Hahahaha fuck iconisch wel
Ook echt afgeprijsd van €1.795 naar €595. Als je weet dat er zoveel korting wordt gegeven weet de gewoon dat je opgelicht wordt. Zeker met die teksten van ‘speciaal voor jou!!’ erbij. En de waanzinnige bonussen erbij hebben samen een waarde van €592,-. Ze houden er dus maar 3 euro aan over. Zo zielig!
Dat Cynthia zich verlaagd tot dit soort types. Ik vind het haast een soort van oplichting.
Deze man legt het heel goed uit.
Is het ook.
Dat denk ik ook. Maar ben altijd eigenlijk toch een beetje team Cynthia.
(Maar eerlijk, ik vind dit ook wel het dieptepunt van marketing. Zelfs ik trap er niet in.)
Ik heb het gevoel alsof coaching een combinatie is van sekte, piramide spel en van die Amerikaanse verkoopschema’s (bijvoorbeeld mensen die een of ander veel te duur dieet/make up/verzorgings profuct eerst goed vinden en dan zelf gaan verkopen). Elke coach heeft een coach, er zijn coaches die je leren coach te worden, maar stiekem draait het allemaal om geld verdienen met gebakken lucht
Lijkt me toch wel? Het hoort wel bij de website van die coach en is dezelfde stijl. Misschien willen ze dit nu eerst exclusief houden voor de deelnemers aan die structuur/plan challenge en dan daarna nogmaals, maar dan de prijs omhoog gooien.
Die website ( l s o b . n l) van die coach of vooral de foto’s lijken zo gek. Ik weet niet of het camera instellingen zijn, bewerking of dat ze ouderwets ofzo lijken.
Mijn gedachten:
- Na een tijdje scrollen, een foto van tandartsen op de ietwat gedateerde website van een tandartspraktijk.
- dan iemand die al bellend haastig is gaan zitten zonder even zijn jasje open te doen en met links zn laptop bediend (dat laatste kan aan mij liggen links track pad gebruiken lijkt me niet logisch, maarja ik ben linkshandig).
- Op de volgende foto het ik vertrek stel: ze zijn er al wel even te zien aan de tan, ze kunnen nog lachen. Op dit moment is in ieder geval de website af of komen de eerste boekingen binnen. Maar het gebrek aan zon op de foto laat al zien dat het toch nog ergens mis zal gaan, wellicht is het gasten verblijf nog niet af, mist een vergunning of blijkt het huis van karton.
- We zijn heel hard aan het werk, maar doen dat heel onhandig foto. Waarom is de persoon links niet even om het bureau heen gelopen en bladeren terwijl je maar het scherm kijkt lijkt me ook niet nuttig? Misschien was de geboekte tijd van de fotograaf op of was er wel weer genoeg gewerkt voor die week.
- Deze bellende is het minst erg, hoewel ze niet lijkt te weten welke gezichtsuitdrukking ze probeert te doen en de locatie een hotel kamer is als ik de lamp bekijk.
- Terrwijl zij in de hotel lobby doen alsof ze vergaderen, ben ik vooral benieuwd wat de serveerster achter het vieze raam doet.
- Tenslotte de ik kom compleet onvoorbereid mijn plan bij jullie pitchen, maar hopelijk maken mijn biceps genoeg indruk, zodat jullie akkoord gaan foto.
Ik kan duidelijk niet slapen en mijn ergernis is groot.
Haha deze beschrijvingen zijn zo grappig dat ik nu de site ga bekijken.
Edit: ja de foto’s zijn echt vreselijk. Geen medelijden met mensen die in deze gekkigheid trappen.
Omgggg die aardbeien van mas. Ik wil ook
Nou bijna half is niet heel toch. Voorbij de start maar niet aan het einde van het begin. En ik vond het lief hoe krek deed, ze had die doos voor zichzelf besteld en hij deed gewoon bescheiden.
Ja helaas is het echt zo, in die facebook groep houdt ze ook video q&a’s met John, maar inderdaad apart dat ze het verder niet promoot
ik word helemaal niet goed van die swipe up links van alles en iedereen (met name mas en serena)
Wat voor les geeft Mascha?
Volgens mij iets over jezelf verkopen op social media, social media strategieën oid. Ze geeft iig tips over je Instagram en hoe je die kunt verbeteren.
Je hebt gelijk, ik heb het bericht waar ik op reageerde niet helemaal helder gelezen. Ga me even verder verdiepen in al die termen en systemen voor ik er weer wat over zeg.
Is dat echt zo? Vind 't een superinteressant onderwerp, waarom er bijvoorbeeld voor huismerken ook steevast voor lelijke vormgeving gekozen wordt. (Die stunt van Kruidvat-Udav Krit laatst als uitstekend voorbeeld.)
Juist bij coaching snap ik deze gedachtegang niet. Ik heb een hekel aan coaches maar als ik toch ooit een toeval zou krijgen en ineens een coach zou willen, moet die zich online wel goed presenteren. Site die er netjes uitziet en lekker werkt, sterke teksten.
Van deze prut moet ik een beetje huilen. (Ik heb het overigens over die lsob, excuus als het ergens anders over ging)
Wat betreft de huisstijlen van Kruidvat en co, ik denk dat dit segment bedrijven weinig geld in “mooie” marketing steekt omdat het ze niks extra gaat opleveren. Winkelen bij deze jongens geeft geen status omdat het veel voor weinig is. Duurdere winkels en merken moeten o.a. een onbewust gevoel van luxe uitstralen om de prijzen te verantwoorden.
Ik vind de middenmoot hierin eigenlijk het meest interessant. De marketing van bijvoorbeeld HEMA geeft heel erg het gevoel van degelijkheid, en is zo typisch Nederlands omdat het geen luxe maar ook geen gierigheid uitstraalt. Terwijl het toch een relatief goedkope winkel is.
Wat grappig, dat Udav Krit! Had het helemaal niet voorbij zien komen. Maar het is wel echt zo, je betaalt echt zo vaak voor een mooie of hipster verpakking.
Maar kennen jullie John en Janet niet? Die grotendeels altijd vanuit Bali werken? Haha, een tijd geleden gaf die John een interview bij het AD over hun geldzaken, inkomsten, uitgaven. Heel Twitter en FB ging los, erg vermakelijk
Zal zoeken of ik t interview kan vinden haha.
Ik denk eigenlijk dat er dringend behoefte is aan een demotivatiecoach in influencerland.
Iemand die zegt “niet doen”, “doe normaal”, “post dit niet”.