Beutyblogtopic XL #8

Ik zag Nikkie vandaag, heel onverwachts in het kantoor waar ik werk liep ik bijna tegen haar op. Dus ik zei enthousiast Hoi!! ze zei hoi terug maar ik ben dan zo’n awkward flapuit dus zei: Leuk je een keer te zien!! Ik volg je al een tijd! En toen ze zei niks meer maar keek ze weg/ging ze verder met haar gesprek met haar vriend. Vond haar niet zo sympathiek overkomen als online, maar kan me ook voorstellen dat ze ook scheitziek wordt van altijd maar aangesproken te worden ofzo. :zipper_mouth_face:

Later vandaag last ik op nu.nl dat het niet zo goed gaat met haar, dus geen oordeel over hoe ze reageerde verder.

18 likes

Zooo en dan iets zeggen over Ellen

6 likes

Ik heb haar een paar keer op mijn werk gezien en dan was ze ook niet bepaald heel vriendelijk. 10 jaar geleden ofzo kwam ze een keer aan de kassa bij de appie en toen zei ik ook iets dat ik haar volg ofzo en toen werd ze heel rood en zei ze heel verlegen dankjewel haha, dat was wel heel schattig.

Haha dat siert de mens dan wel meer dan deze reactie.

Nu was ik degene die rood werd, gewoon van de hele situatie. Voelde me net weer zo’n jong meisje toen ik daar wegliep. (Ik ben 30) Gelukkig kon ik mijn ei kwijt bij mijn collega van 15 die mij goed begreep :laughing:

54 likes

Ik ben haar een keer op het station tegen gekomen en toen was ze juist super vriendelijk. Ik had toen een tasje van maken ze voeg ook echt geïnteresseerd wat ik gekocht had. Is wel al zeker 6/7 jaar geleden dus zegt niet echt iets over hoe ze nu is denk ik. Ik kwam haar ook nog tegen op een festival afgelopen zomer alleen toen heb ik haar niet gesproken, ze keek wel heel verveeld maar goed dat festival was ook niet mega leuk hahah.

1 like

Nou ja, even glimlachen of een kort ‘leuk, dankjewel’ kost dan toch niet zoveel moeite :face_with_raised_eyebrow: ik vind dit echt een botte reactie van haar. Is toch part of the job dat mensen je aanspreken? En het is niet dat jouw reactie heel gek was ofzo.

4 likes

Misschien had ze een kut dag of zat ze met haar hoofd ergens anders? Influencers zijn ook gewoon mensen :woman_shrugging:t3:

14 likes

Het is toch niet part of the job altijd vrolijk te zijn? Zeker niet nu er zoveel gaande is in de wereld, kan me zo voorstellen dat niet iedereen z’n best self is :sweat_smile:

14 likes

Wat geeft Nikkie het recht om zich als een hork te gedragen als ze chagrijnig is en iemand haar gewoon heel normaal heel aardig even kort aanspreekt? Tuurlijk mag ze chagrijnig zijn. Maar ze mag ook gewoon normaal reageren.

4 likes

hahah reageer jij nooit eens chagrijnig op iemand terwijl diegene het niet verdient? Ik ben over het algemeen een vrolijk mens maar als ik ongesteld ben en chagrijnig bijv. dan moet je me niet aanspreken op straat :stuck_out_tongue:

5 likes

Nou sorry maar als ik in gesprek ben met iemand reageer ik mss ook zo. Ze zegt toch hoi terug?
Vind het eigenlijk ook raar om iemand in een gesprek te onderbreken.

9 likes

@crazyplantlady een onbekend iemand op straat of in een kantoorpand kan ik ook gewoon kort bedanken als ik chagrijnig ben. Ik snap echt niet hoe je iemand kan negeren als diegene je een compliment geeft en dat je dan niet even een glimlachje eruit kunt persen. Of een knikje. Of een zwaai als teken dat je het gehoord hebt.

@Candace Ik vind iemand straal negeren wel actief onaardig ja. Een knikje of een glimlach zelfs als je chagrijnig bent moet kunnen zoals ik hierboven ook zeg.

Maar goed, ik weet niet hoe het eraan toe ging. Misschien was Nikkie al verder doorgelopen en was Tubing degene die tegen haar rug aan het praten was terwijl Nikkie alweer 10 meter verder was in gesprek met haar vriend. Dan snap ik haar reactie meer. Maar als iemand tegen je praat, je zegt hoi, je kijkt iemand aan terwijl diegene iets zegt en vervolgens reageer je totaal niet en je loopt door, dat vind ik echt asociaal.

3 likes

Zo te lezen hebben we allemaal lekker geslapen vannacht

Weet iemand al waarom Mas en Cynth niet meer met elkaar omgaan?

69 likes

Ja dit man. Je hebt geen recht op aandacht van een vreemde op straat of waar dan ook.

19 likes

Hork, hork, hork soep eet je met een…

26 likes

Nou [quote=“Discopony, post:674, topic:17054, full:true”]
Nou sorry maar als ik in gesprek ben met iemand reageer ik mss ook zo. Ze zegt toch hoi terug?
Vind het eigenlijk ook raar om iemand in een gesprek te onderbreken.
[/quote]
Nou idd. Ik snap de reactie van @Tubing helemaal hoor, maar op zich onderbreekt ze Nikkie middenin een gesprek. Ik vind het nogal wat dat ze nu als hork en weet ik wat wordt afgeschildert. Misschien was Nikkie ook wel overrompeld? En ze reageert in eerste instantie toch aardig?

Het lijkt me zoo lastig: wij kennen haar misschien (of denken haar te kennen), maar zij ons natuurlijk niet? En dat geeft ons maar het recht om op een exemplarisch voorbeeld allemaal aannames te doen of ze wel of niet vriendelijk is?

6 likes

Ik vraag me nu echt af hoeveel mensen mij een arrogant kutwijf vinden, omdat ik als mensen die ik vaag ken “hoi” zeggen vaak denk ‘oh lord snel doorlopen’ en er dan een hele snelle “hoi” uitpers. Denk heel veel.

31 likes

Ja dat kan dus niet meer he! Nikkie is een publiek figuur en heeft geen eigen leven meer. Er gaan mensen dood, maar zij moet als hofnar elke keer een vrolijk dansje doen als iemand iets tegen haar zegt.

12 likes

Dingen waar je pas laat achterkomt het is niet ork, ork, ork…

Ze heeft hoi terug gezegd.

Nog even voor de mensen due er schijnbaar over heen lezen.

ZE HEEFT HOI TERUG GEZEGD.

46 likes