Ik (en anderen ook) ben/zijn die discussie wel eens aangegaan met jou en waarschijnlijk hebben de anderen daarvan geleerd dat er geen discussie te voeren valt met jou.
OeeeâŠBij jouw naam kun je ook nog zoân leuk teenslipper slap gifje plaatsen⊠I approve
Een goeie. Voor mij was deze video een lifesaver:
Ik drop de discussie hier en nuâŠeen vrij bespreekbaar en breed thema lijkt mij, namelijk negatieve meningen op youtubers en waarom we dat doen. Het enige wat ik tot nu toe alleen maar krijg is nonsens als antwoord. Letterlijk nog niemand die inhoudelijk op de discussie ingegaan is.
Maar hoezo ga je over anderen zeggen dat ze een serieus probleem hebben? Je weet toch helemaal niet hoeveel tijd mensen kwijt zijn aan hatewatchen? Misschien maar tien minuten per dag, lekker 9 minuten filmpje kijken 1 minuut reactie typen. Jouw reactie slaat gewoon nergens op. Al helemaal niet om dat door te trekken naar of iemand tevreden is over zân eigen leven. Je kan toch niet verwachten dat mensen daar serieus op in gaan. Wat wil je horen als reactie op dit bericht dan?
En natuurlijk weer iemand die Mas en Hypocriet in 1 zin weet te wurmen. Predictable.
niets op dit forum is zo predictable als jouw reacties hier
Ik dacht zal ik erop in gaan. Maar ik ga nog liever dansen met Alwin dan deze viva forum trol voeren.
Ik heb het zo moeilijk. The lord be testing me today!
Nou, het is in mijn optiek compleet andersomâŠwant ik wordt namelijk vaak massaal belaagd met allemaal posts zoals âwat doe je hier nogâ en âwaarom zeg je zoiets als jeâŠdit of dat in een ander topic hebt gezegdâ.
Het gaat hier dus, om de kern weer even op te zoeken, over mensen die op het internet negatief zijn over youtubers. We kiezen er zelf voor om ernaar te kijken en vervolgens lekker over alles te zeuren wat die youtubers fout doen. Waarom wil je daar dan naar kijken als je je toch alleen maar ergert en als je t dan toch niet kan laten waarom kunnen jullie dan ZELF niet tegen kritiek?
Want als ik zeg: wat een gezeurâŠpoeh nouâŠdan zijn de dames beledigt en komen er allemaal van die rare excuses en verdedigende posts.
Ga nou eens in op het thema, waarom is het leuk om te haten?
Ja he? Ben ik ook blij mee dat ik dat kan. Ben er nu mee bezig. VertelâŠwat is jou mening?
hahaha ik val bijna van mân stoel.
Volgens mij was dit gewoon een algemeen bericht over mensen die andere afzeiken als hobby hebben. En dat zei ze als reactie op wat ik zei. Dat er nu mensen in dit topic haar opmerking op zichzelf betrekken is niet haar schuld.
Vind het jammer dat er zelfs op dit forum nog steeds mensen zijn die met een groepje op een persoon inhakken. Maar dit laat wel zien dat ze een punt heeft, want elke post die zij publiceert wordt moedwillig negatief gezien en er zijn direct mensen die erop duiken.
Vorige keer kwam jij met een post over Monica, over dat ze zo kut/onaardig/stom whatever is (oid). Is dit dan niet een beetje pot verwijt de ketel? Neem aan dat je dat niet weet omdat je haar persoonlijk kentâŠ
Ik zit niet in een groepje ik reageer gewoon op posts waar ik op wil reageren. Ik ging eerst niet op haar bericht in, maar na haar tweede bericht dat niemand erop in gaat wel. Krijg alleen geen reactie op mijn vraag.
Nog zoiets, twisten van woorden. Ik heb NOOIT gezegd dat iemand hier een serieus probleem heeft. Jij zegt dat nu en anderen nemen dat dan over alsof ik dat gezegd zou hebben.
Wat ik zei is: Je mag jezelf vragen stellen als je constant op een bepaalde manier reageert. Dat is dus niet hetzelfde als âJullie hebben een serieus probleemâ. Kappen met dat soort onzin!
Is dat zo, of houden mensen gewoon van zich ergeren?
Hierbij mijn punt bewezen: Ik zei namelijk niet dat jij in een groepje zit. Ik zei dat er een groepje is. Mensen lezen hier iets te vaak niet goed of zien alleen wat ze willen zien zodat ze er maar een reactie kunnen plaatsen.
Ik had een onderonsje met @Hejira waarbij ze niemand in dit topic aansprak. Althans, ik zag haar geen namen noemen en het bericht was redelijk algemeen. Blijkbaar voelen paar mensen zich alsnog aangesproken. Nogmaals jammer dat er dan wederom nog steeds zo mean girl-achtig op gereageerd wordt. Met zijn alle tegen een is ook behoorlijk onnodig.