Verzonnen in een periode toen het iets minder met hem ging
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik vind dat daar veel verschil tussen zit.
Maar daar ging het niet eens om, ik denk gewoon dat het bij welke bijnaam dan ook, lelijk of niet, hier (bijna) nooit zo is dat die gebruikt wordt vanwege de anonimiteit.
Ik dacht dat dat briefje toen wel op het forum gedeeld rond die periode. Ik weet niet, ik vind het persoonlijk een lulligere naam dan Betty, omdat Serena zichzelf zo ook noemde. Wat was het? Haar gemene stiefzusje?
Al noem ik haar liever ook bij haar naam.
Hmm dan zal het wel aan mij liggen. Ik dacht juist dat bijnamen waren zodat het EGF niet gevonden zou worden via Google door minions of de persoon in kwestie zelf. Net als merknamen met puntjes ertussen typen.
Mee eens though dat sommige bijnamen wel heel lullig zijn. Maar Lip, Bea, Massa, of Krek zijn prima toch?
En ik zie ook vaak genoeg Sjors en Sjereen (of Verspon) voorbijkomen. Lijken me ook prima bijnamen!
Zei iemand hier al niet eerder dat die meid die voor haar werkte en lunch maakt er ook niet op stond? Weet even haar naam niet.
Maki toch? Dat lijkt alweer zo lang geleden het kantoor met het geplakte marmer en elke dag de lunch die voorbij kwam
Ja! Die bedoel ik.
Vond het juist zo gek in de comments dat mensen zeiden âhoezo staat Makki er niet opâ. Alsof vriendschappen nooit kunnen verwateren, vooral omdat ze gewoon werkte bij Mascha
Hahaha die meid. Mas is aan het earthen.
Met blote voeten op gras staan is tegenwoordig earthen.
Hahahah ja is goed voor pijntjes. Als je naakt op het gras gaat liggen, word je dan immuun voor alle pijn voor de rest van je leven
Misschien is de organisator haar wel vergeten? Dat lijkt me echt het ergste aan zoân verrassing/surprise party organiseren, dat je zomaar iemands goede vriend kunt vergeten.
Ik moest een beetje lachen.
wat
Hahah Mascha is ook zon iemand die dat ziet als iets cools.
Moest zo hard lachen toen ik het las, super random ook. Foefje is ook echt een kameleon, lijkt op alles en iedereen in de juiste angle
Ik scrollde naar beneden voordat ik het onderschrift zag en mijn eerste gedachte was âwow dat is net Joran van der Slootâ.
Ik ook hahaha
Hahahahah zeg dat wel!