Beutyblogtopic XL #8

Eerlijk, als ik een baby had en genoeg geld om lekker dom te doen zou ik deze kinderwagen zeker willen hebben. Wel met een normale ernaast hoor. Sommige dagen voel ik me lekker extra en daar past zo’n bolide wel bij.

11 likes

Die babywagen doet me denken aan pimp my ride :rofl:

46 likes

Ben benieuwd in wat voor kleren zij die baby gaan steken.

2 likes

Haha met een ingebouwde XBOX original

10 likes

Eerlijk, die schoenen met neongroene teddybeer erop zijn wel gruwelijk hoor

1 like

Gruwelijk lelijk ja

17 likes

Zo fout dat het leuk is, net als dat eten vies-lekker kan zijn. Ik zou dit nog wel (enigszins ironisch) naar een festival dragen hehe

1 like

Ik weet bijna zeker dat ik met een uurtje rondbellen 10 kinderwagens kwijt zou kunnen bij organisaties met de doelgroep die zij wilt bereiken.

Edit: en al zou je ze verloten aan ouders buiten die doelgroep. Dat is toch net zo goed geen reden om zo’n actie niet uit te voeren. Een kinderwagen is voor een doorsnee ouder toch gewoon een dure aankoop.

5 likes

Oh ja ik geloof je zo hoor haha. Maar dat was haar reden.

1 like

Hahahah hoe nuchter Mascha aan het begin van de zwangerschap was en nu dit! Zo veel (fancy) spullen!

1 like

Ring light er op en gaan!

3 likes

Mascha: “Heeey ik heb wat toffe kinderwaggies voor jullie!”
Laat plaatje van kinderwagen met gouden banenentros zien

Instantie: “Eeeh… we hebben… geen ruimte. JA dat is het. Geen ruimte.”

73 likes

“omdat ik zoveel DM’s kreeg met vragen over de bloemen hierbij de naam van het bedrijf”

SURE JAN

8 likes

Je bent niet alleen als dat een troost is, godzijdank had ik geen geld in 2010

7 likes

Ik snap niet wat het nut is van een elektrische kinderwagen?

1 like

Volgens mij is het dan minder zwaar om een berg op te rijden oid, maarja zoveel bergen zijn er niet in Nederland dus in hoeverre heb je dat nodig. :woman_shrugging:t4:

9 likes

Na de aardbeien óok gezwicht voor de rolls. Aarghh. Nee ik ga geen lillike kinderwagen kopen.

59 likes

Maar ze heeft dus 1 wagen van 0-6 maanden en 1 wagen (heel nieuw onderstel) voor daarna én zegt dat ze met 3 bedrijven ging samenwerken voor de wagen ("Sommige krijgen er 10). Komen er dan nog meer? :grimacing:

2 likes

Ik had die Adidasjes met vleugels. En dan zwart witte grafische print. :flushed:
En echt ik had die wagen 10 jaar geleden ge-wel-dig gevonden. Maar 10 jaar geleden zag ik mezelf ook niet samenwonen in een nieuwbouw woning in een dorp met een kind…
Inmiddels moeder en wil ik geen drukke prints, en niet teveel roze en absoluut geen neon. :crazy_face:

3 likes

LARVENKARREN! :joy::joy::joy::joy:

24 likes