Is Mascha nu al gepopt of wa?
Nou ze heeft net nog een nieuw systeem voor dr koelkast bedacht dus denk t niet.
Het is gebeurd. Ik heb de structuurjunkie agenda besteld. Ik hoop dat het niet meer van dat gladde papier is want that ainât for lefties
Goedgeschreven artikel, leest echt lekker door.
âMensen betalen voor haar content, dat eigenlijk ook gewoon gratis op internet is te vinden. En dat is gunstig verdienmodel.â
âCynthia Schultz was als Miss Lipgloss tijdlang een zeer populaire beautyblogger.â
Ik stond er echt net 10min geleden mee in mijn handen in de winkel. Papier was gewoon normaal, wit papier
Kan je collega even naar binnen gluren of Poppy er al is!!!
Jawel met zn alle!! Ben ff bus huren brb
Ben zooo benieuwd naar de baby van mascha en gregor zit elke paar uur haar insta te checken (echt triest eigenlijk).
Isie er al dan? Ze heeft dr koelkast nog gepoetst
Fleur de Force heeft imo echt een perfect leven. Leuke familie, GIGANTISCH vermogen en HUUUGEEE landgoed & huis, leuk kind, leuke man, appartement in Londen, prachtig haar, humor, vriendelijk. Leuke huisdieren (en ze is heel lief voor ze). Leuke vriendengroep. Echt. I want to be herâ:joy:
Krijg ik nu een ban?
Ja kan op instagram ook aan zetten dat je een melding krijgt als iemand iets post of op haar verhaal plaatst. Scheelt je misschien een boel werk de komende uren/dagen.
Ik wist ook niet dat ze zoân grootte tattoo op haar rug heeft. Wel mooi!
mascha gaat sowieso een paar dagen doen alsof er niets aan de hand is en dan blijkt ze opeens 3 dagen geleden al te zijn bevallen
âIk zeg het ook altijd op mijn Instagram: ik verzin en vertel niet zo veel nieuwsâ
wanneer heeft ze dit gezegd dan?
ik hoor alleen âwat wil je leren van mijâ
dan antwoord ik de volgende keer: niet zo veel nieuws aub
Ja
Daar wil je bij zijn!!1!1!!1!
Als je jessie naast een ânormaalâ iemand zet (als in geen 300 lagen make-up en allerlei chirurgie) Zoals deze vriend, ziet ze er zo eng uit.
Iets aan haar hoofd klopt gewoon niet. Denk dat het te veel fillers zijn ofzo, maar kan me niet voorstellen dat dit lekker zit zoân strakke kop
Wahahhaha gewoon genant joh. Schaamteloos. Is dat van die gare max?
Dit denk ik ook! En is haar goed recht natuurlijk.
Maar laatst had ze in een story ook zo overduidelijk de datum erbij gezet terwijl ze dat normaal nooit doet volgens mij. Toen dacht ik hmm misschien doet ze dit expres om het te laten lijken alsof er nog niks aan de hand is.