Beutyblogtopic XL #8

Ik krijg echt sterke Hyacinth Bucket vibes van deze jurken
afbeelding

34 likes

En ook weer: “op verzoek van velen”

Echt de helft van de artikelen van Cynthia is op verzoek van velen. Wanneer is dat? Als twee mensen er naar vragen? En wie vraagt ook naar dat soort dingen?

7 likes

En dat Cynthia dan ook gewoon ja zegt op al die verzoeken he? :joy:

6 likes

En dat terwijl nee ook een woord is.

42 likes

ik denk dat je antwoord bedoelt in plaats van woord? :slightly_smiling_face:

15 likes

End of an era. Vlogmas met Luke, haar looks, haar coming out

Waarom stopt ze en wat gaat ze doen? Ok ik ga morgen wel even op onderzoek uit haha.

4 likes

Nee.

Vast niet, want niet verplicht en niet geadviseerd.

Nee, ze bedoelt “nee is ook een woord”, heb je wel ogen in je hoofdje vuile bitch :slight_smile:

Ik hoop dat je deze uitspraken herkent anders komt dit heel lullig over

17 likes

Girlfriend, jij weet geen ene fuck van wat ik voor ogen in mijn hoofdje heb

neem aan dat jij ze ook herkent :sweat_smile:

12 likes

Dit.

Jaaaa dat waren nog eens tijden. Ik ga vanavond weer eens Vlogmas video’s kijken (nostalgisch gevoel). Ik begrijp dat mensen veranderen, maar mis soms wel de oude video’s van Tanya en ex Jim, Fleur, etc.

5 likes

Ik volgde deze groep echt religieus! Nu kijk ik eens in de zoveel tijd een vlog van Fleur als hij in m’n aanbevolen staat en verder is er niet veel meer over van de groep. Zoe Sugg kan ik tegenwoordig niet meer uitstaan en de rest is volgens mij gestopt.

1 like

Zojuist voor het eerst gezien dat iets daadwerkelijk uit elkaar viel toen Mas dat zei (de bol knoflook)!! Én ze sprak balsamico-azijn goed uitđŸ€Ż

2 likes

Hahahahah goooo massa

1 like

Letten mensen daar echt op? Moet er niet aan denken om de laatste weken op droog brood te leven, omdat ik anders uit mijn bakkes stink

2 likes

Ben hip en on trend dear!

3 likes

Unsubscribed van Aimee. Ze vlogt alleen zichzelf, is mega langdradig, en gaat van hak op de tak. Ben nog steeds #1 fan van Bonnie. :heart:

Dit is wel een beetje het concept van vloggen.

42 likes

De BBQ van The Foefs zag er echt heerlijk uit trouwens.

3 likes