Beutyblogtopic XL #8

Nou ze zal het vast oplossen op haar eigen manier uiteindelijk.

Lekker boeiend man waar the fuck hebben we het allemaal over hee. En Mascha is de lachende derde want die harkt weet ik hoeveel duizendjes binnen door deze achterlijke discussie. Eerlijk, chapeau voor haar hoor.

8 likes

En soms “kunnen” die dingen niet omdat het gewoon niet kan

Hoe moeilijk is dat te begrijpen haha

12 likes

Misschien was dit het hele doel van dit fragment wel…

8 likes

Als ze aan de Linda de opmerking van Master of the Dots had verteld waren de digitale rapen gaar geweest #bettyensint

9 likes

ja hier dacht ik ook aan … … …

3 likes

Ughh heb zo’n hekel aan dat ‘je moet afzien en anders red je het niet in ‘t leven!!!’

Leef en laat leven, dat jij iets nog kon met moeite toen je zwanger was of whatever betekent niet dat iedereen dat moet en dat je anders geen karakter hebt ofzo :’)

17 likes

In Mascha’s thumbnail staat dat dit de laatste video is voordat ze bevalt. Heb ik iets gemist, hoe weet ze dat zo zeker? In haar vlog van vandaag zegt ze dat het nog 2 weken duurt denkt ze, dus over 1 week. Of zou ze stiekem al bevallen zijn?

1 like

Ze heeft laatst in een vlog iets gezegd over dat ze zichzelf “verlof” gunde van de Beautygloss-video’s maar dat de vlogs wel gewoon doorgaan, dus ik denk dat ze erop doelt dat ze voorlopig even geen geplande video’s meer gaat maken.

1 like

1x in de week een filmpje maken is toch al verlof? :sweat_smile:

8 likes

Dat zou je zeggen ja :joy:

Volgens mij gaat ze de komende 4 maanden geen video’s voor Beautygloss maken. Ze blijft wel dagelijks vloggen.

Misschien geeft haar tijdelijke stop wel nieuwe inspiratie en motivatie. De afgelopen maanden (jaren) is er niet echt vernieuwende content door haar gemaakt.

1 like

Iedere zwangere vrouw heeft toch recht op verlof. Als ik haar was zou ik zelfs even stoppen met vloggen.

24 likes

Ja of weekvlogs maken in plaats van dagelijks!

3 likes

Hallo, ik heb gewoon tot de bevalling doorgewerkt, hoor!!1!!1!

13 likes

Ah, wat leuk, zelfde plaats als ie vewekt is :laughing:

183 likes

Mocht jij met of zonder je begeleider op verlof.

18 likes

Idee: kijk de video en ontdek het antwoord.

Luf echt die tumbnail van Mas. Heerlijk.

1 like

Nee, wij hebben daar helemaal niks mee te maken. Die bestond al voordat dit forum er was.

1 like