Beutyblogtopic XL #8

Hahaha dat interview :joy: Wel een gemiste kans dat de interviewer niet een bruggetje maakt toen zei iets zij over de regels die niet gelden :crazy_face: verder lekker bezig die telegraafman haha. En wat is zij toch onsympathiek.

Zij zal wel balen, want het gaat natuurlijk alleen hierover nu. Sowieso gaat het echt nergens over en wie smijt zn kind van 2 nou in die ballenbak?! Die is veel te diep!

@vitaminwater volgens mij heeft zij ook fillers hoor? Is al vaker gezegd (en beweerd dat het kwam door overlijnde lippen), maar op insta zie je best een verschil vind ik?

4 likes

Zal nu waarschijnlijk al door iemand zijn ingepikt :frowning:

1 like

Nou zag net Eddy Zoëy (wist niet dat ie nog actief was) RTL boulevard aankondigen en hij zei iets over videobeelden waaruit blijkt dat Anna echt een vervelend persoon is.

Maargoed Anna werkt daar ook toch? Dus hij zal het straks wel “grappend” zeggen

3 likes

Ik wist niet eens dat die Anna nog iets deed. Zo’n ‘‘museum/experience’’ is toch al eens geweest in Amsterdam? WONDR, als ik even op Google zoek. Wat denkt zij er nog aan toe te voegen?

EDIT: Daar is Mascha zelfs geweest. Hadden ze toen niet een foto geplaatst in een ballenbak of zo, waardoor ze vragen kreeg of ze zwanger was

Volgens mij werkt Anna Nooshin al een hele tijd niet meer voor boulevard. Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik wel even moest glimlachen door de sneer van Eddy Zoëy maar ik vind Anna Nooshin sowieso niet zo
sympathiek (los van dit artikel)

3 likes

Dit heb je toch ook zo binnen 10 minuten uitgelopen?

5 likes

2 likes

Godsamme wat een knuppelkut van een wijf sorry hoor. Doei Anna!

56 likes

Het kost ook echt 25 euro pp las ik

1 like

Maar in een vliegtuig dragen ze ook mondkapjes? Daarnaast mag het gewoon niet van de overheid, ik snap niet wat er moeilijk is aan dat te begrijpen, hoe goed je filter ook is.
Daarnaast ben ik expert op het gebied van vliegtuigen omdat ik onlangs een filmpje heb gezien, maar daarbinnen wordt de lucht supernsle gecirculeerd, onder andere dankzij de vorm van het vliegtuig. Dus zo’n filter maakt dan weinig uit, het gaat toch ook om teringsnelle luchtcirculatie.

Teringsnelle is een wetenschappelijke term, trouwens.

48 likes

Moet hier echt zo hard van zuchten, wat een kontenlikkerij is dit toch. Dat hele wereldje van coaches houdt elkaar in stand :face_vomiting:

71 likes

Cynthia heeft twee dagen iets bijgewoond van Taco Oosterkamp (seminar? Er staat niet precies bij wat t was) en benoemt in haar stories hoe DANKBAAR ze hem is en dat ze het ZO TOF vindt. Op zich niks mis mee, maar ze moet even vermelden dat ze hem een mail stuurt om hem te bedanken, compleet met afbeelding van mail, want “ik ben dan ook zo”. Waarom dat ook meteen op insta gooien
:see_no_evil:

44 likes

Je was me voor😂

1 like

Ha Taco!

:face_vomiting:

35 likes

Toch wel handig als je zelf je veren in je reet dauwt.

Snap dat nooit van die “kijk mij onbaatzuchtig/attent zijn”. Als je dat echt bent, hoef je het niet te delen toch. Vind het ook zo stom als mensen gaan vertellen dat ze iets voor een zwerver hebben gekocht ofzo.

Wil je een sticker?

40 likes

“Ik ben dan ook zo dat ik dit meteen op m’n insta deel zodat ik 1000 veren in m’n reet mag (moet!) steken”

38 likes

Ach wat zielig, de vraag werd niet met de haar gewenste intenties gesteld. Boehoe. Mijn vriend verwoorde het top haha, die zei: Ze wil toch altijd de grote beroemde meid zijn? Dan moet ze ook niet gaan janken als ze haar als grote meid behandelen. Echt hoor.

13 likes

“De gedachte: man man man”

Geen idee wat er verder nog staat maar dit ja I can relate. Wat een doos hahaha kan ze nog meer veren in d’r eigen reet steken? Ik ben dan ook zo. Hahaha :roll_eyes:

6 likes

Als ik Taco was zou ik me afvragen waarom ze niet gewoon een kort appje kon sturen.:joy:

10 likes

bizzey was ook in anna dr museum