Beutyblogtopic XL #8

ja ik vind het sowieso een smerig idee dat de kattenbak boven staat. maar ik heb dan ook geen kat dus geen idee wat normaal is.

1 like

hahah fair point

1 like

omg jaaa dit verhaal :anguished: En dat ze daarna een hele doos mini frikandellen in de airfryer heeft gegooid en in 1 keer heeft opgegeten. Ga toch zo slecht op dat idee

2 likes

Ik denk eigenlijk ook niet dat het 20 kg weegt. Ik heb een zak kattenbak korrels van 40L en die weegt 17,5 kg en dit zijn veel kleinere zakken.

En gre foefje kan wel op zn knieƫn zitten om die doos uit te pakken en staat dan ook weer soepel op maargoed.

4 likes

Ik had eigenlijk de indruk dat Mascha heel erg beseft dat ze in een bevoorrechte positie zit :thinking: Ik kijk niet alle video’s maar in diegene die ik gezien heb zei ze net vaak dat ze respect had voor zwangeren met een fysieke baan of met kantoorbaan waar je niet zomaar een middagdutje kan doen. Vind haar eigenlijk ook niet echt zeuren… Lijkt me net dat ze de kwaaltjes voor lief neemt omdat ze zo gelukkig is met zwangerschap…

6 likes

Ik dacht halverwege: laat maar :joy:

66 likes

cameron is wel echt een scheetig kindje zeg <3

5 likes

Precies, het is geen wedstrijd. Dus flauw om erover te oordelen toch?

Wat? Ikmag hopen dat zij niet voor 20 kilo aan kattenbakkorrels (en poep?) uit hun kattenbak halen :face_with_raised_eyebrow:

Hahaha het gaat over de kattenbak korrels die nog in die bak moeten hahah. Die bak of waar ze die zak bewaren staat bij mascha wss boven

Oh haha. Naja ook een flinke jumbozak dan :face_with_monocle:

1 like

Bedankt.

Gaat meer om het gezeik erover. Sommige dingen moeten toch gewoon gebeuren? Pak je alle 2 een kantje en loop je de trap op. Maarja misschien denk ik er gewoon te simpel over.

9 likes

Daarom. Niemand zegt dat het niet zwaar is en niet af en toe pijn doet. Tuurlijk dat hoort erbij, ene zwangerschap erger dan de ander. Maarja wat ik al zei je ontkomt niet overal aan en dan zet je toch even je tanden op elkaar. Snap niet dat je van zulke dagelijkse bezigheden een probleem kan maken.

4 likes

Jongens als jullie zwangerschap me iets geboeit had dan had ik die topics wel gelezen.

107 likes

Volgens mij wordt er hier zowat nog een groter probleem van gemaakt dan Mascha zelf doet.

6 likes

Met een g haha nee helaas.

11 likes

Een oplossing bedenken voor dit ā€œprobleemā€ kan niet, want dan heeft ze niks om over te zeuren

1 like

En wij niks om in dit topic te bespreken. Ze doet het allemaal voor ons!

3 likes

Ik snap zulke reacties echt niet. Fijn voor je dat je nog gewoon kon tillen toen, sommige vrouwen (zoals Mascha blijkbaar) kunnen dat niet. Je kan nu wel tot in den treure gaan lopen vergelijken met wat jij op die termijn nog allemaal wel kon, maar het is een ander lichaam en een andere zwangerschap dus dat slaat als een tang op een varken.

55 likes

De titel van de vlog slaat gewoon de plank mis want daardoor lijkt het alsof ze er een big deal van maken maar dat is helemaal niet zo :stuck_out_tongue:

Ik voel foefje trouwens wel echt. Hoe hij beweegt en op zijn knieën zit, hoe hij opstaat en bijna angstvallig zijn torso rechthoudt dat is echt hoe ik beweeg als ik door mijn rug ben gegaan. Bukken en hurken + kracht zetten vanuit de buikspieren door iets proberen op te tillen geeft echt intense pijn of het is überhaupt onmogelijk.

6 likes