Dat weet ik wel zeker
Ook al helpt dat niet tegen pittig eten, maar ok
Ik hou gewoon van dit fragment

Hey dat is mijn deurklopper!
Serena die reclame maakt voor tweedehands/ vintage en zegt datje niet voor fast fashion moet gaan. Vraag me af wanneer de volgende Nakd passessie online komt
Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Dit stuk bij Aranka vandaag (ze wil nieuwe meubels)
Maar onze bank zit nog prima en onze kat vind hangen in de bank ook af en toe nog erg leuk. Dus we wachten wel tot of de kat dood is of de bank van ellende uit elkaar valt.
Ik vind zo een grof gebreid kleed wel heel erg tof, maar ik geloof dat de kat die ook heel erg leuk gaat vinden. Daarnaast ben ik ook bang dat Mila erop gaat plassen, dus we stellen het nog even uitâŠ
Dat vind ik echt een beetje raar vooral omdat katten zoân uiteenlopende leeftijden kunnen bereiken 
Huh hoe krijg je zoiets geschreven?? 
Edit: wat een saai artikel ook, leest een beetje als een Sinterklaasbrief, al plakte ik in de mijne ten minste nog plaatjes van wat ik graag wilde hebben.
Edit 2: is gewoon een sponartikel voor de shop die in de eerste alinea gelinkt staat, haha wauw dat is wel heel makkelijk cashen.
Een heel vraagstuk in Mascha over hoe ze een zak kattenbak korrels omhoog krijgt want hallo ze is ZWANGER en Gregor is door zijn rug gegaan!!
Echt man the fuck up zeg.
Siem is nu naast dokter, paragnost en health freak ook een hond.
Nou zo gespierd is Siem niet anders zou hij zân eigen kattenbakkorrels wel ff de trap op tillen. 
hahahahahah dit is heel grappig en naar tegelijk
ja zou hij niet moeten aanvoelen dat mas en krek dat niet meer aankunnen??
Wat is daar gek aan? Als zwangere mag je toch gewoon geen zware dingen tillen? Zeker niet als je ook nog een instabiele bekken hebtâŠ
Dan bel je toch ff iemand? Maar bij haar moet daar altijd eerst jaren over gepraat worden en een heel systeem bedacht worden. Pff het is zelfs de titel van de vlog geworden.
Ja kan ook overdramatisch doen. En dat doet zij bij alles, toevallig viel dit even op. Omdat het zelfs de titel is zoals @Flamoes.
Zij heeft zoveel geluk met haar situatie maar ze klaaaaagt zo onmenselijk veel.
Je gaat echt niet dood als je een zak de trap op tilt hoor. Je kan ook gewoon even je tanden op elkaar zetten en tillen.
Je ksn die zak toch steeds ff tillen en op een tree neerzetten. Of desnoods te trap opduwen.
Maar aan de andere kant als je de hele dag geen fuck doet en alleen maar thuis bent dan snap ik wel dat de zak naar boven brengen het hoogte punt van je dag is.
Met bekkenklachten mag ze die zware zak niet tillen. Maar erover klagen lost het natuurlijk ook niet op
Vraag je buren of laat die zak lekker staan tot er iemand komt die hem naar boven kan tillen.
Ik zag Serena ook nog voorbij komen in een nieuwsitem over HPV:
Heb de vlog van Mascha niet gezien maar is het een heel dom idee als ze de kattenbak beneden verschoont ipv boven? Dan kan die zak lekker beneden blijven staan. En is ie daarna ook een stuk lichter en kan hij misschien toch naar boven.
Gratis tip.