Wat als poppy vandaag geboren zou worden. Dat Martine dan kan zeggen " Ik voelde het aankomen… weer die 3 he!"
HAHA ik vind het wel mooi “dat is niet alleen een probleem dat hier speelt, dat speelt in de hele maatschappij”. Wat een fijne vrijbrief om je nergens aan te houden
Omg dat FILMPJE, oef. Heerlijk dat ze dat fragment erin hebben laten zitten.
Ik vind het hier trouwens ook echt lijken alsof ze lipfillers heeft, kan door de lipgloss komen
Wooooooow zo ongemakkelijk. En hoe ze ostentatief haar hoofd weg draait en het laat ‘oplossen’ door haar woordvoerder. Hoe gênant. Ze had die vragen toch kunnen verwachten? Dan bereid je je daar toch op voor?
Oh ik krijg plaatsvervangende schaamte. Ik vind dat die journalist het netjes aanpakt en totaal niet agressief. Oh oh oh wat laat ze zich hier kennen. En meteen ook die enthousiaste vibe die in 1 seconde van haar af glijdt. Bijna creepy hoe snel ze switcht van houding.
Waarschijnlijk geleerd van Annic?
Jeetje wat is zij onsympathiek zeg…
Floor angels…?
Als Anna gewoon iets had geluld van jaa maar we hebben wel andere maat regelen genomen blabla. Dan was ze er misschien ( bij die interviewer dan) mee weg gekomen. Nu maakt ze het zelf heel groot haha.
En dan zijn ze met z’n drieën
Ze maakt het voor zichzelf nu wel heel erg. Het werd zojuist ook in het nieuwsbericht van Q-music besproken. Een gedeelte van het fragment werd ook uitgezonden.
Als ze gewoon meer/andere tafels hadden neergezet zodat er een stoel uit kon en 1.5m was hadden ze juist goed voorbeeld kunnen geven.
Met haar reactie maakt ze het alleen maar erger.
Wat een tut zeg. Erken het gewoon.
’ Ja, daar heb je gelijk in, dat heb ik niet goed aangepakt '.
Klaar.
Ja dit valt ook echt niet meer goed te praten. Wat had ze gedacht? Onvoorstelbaar dom.
En ook dat ze vergeet dat die camera gewoon draait
Ja precies, in plaats er zo omheen gaan zitten lullen. Ik begrijp ook niet helemaal dat die persvoorlichter ook niet iets zegt van ‘We hebben de verantwoordelijkheid bij de bezoekers van het event gelegd. Zij kregen zelf de keuze of ze 1,5 meter afstand van elkaar wilde houden.’. Dan ben je er gelijk vanaf.
Eigenlijk wil ik nu dat Telegraaf TMZ wordt en ze met de hele privé reactie het fragment gaan bespreken en uitlichten.
Ah joh, dat krijg je toch op Boulevard en Shownieuws?
Hoe zet je dat trouwens over een paar maanden op je CV?
Floor Angel
3 Juli 2020 - 31 Augustus 2020
The Upside Down
Voor Anna Nooshin hield ik de bezoekers in de gaten, zodat de 1,5 meter regel in stand werd gehouden. Na sluitingstijd poetste ik ook alle ballenbakballen schoon. Hier ben ik na twee maanden mee gestopt, omdat ik niet meer nodig was. Ik kan niet zeggen of ik bij de evenementen met influencers gewerkt heb.
Pijnlijk dat interview. Inderdaad hoe ze bij een moeilijke vraag meteen wegkijkt naar die woordvoerder (?), alsof ze daar zelf geen antwoord op kan geven. Vind het op de een of andere manier heel kinderlijk overkomen.
En haar lach naar de interviewer vind ik ook heel nep en een soort van vijandig als ze eenmaal weer verder praten na die stemmingswisseling.
Hahaha dat interview Wel een gemiste kans dat de interviewer niet een bruggetje maakt toen zei iets zij over de regels die niet gelden
verder lekker bezig die telegraafman haha. En wat is zij toch onsympathiek.
Zij zal wel balen, want het gaat natuurlijk alleen hierover nu. Sowieso gaat het echt nergens over en wie smijt zn kind van 2 nou in die ballenbak?! Die is veel te diep!
@vitaminwater volgens mij heeft zij ook fillers hoor? Is al vaker gezegd (en beweerd dat het kwam door overlijnde lippen), maar op insta zie je best een verschil vind ik?