En ook dat ze vergeet dat die camera gewoon draait 
Ja precies, in plaats er zo omheen gaan zitten lullen. Ik begrijp ook niet helemaal dat die persvoorlichter ook niet iets zegt van ‘We hebben de verantwoordelijkheid bij de bezoekers van het event gelegd. Zij kregen zelf de keuze of ze 1,5 meter afstand van elkaar wilde houden.’. Dan ben je er gelijk vanaf.
Eigenlijk wil ik nu dat Telegraaf TMZ wordt en ze met de hele privé reactie het fragment gaan bespreken en uitlichten.
Ah joh, dat krijg je toch op Boulevard en Shownieuws?
Hoe zet je dat trouwens over een paar maanden op je CV?
Floor Angel
3 Juli 2020 - 31 Augustus 2020
The Upside Down
Voor Anna Nooshin hield ik de bezoekers in de gaten, zodat de 1,5 meter regel in stand werd gehouden. Na sluitingstijd poetste ik ook alle ballenbakballen schoon. Hier ben ik na twee maanden mee gestopt, omdat ik niet meer nodig was. Ik kan niet zeggen of ik bij de evenementen met influencers gewerkt heb.
Pijnlijk dat interview. Inderdaad hoe ze bij een moeilijke vraag meteen wegkijkt naar die woordvoerder (?), alsof ze daar zelf geen antwoord op kan geven. Vind het op de een of andere manier heel kinderlijk overkomen.
En haar lach naar de interviewer vind ik ook heel nep en een soort van vijandig als ze eenmaal weer verder praten na die stemmingswisseling.
Hahaha dat interview
Wel een gemiste kans dat de interviewer niet een bruggetje maakt toen zei iets zij over de regels die niet gelden
verder lekker bezig die telegraafman haha. En wat is zij toch onsympathiek.
Zij zal wel balen, want het gaat natuurlijk alleen hierover nu. Sowieso gaat het echt nergens over en wie smijt zn kind van 2 nou in die ballenbak?! Die is veel te diep!
@vitaminwater volgens mij heeft zij ook fillers hoor? Is al vaker gezegd (en beweerd dat het kwam door overlijnde lippen), maar op insta zie je best een verschil vind ik?
Zal nu waarschijnlijk al door iemand zijn ingepikt 
Nou zag net Eddy Zoëy (wist niet dat ie nog actief was) RTL boulevard aankondigen en hij zei iets over videobeelden waaruit blijkt dat Anna echt een vervelend persoon is.
Maargoed Anna werkt daar ook toch? Dus hij zal het straks wel “grappend” zeggen
Ik wist niet eens dat die Anna nog iets deed. Zo’n ‘‘museum/experience’’ is toch al eens geweest in Amsterdam? WONDR, als ik even op Google zoek. Wat denkt zij er nog aan toe te voegen?
EDIT: Daar is Mascha zelfs geweest. Hadden ze toen niet een foto geplaatst in een ballenbak of zo, waardoor ze vragen kreeg of ze zwanger was…
Volgens mij werkt Anna Nooshin al een hele tijd niet meer voor boulevard. Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik wel even moest glimlachen door de sneer van Eddy Zoëy maar ik vind Anna Nooshin sowieso niet zo
sympathiek (los van dit artikel)
Dit heb je toch ook zo binnen 10 minuten uitgelopen?
Godsamme wat een knuppelkut van een wijf sorry hoor. Doei Anna!
Het kost ook echt 25 euro pp las ik…
Maar in een vliegtuig dragen ze ook mondkapjes? Daarnaast mag het gewoon niet van de overheid, ik snap niet wat er moeilijk is aan dat te begrijpen, hoe goed je filter ook is.
Daarnaast ben ik expert op het gebied van vliegtuigen omdat ik onlangs een filmpje heb gezien, maar daarbinnen wordt de lucht supernsle gecirculeerd, onder andere dankzij de vorm van het vliegtuig. Dus zo’n filter maakt dan weinig uit, het gaat toch ook om teringsnelle luchtcirculatie.
Teringsnelle is een wetenschappelijke term, trouwens.
Moet hier echt zo hard van zuchten, wat een kontenlikkerij is dit toch. Dat hele wereldje van coaches houdt elkaar in stand
Cynthia heeft twee dagen iets bijgewoond van Taco Oosterkamp (seminar? Er staat niet precies bij wat t was) en benoemt in haar stories hoe DANKBAAR ze hem is en dat ze het ZO TOF vindt. Op zich niks mis mee, maar ze moet even vermelden dat ze hem een mail stuurt om hem te bedanken, compleet met afbeelding van mail, want “ik ben dan ook zo”. Waarom dat ook meteen op insta gooien…
Je was me voor😂
Ha Taco!