Beutyblogtopic XL #8

Ik heb dit gevonden:

Misschien heeft de persoon in kwestie er ook wat aan @tuula, ik denk dat ze er dan eerder ook wat mee doen als zij er zelf een melding van maakt (maar misschien heeft ze dat al gedaan natuurlijk).

Ik kwam trouwens ook nog deze tegen op google, wat is dit nou weer haha, die kende ik nog niet. 2012 was a wild year https://dereviewers.wordpress.com/

oh grappig ik denk altijd aan haar als ik op het toilet zit

trouwens haar tweede naam is toch echt bea?

edit 2: jazeker https://cynthia.nl/wp-content/uploads/2013/09/2013-09-08-16.06.17-595x446.jpg

24 likes

Ik deel Mascha’s mening over gipsbuiken; lelikkk.

2 likes

Ah in mijn hoofd ging het over Shirley Visser maar die blogt nog gewoon zie ik! Dus nu meng ik dingen door elkaar dan blijkbaar

2 likes

Ik denk zelfs haar eerste als ik het zo zie.

1 like

Doet me denken aan een mannelijke collega, hij werkt (thuis) op een kamer waar 2 gipsbuiken versierd met mozaïek achter hem hangen. Vind dat echt een beetje awkward. En lelijk.

62 likes

Zou leuk zijn als het gewoon z’n eigen buik was

58 likes

Hahaha zo’n gipsafdruk van een bierbuik ofzo :joy:

2 likes

Hahaha jazeker, hij heeft alleen helaas geen dikke buik en borsten :sweat_smile:

1 like

Weet even niet waar Serena wordt besproken maar las net een blog van Thamar Kempees over het interview wat zij met Linda. had over oa BLM en racisme. Ik vind het ook een enorme gemiste kans van Linda om daar niet iemand anders voor te kiezen. Echt hoe kom je dan in vredesnaam bij Serena??

9 likes

Denk voor de views!

Ja dat zou best kunnen idd. Wel dom

Hahahah waarom was dat?

Het is haar 2e naam!

Nee haar eerste naam, en daarom staat het ook op vliegtickets en zo.
Cynthia is haar tweede (of derde) naam.

Haha oooh joh :joy: ik heb altijd gedacht haar tweede naam haha. Snap wel dat ze dan liever Cynthia heeft als roepnaam

Oh nee joh!!

Ooohhhhhh ik erger me zo aan dat Engels van Tat en Awisa. Doe normaal, spreek Nederlands met me. Zeg gewoon ‘we zijn trots op je’. Het is echt niet nodig omdat in het Engels te zeggen. En de klapper van Awisa: you deserve every love. Meid echt.

49 likes

Ik had een klok op Marktplaats gekocht en die bleek meer minty-fluor-ietigs dan op de foto’s. De eerste dag moest ik alleen maar aan Mascha denken en zaterdag heb ik hem uit elkaar geschroefd en grijs gespoten. Klinkt eigenlijk wel overdreven nu ik het zo teruglees, haha.

23 likes

Maar als je Engels praat, klinkt het beter :star_struck: :sunglasses: maakt niet uit of het grammaticaal klopt of niet :crazy_face: