1 instagram post kan vanaf 10.000 volgers duizenden euro’s opleveren.
Gisteren voor ik ging slapen Nikkie haar nieuwe video nog even bekeken, wat is Dylan toch ook een cutie.
Elke keer als ik bedenk met hoe weinig werk Serena dat huis heeft (ik vind de indeling fantastisch, er staat er nu weer zo een te koop) overweeg ik weer om influencer te worden. Zo’n grote pui aan de voorkant en dan een splitlevel woonkamer/keuken. Ik droom ervan
Serena had dat huis al voordat ze met George was geloof ik. Denk dat ze het prima kan betalen in haar eentje.
Jaaa en de video vond ik zo leuk. Heb meerdere malen hardop gelachen 
Nepniezen voor een instagram boomerang
Kan wel janken met m’n serieuze extreme hooikoorts, was het maar een schattig niesje met m’n nog perfecte make up
Ondertussen zie ik er uit alsof ik met m’n kop in de brandnetels heb liggen rollen qua roodheid en gezwollen ogen
Oh als er meelezers zijn, wordt lid met de naam: RobenRita hihiha
Go big or go home
Ja maar echt!!! Ik wil ook een Dylan 

Please no, geen hysterische Mas en betweterige Gregor en Mas die hem dan ophemelt en nee nee nee slecht idee
Maar wel perfect irritainment
Irritainment 
Hoe zou iemand met extreme hooikoorts eruit moeten zien dan?
Heb in mijn Jeugd en pubertijd jarenlang last gehad van extreme hooikoorts, en deze opmerking schiet mij echt verkeerd. Je kan niet alles aan de buitenkant zien.
Hahaha pis in mijn boks. Maar precies ik. Ik weet soms gewoon niet meer waar ik het moet zoeken. Letterlijk en figuurlijk.
Kijk net de what I eat in a day van Lotte. Ze eet ontbijt, lunch en avondeten en een tussendoortje van “2 paaseitjes”. Plus wat chips in de avond. Voel me echt een vreetzak nu 
Snap niet dat je daar zo boos van wordt. Extreme hooikoorts is nagenoeg altijd te merken aan zeer veel niezen, een rode neus door loopneus, kortademigheid en dikke/rode traan ogen.
Het is in nagenoeg alle gevallen geen onzichtbare “ziekte” hoor. Bij jou was dat wel zo, maar dat is zeer zeker niet leidend.
Zij eet altijd weinig, hoef je je niet rot om te voelen hoor
Met de juiste medicijnencombinatie en contactvermijding met de bron valt e.e.a. wel te onderdrukken.