Natuurlijk is het onbeschoft om te vragen, gaat het niemand iets aan en siert het Nikkie dat ze er geen aandacht aan besteed, maar als je story’s plaatst met “omg ik ga een truth or dare video maken en je mag me ALLES vragen en ik beantwoord de meest gelikete vragen”, dan vind ik ergens ook dat je ook écht de meest gelikete vragen moet beantwoorden. Als je dat niet wil doen, groot gelijk want ik zou het ook niet doen, maak dan gewoon niet zo’n video. Ik ben het met jou eens hoor, maar vind het wel jammer dat ze dan niet echt de meest gelikete vragen beantwoord, neem aan dat ze van te voren ook wel kon bedenken dat dat soort vragen zouden komen.
Maar ‘je mag me alles vragen’ is ook gewoon een veelgebruikte uitspraak en ik vind dat je dat binnen een gepaste context moet plaatsen. Soms als ik mijn opleider vraag of ik iets kan vragen zegt hij ook: tuurlijk, alles! No way dat ik hem ga vragen wanneer hij voor het laatst seks heeft gehad. Anderzijds heb ik dat ook wel eens aan studenten gezegd dat ze alles mochten vragen, maar dan ga ik er ook (logisch vind ik) vanuit dat ze niet gaan vragen wat voor ondergoed ik aanheb ofzo. Ik ga ervan uit dat zij ook weten dat ze nu niet letterlijk alles kunnen vragen. Simpelweg omdat de context zo is dat ze daar niks mee te maken hebben. Vind het een beetje jammer om zo letterlijk te gaan doen bij een veel gebruikte uitspraak. Als ik zeg dat ik een moord zou doen voor dit of dat ga ik er ook niet vanuit dat mensen opeens paniekerig worden.
Je stelt die vraag op social media. Als je daar af en toe reacties leest, kun je al voorspellen dat je dat soort vragen krijgt. Denk aan Mascha die de afgelopen jaren constant: ben je zwanger, naar haar hoofd kreeg. Of het nou gepast is of niet. Dan moet je je vraag anders formuleren. Ik snap overigens heel goed dat ze bepaalde vragen niet wil beantwoorden maar nu slaat ze meer gelikete vragen over en beantwoordt ze ook veel vragen in de video zelf niet. Dat voelt dan toch als een anti-climax voor veel mensen.
Door het kleurverschil lijkt het alsof die handen van een ander persoon zijn haha Lijkt net Trump joh
Deze foto is doodeng.
Wel respect voor hoe ze precies zo zit dat dr hand dr gezicht niet raakt. Heb ooit ergens gelezen/gehoord dat de kardashians zo min mogelijk aan hun gezicht zitten, ook niet om het hoofd op de hand te laten rusten bijv en dat dat heel veel scheelt voor je huid. Sindsdien probeer ik daar op te letten en helpt idd wel echt.
Ja!
Ik weet dat alleen God can Judge Masha maar ff serieus… hoeveel loempia’s kan een mens eten? Ik ben zeker geen team Lotte of Wilmetzonderhagelslag maar dit is echt de andere kant. Wow.
Ik wil iedere dag loempia’s eten.
Zeker zeker. Heerlijk maar ik zou mij echt afvragen waar laat ik dat? Na 2 a 3 zit je toch echt wel vol? Plus nog iets van nasi (?) er bij ofzo. Maar nogmaals moeten zij weten.
Maar het is dus Mas’ maag, niet de jouwe. Daar laat ze dat.
En ze is hoogzwanger. Ik moest overgeven van tandenpoetsen en had om 9 uur al zin in een zak chips
Ik ben altijd jaloers op mensen die na een paar hapjes of na 2-3 loempia’s al vol zitten. Ik kan er ook gewoon 8 op. Ben echt een bodemloze put.
Nu heb ik zin in loempia’s.
Waarom gaat Lotte ‘makeup shoppen’? Whatever happened to blijf thuis? En ik maar braaf thuis blijven en 1 keer in de week de deur uit voor boodschappen.
Ik vind echt dat we niet moet judgen op hoeveel of hoe weinig iemand eet. Ik kan het juist zo waarderen dat zij eet wat ze wilt en de hoeveelheden die ze wilt. Ze doet er totaal niet nep of schijnheilig over. Daarentegen heb je de ‘instagram babes’ die doen alsof ze elke dag een pizza wegvreten terwijl we allemaal weten dat het niet zo is
Ik judge dus niet. Ik zeg alleen dat het mij veel lijkt.
Ik lees in jou opmerking een waardeoordeel: de hoeveelheid van iemands voedsel - en dat je dat veel vind. Maar goed, het kan ook een observatie zijn, wil dat niet invullen voor je.
Ik heb nu zoveel zin in een loempia van zo’n kraampje op de markt. (Ook zwanger, wil best een wedstrijdje doen wie de meeste kan eten. Ik win toch )
Ooit aan een loempia eet wedstrijd meegedaan
Totaal niet gewonnen, naar wel gratis loempias mogen vreten