Oef Anna nooshin trending op Twitter en dan niet positief!
Ik denk Monica Moneyca
of die Claire rose?
Serena krijgt geen designer denk ik
joh ik was hem net vergeten, bedankt he
Of Debbie misschien? Die krijgt ook genoeg designmeuk
Ik denk Cliteur? Klaartje Cliteur? Weet haar naam niet meer, alleen haar achternaam van kakkerclitoris.
Vind het echt grappig dat Haagse Rach drie weken geleden ofzo onder iedere post van Masch reageerde: jaaa je gezicht tekent nu echt, je gaat echt bijna bevallen, nog een par dagen, ik kan dat altijd zien aan mensen hun gezicht!
Blijkbaar toch niet haar grootste talent.
Edit: oh ze noemt het āje gezicht gaat tonenā, op 13 juni gaf ze poppy nog 3 dagen.
Als ik die baby was zou ik expres langer blijven zitten als mensen dat zeggen.
Haha 6 juni duurde het volgens Rachel niet lang meer. 
Misschien is the joke straks on us en showt Mascha straks ineens een baby van 6 weken oud. 
Ik heb Rachel onlangs eindelijk ontvolgt. Wat een onaangename vrouw zeg. Ze heeft haar ware gezicht wel laten zien sinds het racisme debat. Echt naar.
Ik kwam laatste een voicebericht op mijn telefoon tegen, van ~iemand~ die een Haagse rach impressie deed
Maar is dit echt een ding? Onder zweefteven ofzo? Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, maar Rach zei in de comments dat ze dit fenomeen al kende vanaf dat ze klein was?
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.