Cinnabon!
Lijkt me heel verstandig om dingen niet op jezelf te betrekken
(Niet perse als reactie op jou maar op de hele discussie) Maar waarom zou je het risico nemen? Als je lekker binnen kan blijven? Voor een man lijkt het me sowieso niet echt relaxed om in zo’n pak bij je bevallende vrouw te staan. Of misschien wordt ‘ie zo ziek dat ‘ie niet eens aan haar bed kán staan. Je kan veel over Massa zeggen maar in dit geval is ze gewoon echt een prima voorbeeld.
Wat heeft trots zijn met wat je zelf gedaan hebt ermee te maken? Ik zou ook wel zo handig willen zijn als Hans en Shifra bijv. maar sommige mensen moeten sommige dingen gewoon niet zelf doen. Denk dat ik zelfs gericht ga sparen zodat ik op verven na, geen vinger hoef uit te steken, bij wijzen van.
Nee, dit is inderdaad niet aan de orde. Ik had vorige week nog een IG live update van mijn verloskundige, en zij hadden ‘s middags nog een landelijke meeting over Corona gehad en mocht je Corona hebben, dan mag je gewoon bij de baby. Wellicht met een mondkapje, maar ze bekijken het per geval. Verder mega goed van Mascha hoor, begrijp haar helemaal en sta er hetzelfde in. Je wilt als zwangere gewoon echt niet ziek worden en koorts krijgen en alles wat daarbij hoort.
Ja precies. Mijn vriend en ik zijn allebei echt niet handig (helaas) en hebben dan ook letterlijk 0,0 zelf gedaan in onze woning. Ik ben ervan overtuigd dat ons dat op lange termijn zelfs geld zal bespaard hebben aangezien het nu tenminste door vaklui is gebeurd en niet door een stel prutsers met twee linkerhanden (aka mezelf en mn vriend).
Ja precies, ik vind het super goed hoe zij zich houden aan de contact regels!
Het gaat mij er meer om dat zij met haar invloed moet oppassen welke info ze verspreidt, er zijn vast veel zwangere vrouwen die haar volgen, en dit kan ze onnodig bang maken.
Overigens zijn/waren er in Canada ziekenhuizen die de partner helemaal niet meer toe wilden laten bij bevallingen ongeacht klachten . Ik volg Alex Centomo, en zij is daarom van ziekenhuis geswitcht terwijl ze hoogzwanger was.
Guttegut, heeft Mascha een keer een gegronde reden voor haar bunker lifestyle, moet ze het alsnog gaan verdedigen.
Ik denk echt oprecht dat zij die behoefte niet voelen? We refereren hier niet voor niets gekscherend met bunkerlife naar de foefjes etc of dat er voor hem niets veranderd is?
Iedereen kijkt hier natuurlijk met zn eigen blik naar (ik zou gek worden…), maar zij zitten sowieso al heel veel thuis toch? Corona is het perfecte excuus om dit helemaal te ownen
Ja dat ze zwanger is maakt het nog eens erger, mom police out in full force natuurlijk.
Kan me voorstellen dat je op zo’n moment baalt dat je leven online gooien je verdienmodel is, ik zou in haar positie denk ik het liefst helemaal offline gaan tot die baby een jaar oud is.
Dit. Echt de hel een verbouwing, ik doe het nooit meer opnieuw. Dus als je geld genoeg hebt lijkt het me zalig om alles te kunnen laten doen. En liefst dan ook nog ergens anders wonen ondertussen.
Ik snap de beweegredenen ook helemaal maar voorheen (al tijdens de zwangerschap) vertelde ze hoe fijn ze het vonden elke dag te wandelen na het eten. Dat was haar dagelijkse beweging geloof ik. Maar nu misschien die zwangerschapsyoga dan. Waarom weet ik dit
Misschien is het bij haar in de buurt ook nog steeds vrij druk op straat (geen idee hoor) dan zou ik als ik haar was ook niet zomaar naar buiten gaan.
Ik ken wel meerdere mensen die meer in de stad wonen (zoals de foefjes volgens mij ook) en die zijn dus echt al 6 weken niet naar buiten geweest omdat het gewoon veel te druk is om 1,5 meter afstand te houden. Naar mijn mening heb je best wel geluk als je veilig een ommetje kunt maken. (En ook weer geluk als je 6 weken thuis kunt blijven door bijv. boodschappen te laten bezorgen, daar niet van.)
Als je echt wilt kun je er echt wel voor zorgen dat je voldoende lichaamsbeweging krijgt terwijl je binnen zit en als je dat niet wilt ook prima toch.
Ik vind het echt hilarisch en triest tegelijk dat er redelijk veel jonge meisjes die nog nooit zwanger zijn geweest heel bezorgd onder de vlogs reageren over zaken als genoeg beweging tijdens de zwangerschap of zwangerschapssuiker.
Ik zou echt al die woorden blokkeren als ik haar was.
Achja ieder voordeel heb zijn nadeel he! Ze krijgen veel commentaar maar hebben mede daarom ook de financiële middelen om cinnabons te bestellen en om beide thuis te kunnen blijven.
Dat gechocolateerd fruit zag ik nog wel opraken met 2 pers. maar dat waren verdomd veel cinnabons Je wil die dingen toch lekker vers eten wanneer de boel nog zacht is? Dat wordt straks droog en hard. Ik krijg gewoon stress van het idee dat je ze op tijd moet eten. En daarnaast hopen dat je ze niet zat raakt
Kaneelbroodjes?
HAMSTEREN!!!
Je kan ze ook invriezen, zijn daarna echt nog wel te eten
Ooh ja. Maar wat @flwhrs suggereert in haar post. Volgens mij is het toch ook druk bij mascha in de buurt?
Naja volgens mij hebben de foefs echt het ultieme excuus nu om naps te doen en gamend op de bank te hangen hahaha.