Beutyblogtopic XL #8

Zacharias was dat

Die leest volgens mij nog wel mee

Ik zie trouwens niks staan over suz en een moeder, misschien is het al weggehaald (of ik ben blind)

En Red-nails (waarom weet ik dit)

Haha ik moest door het ABC ook ineens aan deze denken.
Er waren toen hele discussies over of er een naakt lichaam te zien was in de weerspiegeling van de schoen?

8 likes

Je mag geen prt scrns posten.

Huh? Van privegesprekken niet maar van een openbare instagram toch wel?

1 like

Ja mag gewoon.

2 likes

ok!
Ik zat echt al meteen de huisregels opnieuw door te lezen :sweat_smile:

Ohjaaa klik klak ahhhhaahah

10 likes

Ze reageert zelf ook nog in de comments dat ze niet naakt is, maar met kleding en al op bed geploft is en toen de foto gemaakt heeft :rofl:

1 like

Blogt ze nog trouwens of is ze nu van de radar verdwenen?

Ow sorry ik dacht dat het aan diegene toebehoort en zij het verwijdert staat het nu hier nog wel… maar dan zit ik verkeerd!
Het geldt wel voor kinderen toch? Van iemand anders insta @Lula

1 like

Nou je weet pas wat hard werken is als je nog tijdens je bevalling hebt gewerkt hoor!!!

1 like

Als je iets op insta zet dan is het volgens mij sowieso al eigendom van instagram en niet meer van de gebruiker

1 like

Persoonlijk zou ik dit eerder andersom doen. Stoppen met dagelijks vloggen en doorgaan met de beautyglosvideos. Mij lijkt dat in het dagelijks vloggen meer werk in zit. Maarja ieder z’n ding natuurlijk

2 likes

Dagelijks een video betekent meer monneyz dan een wekelijkse video. :woman_shrugging:

2 likes

Jeetje staat dat nog steeds online?! Ik heb haar er zo’n 2 jaar geleden (want toen was dit forum en WTF er net geloof ik) ook bij proberen te helpen toen ze contact met me erover op heeft genomen. Toen had ze oa contact met beheerder opgenomen etc en heb ik haar nog wat info gegeven waar ze wellicht nog wat mee kon. Echt niet okĆ© dat er nooit gehoor aan haar (meer dan terechte) verzoek is gegeven :-1:

Nee had daar ook lage verwachtingen van dus had gehoopt dat ze nog wat gedaan kon krijgen via de info die ik haar gaf over een/de oprichter ervan en anders dat het gelezen zou worden op het forum waarna er gehoor aan gegeven zou worden. Blijkbaar niet dus.

Edit: ja ik vond die Tumblr destijds ook helemaal niks, maar was wel giga populair in dit topic destijds. Ook het bedenken wat eraan toe te voegen etc :upside_down_face: Lame. Dacht trouwens dat Tumblr in z’n geheel inmiddels opgeven was maar blijkbaar dus niet haha

Ik heb die tweede tumblr opgezocht en gevonden maar geen idee van wie dat is, nog nooit wat van gelezen of gehoord