Beutyblogtopic XL #8

Aah die kortingscode doet het bij mij niet :frowning:

1 like

Oh nee volgens mij was het Cinnabonlove! Ik had 'm op hun Facebook gevonden.

1 like

Oeh, ik ga eens kijken! In verhouding met bestellen kost het minder geduld. Ik ben benieuwd.

Bedankt @Mrs.Fraser en @Mol!

Lees nog bij, maar ik heb deze meerdere keren gemaakt en is echt heel lekker! https://www.google.nl/amp/s/tasty.co/amp/recipe/tasty-101-cinnamon-rolls

2 likes

same :joy: ik heb ooit een poll gemaakt met de vraag of mensen ook ‘ik weet niks meer dus ik geef maar een like’- likes deden haha

5 likes

Ja of misschien moet ik zeggen ik vind het sneu voor hem maar hij is niet sneu. Vind het ook alleen maar knap wat ik zo van hem kan zien. Geen idee wat er allemaal aan voor af is gegaan

14 likes

Hm nja oke haha bij nader inzien misschien wel ja. Ken hen en hun geschiedenis ook niet echt en volg ze verder niet dus ik had misschien een zeldzaam ik geloof in het beste van de mens momentje. Maarja oke haha als je ruzie hebt gehad en hij heeft nu een kutsituatie en zij zit in haar gigahuis dan leest het inderdaad wel behoorlijk denigrerend ja, zeker zo openbaar. Vind hem wel oprecht lief overkomen in deze post eigenlijk, hoop dat ie weer een beetje een chill leven kan inrichten voor zichzelf.

1 like

Klikt goed dank je!

1 like

Leuke video weer van Nikkie

Vind het altijd wel interessant om wat meer over haar leven te weten te komen haha

6 likes

Ja vind het ook zo leuk dat ze ook wat opener wordt en wat meer in de Nederlandse media komt!

1 like

Door Mascha crave ik echt al tijden Dunkin Donuts en nu ook Cinnabon :pleading_face:

3 likes

Ik doe dit ook ’ 1 keer per jaar ’ ofzo. :thinking: :rofl: Mega veel heb je er dan, zijn altijd binnen een paar dagen allemaal op, gewoon als lunch of ontbijt haha paar sec in de magnetron dan zijn zo weer zo lekker zacht en smeuïg. Of invriezen kan ook al. Hemels!

1 like

Volgens mij waren het die minibons, die zijn echt heel klein, 1 minibon = 1 hap.

Laf deze video maar vind het wel jammer dat ze vragen filtert. Ik zag de story met de link naar de website waar je die vragen kon stellen en toen zei ze ook heel stellig “ik beantwoord de vragen met de meeste likes, je mag me ALLES vragen” en bovenaan stonden vragen als “heb je nog iets van je blackmailer gehoord”, “wie haat je het meest in de beauty community” of “wanneer heb je Dylan verteld dat je transgender bent” en die hadden echt 6000+ likes en in de video beantwoordt ze zogenaamd de meest gelikte video’s, maar die komen niet boven de 4000 likes. Snap wel dat ze dat soort vragen misschien niet wil/mag beantwoorden, maar maak er dan geen “je mag me alllllles vragen en ik beantwoord de meest gelikete” video van. Zeg dan gewoon dat je de leukste uit kiest.

13 likes

Ik heb echt een beetje medelijden met Sjors. Het is niet niets om alles om je heen te verliezen. Je verloofde kwijt, je kinderen niet of nauwelijks zien, geen baan meer ( nu gelukkig weer wel!) en geen eigen huis.
Ik hoop dat hij er snel bovenop komt.
Ik had zo’n comment als die van Serena nooit openbaar geplaatst. Ze kan toch ook een appje sturen? Het komt nu (op mij) over als “kijk mij eens super sympathiek zitten zijn”.

70 likes

Dat is toch 1 hap dan? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Het stomme is dat ik haar steeds minder sympathiek ga vinden door dit soort acties. Vond haar vroeger een leuke blogger met goede uitgebreide artikelen. Het is nu spon spon en gehengel naar spon (heeft ze nou al eens een spiegel besteld ?). We weten natuurlijk niet wat er tussen die twee is voorgevallen, maar het komt op mij een beetje achterbaks en sneaky over allemaal

18 likes

Zo jammer inderdaad. Op Beautylab zijn welgeteld 2 artikelen geplaatst in de maand april.
Ergens heb ik nog wel begrip voor Serena als moeder van 2 hele jonge kinderen heeft ze het ongetwijfeld druk en schijnbaar levert Instagram genoeg spon en moneyzzzz op.

Maar het kan altijd nog schraler zoals de Endless Weekend zusjes die met z’n tweeĂ«n 1 artikel hebben weten te maken deze maand. Endless Weekend lijkt alleen nog maar te draaien om de webshop, 2 personen die samen slechts 1 artikel kunnen maken per maand is wel heel erg weinig content.
Dacht dat Larissa had gezegd dat ze extra inkomsten zou genereren door voor Serena te editten. En dat er veel van hun opdrachten zijn ingetrokken. Lijkt me dan wel verstandig om nog enige moeite in de blog te steken als dat nog wat moet opleveren.

3 likes

Totaal niet mee eens. Iedereen weet dat ze op haar privacy gesteld is en dat zijn gewoon privĂ© vragen waar niemand ook maar iets te maken heeft. Het heeft niks te maken met haar werk als YouTuber en eerlijk gezegd is het gewoon onbeschoft om dat te vragen. En geef haar ook groot gelijk dat ze geen drama op gaat zoeken door aan te geven wie ze ‘gaat’. Dat is niet flauw, dat is gewoon gezond verstand en wie Nikkie is.

9 likes