Beutyblogtopic XL #8

Is Mascha nu al gepopt of wa?

4 likes

Nou ze heeft net nog een nieuw systeem voor dr koelkast bedacht dus denk t niet.

30 likes

Het is gebeurd. Ik heb de structuurjunkie agenda besteld. Ik hoop dat het niet meer van dat gladde papier is want that ain’t for lefties

17 likes

Goedgeschreven artikel, leest echt lekker door.

“Mensen betalen voor haar content, dat eigenlijk ook gewoon gratis op internet is te vinden. En dat is gunstig verdienmodel.”

“Cynthia Schultz was als Miss Lipgloss tijdlang een zeer populaire beautyblogger.”

2 likes

Ik stond er echt net 10min geleden mee in mijn handen in de winkel. Papier was gewoon normaal, wit papier :ok_woman:t3:

1 like

Kan je collega even naar binnen gluren of Poppy er al is!!!

2 likes

Jawel met zn alle!! Ben ff bus huren brb

41 likes

Ben zooo benieuwd naar de baby van mascha en gregor zit elke paar uur haar insta te checken (echt triest eigenlijk).

12 likes

Isie er al dan? Ze heeft dr koelkast nog gepoetst :white_check_mark:

Fleur de Force heeft imo echt een perfect leven. Leuke familie, GIGANTISCH vermogen en HUUUGEEE landgoed & huis, leuk kind, leuke man, appartement in Londen, prachtig haar, humor, vriendelijk. Leuke huisdieren (en ze is heel lief voor ze). Leuke vriendengroep. Echt. I want to be her​:joy::rofl::muscle:t2:

7 likes

Krijg ik nu een ban?:muscle:t2:

Ja kan op instagram ook aan zetten dat je een melding krijgt als iemand iets post of op haar verhaal plaatst. Scheelt je misschien een boel werk de komende uren/dagen.

2 likes

Ik wist ook niet dat ze zo’n grootte tattoo op haar rug heeft. Wel mooi!

mascha gaat sowieso een paar dagen doen alsof er niets aan de hand is en dan blijkt ze opeens 3 dagen geleden al te zijn bevallen

41 likes

“Ik zeg het ook altijd op mijn Instagram: ik verzin en vertel niet zo veel nieuws”

wanneer heeft ze dit gezegd dan?
ik hoor alleen “wat wil je leren van mij”
dan antwoord ik de volgende keer: niet zo veel nieuws aub

4 likes

Ja

1 like

Daar wil je bij zijn!!1!1!!1!

2 likes

Als je jessie naast een “normaal” iemand zet (als in geen 300 lagen make-up en allerlei chirurgie) Zoals deze vriend, ziet ze er zo eng uit.

Iets aan haar hoofd klopt gewoon niet. Denk dat het te veel fillers zijn ofzo, maar kan me niet voorstellen dat dit lekker zit zo’n strakke kop

21 likes

Wahahhaha gewoon genant joh. Schaamteloos. Is dat van die gare max?

2 likes

Dit denk ik ook! En is haar goed recht natuurlijk.
Maar laatst had ze in een story ook zo overduidelijk de datum erbij gezet terwijl ze dat normaal nooit doet volgens mij. Toen dacht ik hmm misschien doet ze dit expres om het te laten lijken alsof er nog niks aan de hand is.

2 likes