Beutyblogtopic XL #8

Maar dat is ook gewoon haar roepnaam hoor, het is niet alsof ze dat veranderd heeft.

5 likes

Ze raden wel aan om op elke verdieping een kattenbak te hebben, dus dat is wel normaal :slight_smile:
Je moet ook kattenbakken hebben voor elke kat + 1 extra dus in Mascha’s geval 3.

1 like

Omg dan zouden wij er vijf moeten hebben. We hebben er nul

1 like

Mijn katten gaan gelukkig op dezelfde kattenbak. Ze wachten keurig op hun beurt. Wel lachen om te zien. :joy:

Ben zo benieuwd naar Poppy! Vooral naar de naam. :joy: Ik vind dat echt fascinerend. Namen.

2 likes

Zielsvel onder Serena’s laatste ig foto waarin ze verwijst naar Cameron zijn geboortekaartje:

“Ja, wanneer krijgt mijn familie nou eens een kaartje :)?”

82 likes

Oei, au

Hij heeft ook foto’s van vaderdag zonder cameron…

2 likes

Waar zij weer met hartjes enzo op reageert. Ik snap er weinig meer van, haha

Jawel, alleen zijn ze tijdens de zwangerschap van Cameron al uit elkaar gegaan.

Man man man, app dat lekker naar elkaar ofzo. Zo strontkinderachtig dat dat allemaal via Insta moet :face_with_monocle:

22 likes

Zat het net te bekijken! Zo vreemd dat CC er niet ook bij was. En dat ze zo communiceren via ig foto’s

En als alles dan via insta moet, post dan ook gewoon ff alle details :rage:

33 likes

O, Wat pijnlijk. Als ze geen kaartjes naar zijn familie heeft gestuurd vind ik dat echt heel kwalijk.
Natuurlijk is het kinderachtig om dit via Social te bespreken, maar eerlijk is eerlijk, zij is begonnen.

8 likes

Zullen we hem gewoon bij z’n naam noemen? Hij is de vader van twee kinderen.

3 likes

Sorry! Will do!

Huh heeft ze de comments uit gezet? ik zie geen reacties

Ja dat lijkt even zo maar als je op het spreekwolkje klikt kun je het wel zien.

1 like

Hij kan toch zelf ook geboortekaartjes maken?

4 likes

Hahaha oh ja kind was ineens 35.000 kilo geloof ik :joy:

Edit: 3102 kilogram om precies te zijn.

26 likes

Ik vind niet dat je dat per definitie kunt stellen omdat we echt geen idee hebben wat er aan de hand is. Ik kan wel wat (vind ik) legitieme redenen bedenken waarom je de vader (als hij dat is) niet in beeld wil hebben. Dan ga je ook geen kaartje naar zijn fam sturen. Ik snap wel dat iedereen nieuwsgierig wordt van zo’n openbaar drama maar oordelen wie wat heeft fout gedaan lijkt me niet echt onze plaats.

7 likes