Dit is zo cringe, ik kan die comment van Serena niet anders lezen dan met zo’n vuil ondertoontje.
Ik vind het vooral raar dat ze het zo openbaar stuurt, maar dat vind ik altijd als ‘close’ mensen elkaar openbaar gaan feliciteren met dingen. Een beetje zoals wanneer je vader met wie je in het zelfde huis woont je gaat feliciteren via facebook.
Ik weet natuurlijk niet hoe en wat maar het kwam over alsof het een tijdje niet zo goed met hem ging. Nu heeft hij een baan en een kamer. Daar mag je toch best trots op zijn, ook al is het geen sponkasteel. Ik vind het het tegenovergestelde van sneu eigenlijk.
Omg, wat een verleiding! Ik vond ook nog een kortingscode voor 20% (Cinnamonlove). Maar ik vind het alsnog toch te duur met de verzendkosten erbij. Ik koop wel zo’n blik van de Appie, hopelijk is dat ook lekker.
Maar zijn toetsenbord is wel spon!
Vind het wel ballen hebben dat 'ie er dan niet een of andere gelikte post van maakt, maar gewoon zijn echte situatie laat zien. Voor het eerst dat de hashtag #real met recht is gebruikt.
Nee die zijn te knapperig!
Croissantdeeg met boter en suiker is veel zachter
Misschien is het ‘fan-art’.
Wie heeft voor mij het ultieme kaneelbroodjes-recept?
Ik vind hem wel sneu? Hij woonde samen in een mooi huis met zijn aanstaande vrouw en kind(eren) en nu woont hij in een kamer. Knap als je dat nog kunt ombuigen naar iets positiefs voor jezelf
Waar woonde George eigenlijk voordat hij bij Serena ging wonen? Zijn baan was YouTube?
Nou dit inderdaad. Ik vind t sneu voor hem dat zijn situatie zo is maar hij gaat wel aan de bak en doet niet alsof alles perfect is en daarom vind ik hem verre van sneu. Go Sjors!
Kijk even op de site van Laura’s Bakery. De kaneelbroodjes nog nooit gemaakt, maar de recepten van haar site die ik wel al eens gemaakt hebt, waren altijd een groot succes
Ja sorry had het ook niet moeten zeggen, kan je idd niks mee.
Dit. De comment komt super denigrerend over, maar krijg er een beetje het idee van dat het met hem gewoon écht niet goed ging en hij nu weer een beetje richting een oké situatie gaat. Vind het vanuit dat idee best een lieve comment. Alsof zij hem gerust probeert te stellen dat het er op een oplossing voor de kleding best weer netjes uit ziet en hij daar blij mee mag zijn.
Ik dacht dat hij bij Social Influencers werkte
Nee geen sorry! Iedereen mag zijn ervaring delen toch. Ik weet alleen nooit zo goed of het dan raar is ofzo dat ik niks meer terug zeg. Ik kan nog steeds geen forum blijkbaar.
Hahaha mijn ex werd een keer boos toen ik hem niet via FB had gefeliciteerd.Dude,we wonen in hetzelfde huis…
Ik heb een paar weken op een matrasje op de grond geslapen en oud meubilair overgenomen gratis zodat ik geld zou hebben voor professionals om mijn huis goed op te knappen. Alles wat je kunt verschuiven in huis kun je vervangen en ik ben zo blij met mijn keuze. Met verbouwen denk ik echt goedkoop is duur koop.
Ik maak ze altijd van Laura in the kitchen. Zijn echt nog lekkerder dan die van Cinnabon. Je moet alleen wel geduld hebben aangezien ze in totaal wel 3 uur moeten rijzen
Aah die kortingscode doet het bij mij niet
Oh nee volgens mij was het Cinnabonlove! Ik had 'm op hun Facebook gevonden.