Ze zei in de vlog van vandaag dat ze wel snel zou bekendmaken dat ze is bevallen en niet een paar dagen wachten.
Ze heeft in een jaar twee miskramen gehad⦠Ieder huisje heeft zān kruisje.
Edit: sorry als je niet serieus was!
Huh? Het lijkt wel alsof hij ze in de uitverkoopt gooit
Ja had ze makkelijk kunnen doen
Half serieus. Als ik naar haar vlogs en IG kijk dan kwijl ik echt weg bij de mooie plaatjes. Maar inderdaad, haar leven is ook niet perfect.
Ja dit!!! Was gister. Dit doet ze normaliter nooit! Ik vond het zo apart.
Ik vind het juist wel lekker duidelijk dit: gewoon wat het is - een oproepje om te sponnen. Niks geen onzin van āken jij toevallig een goede schilderā haha, love it, zou het precies zo doen als ik een influenza was
Volgens mij zijn al die stories van de afgelopen dagen ook zonder Mas zelf in beeld toch? Kan ook nog zijn dat ze het eerder gefilmd heeft en Max ze voor haar plaatst ofzo. Maar hoe dan ook is het haar goed recht om lekker van de bebe te genieten zonder het naar buiten te brengen natuurlijk!
Waar? Ik zie alleen maar sarcastische comments.
Ik weet bijna zeker dat Mascha gaat bevallen en doorgaat met vooropgenomen vlogs en later bekend gaat maken dat ze allang is bevallen. En dan met een semi-arrogant gezicht gaat zeggen, ik denk overal over na. Maar ik zou hetzelfde doen, zou het al verschrikkelijk vinden als mijn omgeving gaat vragen en ben je al bevallen? Laat staan dat mensen die je kennen van het internet dit ook doen.
Ze zegt letterlijk in een paar vlogs geleden dat ze het snel bekend gaat maken als het zo ver is.
Ja ik denk een week later als het in de vlog komt.
Ze zei in haar vlog dat ze het niet een paar dagen later bekend gaat maken, maar dat ze het wel eerder laat horen. Dus ik verwacht een insta post!
Die Siem heeft het maar druk. Hij heeft ZO veel baantjes! Blijkbaar werkt hij ook als bodyguard. (Insta Mas).
Gek dat de lieve heer een kat van hem heeft gemaakt en geen duizendpoot
ohh kijk hem liggen dan, wat lief!
Duurde heel lang voordat ik Massaās hoofd daar in de hoek opmerkte hahaha
Welk interview en waar gaan ze het niet over hebben?
Ja irritant zonder link he:
Hoe leuk zou het zijn als Poppy op the 4th of July wordt geboren!