Beutyblogtopic XL #8

Nou kids, ik ga buiten m’n joint roken, was weer gezellig. Be nice and enjoy the rest of the evening.

11 likes

Huuuh?? Hoe kan dit dan?

1 like

Zwangerschaps masker heet het. Blijkbaar als je tijdens je zwangerschap te veel in de zon zit krijg je zon pigment vlek eigenlijk.

Dat heet een zwangerschapsmasker. Bij sommige vrouwen kan de huid tijdens de zwangerschap op de een of andere manier minder goed tegen de zon of invloeden van buitenaf. Ze krijgen dan tijdelijke of permanenten vlekken op het gezicht. Bij sommige vrouwen gaan ze niet meer weg, maar er zijn nog genoeg vrouwen die niet weten dat dit bestaat.

2 likes

Zij doen het zo rustig, ik zou al lang aan het discussieren zijn met mn vriend over dat hij mn hele voorhoofd geverfd zou hebben oid lol

2 likes

@Soy.peor @kali woa ik ga dit googlen. Oke dan neem ik dat “bijzondere” terug maar ik zou wel doodmoe worden van dat constante ongevraagde advies haha

2 likes

Ohh ik vind dat zij hier echt iets weg heeft van Angel!

2 likes

Bedankt allemaal! Ik had echt geen idee haha

afbeelding

11 likes

Hier was hij beide keren na een jaartje weg!

1 like

Bij mij is het niet weggegaan (op m’n gezicht) en bij m’n zus ook niet. Geen idee of dat toeval is. Heb al verschillende zalfjes geprobeerd maar lijkt niet te helpen helaas.

Oh ik vind het echt een leuk huis! Zou er zo wonen. Vind de trap in de woonkamer naar de keuken ook zo mooi. En die hoge ramen, ja echt prachtig.

1 like

Het is van de buitenkant niet echt een mooi huis om te zien (vind ik), maar van binnen zit er heel veel ruimte in en sowieso die ramen in de woonkamer :star_struck:

2 likes

Love myself ook een goeie dekkende foundation en ik ben ook echt niet vies van veel make-up, maar ik krijg echt jeuk van Jessie dr make-up op deze foto :cold_sweat:

15 likes

Elke keer dat ik een foto van Jessie zie heb ik het gevoel dat ze me heel hard aan het judgen is. :triumph:

37 likes

Die navelstreep vind ik wel grappig wist niet dat het een ding was, maar dus blij om te weten dat ik blijkbaar mijn hele leven al zwanger ben :joy:

Navelstreng!? Zit hij er nog aan bij jou :eek: dat hoort niet hoor

31 likes

Hahahaha damn autocorrect bedoelde navelstreep

3 likes

Wist niet eens dat er een #8 beutytopic was. Is er nog wat gebeurd in beutyblogland of zitten alle beautybloggers make-uploos in quarantaine?

Grapje!

2 likes

Beetje laat op de party, maar even een tegengeluid hierop. Ik erger me alleen aan het feit dat mensen direct op riotproof duiken als ze iets post, ik erger me niet aan riotproof zelf. Ze post nauwelijks. Anyway ik reageer zelf nauwelijks maar vind het wel belangrijk dat een paar mensen (mods uitgesloten) niet bepalen wat wel en niet mag hier.

37 likes