Oh? Volgens mij is vloggen ook dat je letterlijk laat zien wat je doet, omgeving filmen, film dat je een kopje thee zet, dat je stofzuigt, knuffelt met je kat, vloggen is imo niet alleen je hoofd filmen, wild in het rond rennen en praten.
Soortement
If you say so darling
tititi
Ik ben opeens in de krochten van youtube terecht gekomen, en krijg oude burning man vlogs te zien
ben nog steeds kwaad als ik zie dat massa die jimmy choo / H&M fake fur jas mee heeft naar burning man, en daarna (als ik het me goed herinner) weggooit onder het mom van âvalt helemaal uit elkaarâ
Nee ze doneert die toch aan een dakloze in San Fran?? Loopt nu iemand rond met een lekkere zandjas
Als je daar terecht komt weet je dat het tijd is om te gaan slapen toch
Maar naar iemand kijken die gewoon 30 min praat over dingen is echt nog saaier
Ik dacht hierdoor dat ik in het algemene youtubers topic zat.
Als er iemand echt 0 met beauty doet is het aimee wel
Wat een âreceptâ die pasta salade van Mas.
Zit er zongedroogde tomaat in?
Ja.
Een kwart tot een halve pot zegt ze.
Ik vind het wel leuk dat ze zo uitpakken voor een barbecue ook al zijn ze maar met zân tweeĂ«n!
Mensen vroegen er toch om. Ze heeft het niet gepresenteerd als recept in een aparte video oid
Haha doen wij ook altijd, je doet het niet heel vaak dusja, dan hebben we voor de volgende dag ook nog lekkers om te lunchen
Nee daar heb je gelijk in. Was alleen verbaasd dat er zo veel vraag naar was. De dag ervoor had ze al gezegd dat het pasta salade met pesto was, dus dat lijkt me vrij makkelijk te bedenken.
Edit: misschien niet op insta
Nou, never forget alle foodgloss kijkers âik lust geen bruin brood, kan het ook met wit?â dus bedenken wat je in een pasta pesto kunt doen is moeilijk hoor.
Ik kwam net dit tegen over Cynthia, heel verrassend dat ze gewoon zegt dat wat ze doet niet zo âbijzonderâ is (is het ook niet, maar ik had niet verwacht dat ze dat zou âtoegevenâ, ik zie het ook niet op haar IG): https://marketingfacts.nl/berichten/cynthia-schultz-danst-niet-meer-naar-de-pijpen-van-adverteerders. Daarnaast ook verrassend dat ze zegt: âWie betaalt die bepaaltâ, terwijl eerder altijd haar slogan was âE.erlijk over B.eautyâ, maar mooi dat ze een nieuwe weg heeft gevonden waarbij ze zich prettiger voelt