Beutyblogtopic XL #8

Oh? Volgens mij is vloggen ook dat je letterlijk laat zien wat je doet, omgeving filmen, film dat je een kopje thee zet, dat je stofzuigt, knuffelt met je kat, vloggen is imo niet alleen je hoofd filmen, wild in het rond rennen en praten.

14 likes

Soortement

14 likes

If you say so darling
image

8 likes

tititi

1 like

Ik ben opeens in de krochten van youtube terecht gekomen, en krijg oude burning man vlogs te zien

ben nog steeds kwaad als ik zie dat massa die jimmy choo / H&M fake fur jas mee heeft naar burning man, en daarna (als ik het me goed herinner) weggooit onder het mom van “valt helemaal uit elkaar” :mad:

56 likes

Nee ze doneert die toch aan een dakloze in San Fran?? Loopt nu iemand rond met een lekkere zandjas

8 likes

Als je daar terecht komt weet je dat het tijd is om te gaan slapen toch

42 likes

Maar naar iemand kijken die gewoon 30 min praat over dingen is echt nog saaier

13 likes

Ik dacht hierdoor dat ik in het algemene youtubers topic zat.
Als er iemand echt 0 met beauty doet is het aimee wel

5 likes

Het is de schuld van @marley

1 like

Wat een ‘recept’ die pasta salade van Mas.

1 like

Zit er zongedroogde tomaat in?

21 likes

Ja.

1 like

Een kwart tot een halve pot zegt ze.

2 likes

Ik vind het wel leuk dat ze zo uitpakken voor een barbecue ook al zijn ze maar met z’n tweeĂ«n!

11 likes

Mensen vroegen er toch om. Ze heeft het niet gepresenteerd als recept in een aparte video oid

1 like

Haha doen wij ook altijd, je doet het niet heel vaak dusja, dan hebben we voor de volgende dag ook nog lekkers om te lunchen

1 like

Nee daar heb je gelijk in. Was alleen verbaasd dat er zo veel vraag naar was. De dag ervoor had ze al gezegd dat het pasta salade met pesto was, dus dat lijkt me vrij makkelijk te bedenken.

Edit: misschien niet op insta

Nou, never forget alle foodgloss kijkers “ik lust geen bruin brood, kan het ook met wit?” dus bedenken wat je in een pasta pesto kunt doen is moeilijk hoor.

28 likes

Ik kwam net dit tegen over Cynthia, heel verrassend dat ze gewoon zegt dat wat ze doet niet zo ‘bijzonder’ is (is het ook niet, maar ik had niet verwacht dat ze dat zou ‘toegeven’, ik zie het ook niet op haar IG): https://marketingfacts.nl/berichten/cynthia-schultz-danst-niet-meer-naar-de-pijpen-van-adverteerders. Daarnaast ook verrassend dat ze zegt: ‘Wie betaalt die bepaalt’, terwijl eerder altijd haar slogan was ‘E.erlijk over B.eauty’, maar mooi dat ze een nieuwe weg heeft gevonden waarbij ze zich prettiger voelt

2 likes