Ik begin zo langzamerhand een aversie te krijgen tegen de naam Serena door jullie. Ik dacht net echt van…wat is uberhaupt een Serena…als je een woord maar lang genoeg herhaalt wordt het vanzelf iets heel naars.
Ja same! Ik moet ook eerlijk zeggen dat haar blog voor mij ultiem irritainment is. Ik ken haar alleen van dit forum, en nu lees ik het vooral om te cringen.
Ik vind het ook een beetje gek dat serena haar kinderen nu al zo vaak buiten in een badje zet? Zo warm is het toch nog helemaal niet…
Bwoa ik vind het toch echt wel al warm in de volle zon uit de wind. Ik zou ook graag in zo’n badje zitten. Ik zie het probleem niet echt? M zal wel aangeven als ie het te koud vindt zeker?
Ik vind Serena echt verschrikkelijk met al haar spon, maar op een badje voor haar kinderen kan ik echt niks op tegen hebben
Maar het is haar werk niet meer, ze werkt 32 uur bij de kvk en haar blog is alleen nog maar een hobby. Al was het voorheen natuurlijk wel haar baan, dus ik snap je punt.
Erg hé. En dan loop je buiten en is het ineens een stuk kouder.
een vriendin was bezig met een productiviteitscursus en ik vroeg waar ze dat deed en nu heeft ze me uitgenodigd voor zo’n facebook groep, blijkt het de ‘business community’ groep te zijn van John Slabbeblabla, Jeanet en Cynthia. Why, echt why…
Ugh ik kijk nu even verder maar het ziet er ook zo sketchy uit allemaal? Krijg echt tell-sell vibes hiervan : https://lsob.nl/ja/?fbclid=IwAR3dMKAZqVGLbkx2B_0rXCHkxsnXZelkGjbV-LwczF9TbmkBoFNm2aVedqg
What’s up met dat willekeurig hoofdlettergebruik? Wordt bijna een Spongebob-meme zo.
“De beste Training en Coaching om met Meer Focus en Structuur je Planning Wél af te Krijgen Terwijl je Juist Tijd hebt voor Familie, Vrienden en andere Leuke Dingen”
Lijkt op zo’n irritante scam(en spam)-reclame die je krijgt als je op illegale sites films en series gaat kijken. Dat je dan op de play-button drukt en de eerste klik zo’n louche site opent met armoedige vormgeving en miljoenen die je kan winnen
Ik krijg echt kriebels van iedereen die zijn/haar product op deze manier verkoopt.
Die foto van John, was er echt niks beters?
Ik krijg SpongeBob vibes van deze man.
Snap niet dat iemand hem ziet en dan niet meteen denkt nee.
De naam Slabbekoorn maakt het er ook niet beter op
Ik heb gewerkt in de online betaaldienstverlening en affiliate wereld, dit is echt exact zo’n lelijke website / betaalpagina van hele shabby cursussen en abonnement zoals “de ex terug methode” etc kan dit zo niet serieus nemen.
Is dit niet Venus of zie ik het verkeerd
Shit, volgens mij heb je gelijk. Ik heb gewoon gezocht op serena williams gif en de vrolijkste die ik zag genomen, niet echt op het gezicht gelet verder
Ik herken alleen wie wie is als ze beiden op beeld zijn
En dit dan. Voor. Iedereen. Die nog twijfelt:
‘Als deze unieke kans om door Cynthia en John gecoacht te worden inclusief de bonussen je wel wat lijkt. Maar je hebt toch nog een laatste twijfel. Deel dit dan zeker met ons via xxxx@xxxx.nl’