Beutyblogtopic XL #8

Inside joke is een heel ander woord dan binnenpretje! Een inside joke is een grapje dat je met een groep hebt, en een binnenpretje is een grapje met jezelf! En dan was het eergisteren ipv overmorgen.

37 likes

Ik mis ook in het engels dat je niet ‘jarig bent’ of iemand geen ‘jarige jet’ kan zijn. En wat dacht je van ‘uitwaaien’? :wink:

1 like

Verhemelte

1 like

Hahah Peter Pannenkoek zit bij M over woorden die weg moeten: wandelen, geitenkaas.

Cynthia is in trouble :full_moon_with_face:

26 likes

Honour yesterday

23 likes

Ik vind dat ik goed Nederlands spreek maar als ik columns in de nrc lees bijvoorbeeld leer ik altijd wel weer een nieuw woord! Er zijn zoveel woorden en uitdrukkingen die we niet goed kennen/gebruiken.

8 likes

Hij had het ook nog over wijn en dat mensen zichzelf dan een kenner noemen :joy:

6 likes

Wauw mijn geest is geblazen :exploding_head:

38 likes

Haha ik heb een mondkapje van @MACdonalds en zoveel mensen vragen hoe ik eraan kom. Sorry voor het ontnemen van klandizie, maar ik durf écht niet te zeggen via FF dus dan is dit mijn standaard antwoord :sweat_smile:

3 likes

Ja en zo zijn er ook gewoon heel veel Engelse en Amerikaanse woorden die ontzettend vreemd/grappig zijn die weer niet in t Nederlands te vertalen zijn.

ik kan me niet voorstellen dat dit een succes gaat worden.

1 like

Hahah peter pannekoek wat heeft cynt je aangedaan? :joy:

3 likes

Hoe vaker ik die ‘nee is ook een woord’ training voorbij zie komen hoe meer ik me erger. Het is net alsof ze gewoon niet toe wil geven dat het eigenlijk ‘nee is ook een antwoord’ moet zijn en stug vol blijft dat de titel zo gewoon klopt. Krijg er echt de kriebels van

16 likes

kuch

25 likes

29 likes

Uhm ja zeer zeker, net als heel veel andere mensen helaas.

Ik zou die jurken nog niet eens willen hebben als ik geld toe krijg, maar volgens mij zou zij gebruikte luiers nog weten te verkopen.

7 likes

Ik ben heel random geblokt door Serena. Heb nooit enige interactie met haar gehad op Instagram. Geen comment, geen dm’s. Niets :sweat_smile:

1 like

Syl heeft zeker geen ogen in d’r hoofdje

4 likes

Misschien kan ik het beter hier plaatsen maar Missglamorazzi stopt met youtube / Ingrid Nilsen. Vind het echt jammer dat de OG’s minder videos maken of stoppen.

1 like