Ooohhhhhh ik erger me zo aan dat Engels van Tat en Awisa. Doe normaal, spreek Nederlands met me. Zeg gewoon ‘we zijn trots op je’. Het is echt niet nodig omdat in het Engels te zeggen. En de klapper van Awisa: you deserve every love. Meid echt.
Ik had een klok op Marktplaats gekocht en die bleek meer minty-fluor-ietigs dan op de foto’s. De eerste dag moest ik alleen maar aan Mascha denken en zaterdag heb ik hem uit elkaar geschroefd en grijs gespoten. Klinkt eigenlijk wel overdreven nu ik het zo teruglees, haha.
Maar als je Engels praat, klinkt het beter
maakt niet uit of het grammaticaal klopt of niet
Maar dat is ook gewoon haar roepnaam hoor, het is niet alsof ze dat veranderd heeft.
Ze raden wel aan om op elke verdieping een kattenbak te hebben, dus dat is wel normaal
Je moet ook kattenbakken hebben voor elke kat + 1 extra dus in Mascha’s geval 3.
Omg dan zouden wij er vijf moeten hebben. We hebben er nul
Mijn katten gaan gelukkig op dezelfde kattenbak. Ze wachten keurig op hun beurt. Wel lachen om te zien.
Ben zo benieuwd naar Poppy! Vooral naar de naam. Ik vind dat echt fascinerend. Namen.
Zielsvel onder Serena’s laatste ig foto waarin ze verwijst naar Cameron zijn geboortekaartje:
“Ja, wanneer krijgt mijn familie nou eens een kaartje :)?”
Oei, au
Hij heeft ook foto’s van vaderdag zonder cameron…
Waar zij weer met hartjes enzo op reageert. Ik snap er weinig meer van, haha
Jawel, alleen zijn ze tijdens de zwangerschap van Cameron al uit elkaar gegaan.
Man man man, app dat lekker naar elkaar ofzo. Zo strontkinderachtig dat dat allemaal via Insta moet
Zat het net te bekijken! Zo vreemd dat CC er niet ook bij was. En dat ze zo communiceren via ig foto’s
En als alles dan via insta moet, post dan ook gewoon ff alle details
O, Wat pijnlijk. Als ze geen kaartjes naar zijn familie heeft gestuurd vind ik dat echt heel kwalijk.
Natuurlijk is het kinderachtig om dit via Social te bespreken, maar eerlijk is eerlijk, zij is begonnen.
Zullen we hem gewoon bij z’n naam noemen? Hij is de vader van twee kinderen.
Sorry! Will do!
Huh heeft ze de comments uit gezet? ik zie geen reacties
Ja dat lijkt even zo maar als je op het spreekwolkje klikt kun je het wel zien.