Beutyblogtopic XL #8

Schermafbeelding 2020-05-08 om 16.36.08

VERDOMME WAT ZIJN HET TOCH EEN TERINGLIJERS OOK die van de gemeente
hadden ze toch ff aan dr kunnen vragen

162 likes

Lekker thuisblijven meit, daar kan je je behalve via social media verder nergens door aangevallen voelen

2 likes

Ze zit toch al duizend jaar bij haar moeder inmiddels?

1 like

:joy::joy::joy:

WAAROM VRAAG JE HET DAN OOK!!!

3 likes

geen idee. ik weet niet wat haar probleem is hoor. ik kijk incidenteel eens op haar twitter maar ik kan het niet handelen

2 likes

Thanks voor de screens, ben namelijk nog steeds geblokkeerd hahahah

2 likes

Schermafbeelding 2020-05-08 om 16.39.08

aaarrghh k word er gewoon geirriteerd van!! ja hoe zou iemand dat normaal doen… ?!1??11 vragen of je vriend m er voorzichtig uithaalt als onderdeel van het voorspel en dan op het nachtkastje zetten op een theezakjesschoteltje en na de daad voorzichtig die volle cup terugfriemelen en hopen dat er niks over de rand klotst
en als we het niet in bed doen houdt 1 van ons twee hem vast de hele tijd tussen duim en wijsvinger ZO DOEN WE DAT

110 likes

Dat was toch sarcastisch :flushed:

1 like

25 likes

Nu zie ik echt voor me dat ze dr cup leeg drinkt :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Nou misschien heb je het gemist WANT ZIJ HEEFT DUS GEEN SEKS

5 likes

Met de pink omhoog als een kopje thee.

Wat een ge-emmer. Er is helemaal niets vies aan en als je een cup alsnog niet ziet zitten dan ehhh… gebruik je het toch gewoon niet? Ze zit zit gewoon te zeiken om te zeiken als je het mij vraagt. En het werkt nog ook, want we hebben het hier ook weer over. /rant

Tijd voor bier

Ja dat zou echt super interessant zijn! Of een podcast

:snail::salt:

3 likes

Waarom wordt deze vrouw hier besproken. Ik zie geen bloggers of vloggers dingen van haar.

2 likes

ZIJ IS GODVERDOMME DE EERSTE YOUTUBER EVER JAA

72 likes

Zij is echt de Nederlandse versie van Gabriella Lindley.

6 likes

Hahaha ik ga echt stuk om het woord larvenkar

16 likes

Larvenkarren neem ik nu op in mijn vocabulaire. Zal de credits in ere houden mocht iemand er naar vragen :stuck_out_tongue:

8 likes

Is niet toevallig. Denk dat @joe gewoon een hekel heeft aan de standaard baby uitrusting

5 likes