eigenlijk bij de bevalling assisteren?

57 likes

Ja die gaat straks natuurlijk vanaf wee 1 al aanvoelen dat het gaat gebeuren!!

5 likes

Ik vind het op de een of andere manier best wel heftig dat Cynthia al die uitslagen van dat medisch onderzoek deelt, maar ik weet niet precies waarom want er staat niets wereldschokkends in en ze zal zelf vast hebben kunnen bepalen wat ze wel of niet deelt (ze zegt dat ze het traject gratis krijgt omdat ze onderdeel is van de pilotgroep, niet omdat ze er reclame voor maakt).

Niet dat ik er zelf ooit gebruik van zou maken, maar ik vind dit er wel betrouwbaarder uitzien dan die vingerprikbloedtesten waar het een tijdje geleden over ging. Maar misschien zegt dat meer over hoe weinig ik ervan weet :see_no_evil:

2 likes

Ik snap wat je bedoelt met heftig ja. Zou zelf dit privé willen houden denk ik (als ik al überhaupt zo een test zou doen) maar vind het wel pluspunten voor Sint dat ze de resultaten eerlijk deelt en niet de resultaten met uitroeptekens weg laat

12 likes

Jazeker, inderdaad!

Ja dat lijkt mij inderdaad ook (ook al heb ik er dus geen verstand van), maar denk je dat dat ook zo is voor lichamelijke dingen zoals Cynthia nu noemt? Dus aanleg voor voor verhoogd cholesterol of een hoge bloeddruk?
Want dat klinkt mij wel logischer in de oren.

Wat je zegt over zelfdokteren is ook precies waarom ik dit zelf nooit zou doen. Als je klachten hebt of problemen vermoed ga je naar de dokter toch? Wat heb je eraan om dit soort dingen te weten, zonder dat je weet of je er ooit echt last van zult krijgen (of hoe betrouwbaar die testen zijn idd)
En wat er nu bijvoorbeeld bij Cynthia uitkomt (dat ze gezonder moeten eten, meer moet bewegen) zijn volgens mij allemaal dingen die ook zonder die test bedacht hadden kunnen worden en die uiteindelijk voor iedereen beter zijn.

@grace ik vind het ook echt opvallend hoe makkelijk mensen dat soort dingen van zichzelf vrijgeven aan bedrijven. Ik ben benieuwd of dat in de toekomst nog een keer ‘klapt’ en dat mensen dan doorhebben dat ze voorzichtiger moeten zijn.

4 likes

meer moet bewegen? dus 20.000 stappen ipv 10.000 per dag?

1 like

Nou ja, ze wandelt veel maar is verder niet blakend voorbeeld van sportiviteit* toch? Ik kan me best voorstellen dat er het advies uitkomt om meer te bewegen. Ik denk dat dat er bij heel veel mensen uit zou komen. En blijkbaar moet ze met een hogere hartslag wandelen, dus ik denk meer doorstappen (?)
Dit was ook van voordat ze 3x in de week sportte volgens mij.

*ikzelf trouwens ook zeker niet hoor :sweat_smile:

Vera heeft een nieuwe video gepost en ik vind haar weer heel leuk overkomen. Beetje zoals vroeger. Hoop dat het ook echt goed met d’r gaat.
Ze doneert trouwens ook alle inkomsten van haar video, echt supergoed van haar. Vraag me alleen af waarvan ze leeft? Zou ze kunnen overleven van haar Instagram-inkomsten? Want zoveel video’s plaatst ze niet meer.

8 likes

Ze heeft (volgens mij) in een video verteld dat ze een buffer had / heeft.

Ik las dit en in m’n hoofd maakte ik die zin af “wie mij al langer volgt weet dat ik de neiging heb obsessief met dingen om te gaan en en me er compleet in de verliezen.” Maar ze schrijft dat ze gek is op een wijntje… nou wie haar écht lang volgt weet ook dat het een valkuil van haar is om ergens VOL in te gaan en te gaan preken over hoe geweldig het is om het vervolgens weer links te laten liggen. Vind het wel jammer dat ze dat zelf nooit benoemd heeft of er zelf mee kan lachen/beetje zelfspot. Het moet allemaal gelijk weer zo serieus met gezonder leven gelijk bam heel onderzoek. Maarja misschien ziet ze het zelf anders of totaal niet als een valkuil.

23 likes