Beutyblogtopic XL #8

Ja kan ook overdramatisch doen. En dat doet zij bij alles, toevallig viel dit even op. Omdat het zelfs de titel is zoals @Flamoes.
Zij heeft zoveel geluk met haar situatie maar ze klaaaaagt zo onmenselijk veel.

Je gaat echt niet dood als je een zak de trap op tilt hoor. Je kan ook gewoon even je tanden op elkaar zetten en tillen.

1 like

Je ksn die zak toch steeds ff tillen en op een tree neerzetten. Of desnoods te trap opduwen.
Maar aan de andere kant als je de hele dag geen fuck doet en alleen maar thuis bent dan snap ik wel dat de zak naar boven brengen het hoogte punt van je dag is.

32 likes

Met bekkenklachten mag ze die zware zak niet tillen. Maar erover klagen lost het natuurlijk ook niet op :sweat_smile: Vraag je buren of laat die zak lekker staan tot er iemand komt die hem naar boven kan tillen.

1 like

Het ging er 30 seconden over?

Sorry hoor, dit topic wordt echt steeds lachwekkender. Als je kijkt hoe ieder woord hier onder een vergrootglas wordt gelegd. Vroeger was het tenminste nog wat inhoudelijke kritiek. Nu weten we van gekkigheid niet meer waar we het over moeten hebben. Maar één ding is duidelijk: het is sowieso nooit goed en wij weten het allemaal beter :rofl:

58 likes

Ik zag Serena ook nog voorbij komen in een nieuwsitem over HPV:

Heb de vlog van Mascha niet gezien maar is het een heel dom idee als ze de kattenbak beneden verschoont ipv boven? Dan kan die zak lekker beneden blijven staan. En is ie daarna ook een stuk lichter en kan hij misschien toch naar boven.
Gratis tip.

2 likes

Verbon heeft er wel een idee over. “Indo’s wilden heel goed integreren. Mijn ouders kunnen bijvoorbeeld alleen Nederlands. Ook zijn ze over het algemeen verlegen en is er door hun ouders, de eerste generatie, geleerd om niet op te vallen, hard te werken en niet lastig te doen.”

he is robzonderrita ook indonesisch? ik dacht altijd dat hij nederlands was (en zijn broer met de zus van ritazonderrob getrouwd was maar dat ter zijde)

26 likes

Ik volg Mascha met plezier maar het gebrek aan probleemoplossend vermogen van de foefjes is wel een terugkerende irritatie. Dat gaat inderdaad echt nergens over, maar dat gaat het toch al jaren niet. ‘Vroeger was er tenminste nog inhoudelijke kritiek’ is iets dat op egf al jaren gezegd werd.
Volgens mij heb jij als een van de weinigen de macht om het topic te sluiten, dus verlos ons van de onzin zou ik zeggen.

10 likes

Wat moet iedereen dan met al zijn/haar tijd :smile:

Nee Serena is enkel via haar moeder Indisch.

Er staat technisch gezien ook niet dat allebei haar ouders Indo zijn, alleen dat Indo’s graag goed willen integreren en dat haar ouders allebei alleen Nederlands spreken (wat op zich ook klopt als haar vader Nederlands is).

Al snap ik dat het zo opgeschreven wel die indruk kan wekken haha

Mascha zegt vaak dat haar buik zo huge is, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo groot.

Haha ja maarja what’s new, heel Mascha’s vocabulaire is in de overtreffende trap.

14 likes

Oja, “valt helemaal uitelkaar”

In haar mukbang video van laatst vertelde ze dat ze in de supermarkt bij de diepvriesfrikadellen stond te kwijlen en er een kwijlsliert uit haar mond op de grond viel.

1 like

Omgomgomgomgomgomg

Zelf al eens hoogzwanger geweest?

Ja, nu voor de tweede keer.

29 likes

Oké! Respect voor jou dat jij hoogzwanger een zak van 20 kg kan tillen.

1 like

Kak, 12 weken zwanger en ik mag niet eens meer stofzuigen. Ik ben echt een slappe moeder :persevere:

2 likes

Zelfs niet zwanger kan ik al geen zak van 20 kg tillen.

129 likes