Beutyblogtopic XL #8

Ik wil graag in dit topic blijven omdat ik het leuk vind om meningen te lezen over youtubers die ik ook volg, vooral leuke meningen. Die zijn wellicht schaars maar ze zijn er wel. Ik vind het bijvoorbeeld leuk als er naar aanleiding van Bonnie’s vlogs discussies ontstaan over de kleine herkenbaarheden die er in haar vlogs te zien zijn, waar we t niet allemaal over eens zijn maar wel blijkbaar over kunnen ouwehoeren. Maar het eindigt zo vaak op veroordelen en dat vind ik dus jammer.

2 likes

Nou het zegt wel wat over m’n mate van verveling dat ik zelfs op riotproof in ga maar het was voor mij niet voor herhaling vatbaar

4 likes

Het is RiotPoof zonder R in de poof, dank u.

6 likes

We gaan toch niet democratisch mensen wegstemmen omdat ze ons niet aanstaan.

Deal with it of zet d’r op negeer.

65 likes

Corona doet rare dingen met mensen.

2 likes

Huh nee dan moet je in hun eigen commentsectie zijn! Het geslijm vind je daar.
Hier alleen ogen rollen graag

3 likes

Verander je naam anders in RiotFoef!

5 likes

Misschien onderonsjes dan maar via priveberichten sturen dan heb je ook geen last van de (mean girl) reacties erop

1 like

Ik ga dr gewoon overheen lullen. Ik wil nu zo graag lekker fel gekleurde oogschaduw dragen. Maar heb ik helaas niet. Influencers als jullie dit lezen en je beuty kast aan het opruimen zijn stuur mij je felle oogschaduw palleten. Danku

32 likes

Wat een bullshit. Het ging om drie berichten aka een kort onderonsje in een topic. Dan mag het hele forum vanaf nu alles in pm’s doen want er komen constant onderonsjes voorbij. Ook van mensen die elkaar in het echt kennen en dan hier op het forum inside jokes maken.

1 like

Als jullie mijn meningen niet willen horen zou ik t vooral doen want ik ga mijzelf niet censureren.
Ik val echter nooit iemand persoonlijk aan en beledig niemand, ik blijf alleen maar bij mijn standpunt dat ik vind dat de zuurtegraad te hoog is, geloof niet dat zoiets illegaal is.

2 likes

Klopt, maar dan moet je niet raar opkijken als mensen dat niet snappen en er (te) serieus op ingaan.

B2b (soort van dan)
Krekor verft Mascha’s uitgroei en dat vind ik wel schattig. Hij doet het best profi in mijn ogen.

Je moet je post beginnen met “hierbij is mijn punt bewezen”

1 like

Maar dat gebeurt andersom toch ook? Mensen kunnen er ook voor kiezen om het te laten.

6 likes

Een discussie heeft altijd meerdere partijen, 1 persoon kan echt niet verantwoordelijk zijn voor de hele sfeer. 50 man die de discussie voeden helpt ook niet mee. Don’t feed the troll lijkt me het beste adagium als je je zo aan haar ergert.

26 likes

Afhankelijk van het bericht, ben ik het je eens. Maar dit was zo algemeen dat deze hele discussie helemaal niet nodig was. Het is echter overduidelijk dat er een paar leden met plezier Riotpoof belachelijk maken. En deze keer zonder goede reden. Komt niet echt ten goede van een ‘gezellig’ forum.

8 likes

Waarom noemt iedereen telkens Mascha als ik zeg dat er negativiteit heerst. Alsof ik haar f*cking mascotte ben:S

tumblr_inline_mr66c4GDoD1qf644h
Zo voel ik me nu.
25 berichten in een kwartier. Gekkigheid

85 likes

Lockdow Loco!

Iemand reageerde laatst op Mascha’s zwangerschapsshoot/foto in de tuin dat ze niet zo in de zon moest zitten want dan zou je er na je zwangerschap vlekken in je gezicht aan over houden.

Hier krijg je toch ook helemaal de schijt van, mensen met dit soort bijzondere en ongevraagde adviezen

8 likes