Eerlijk, als ik een baby had en genoeg geld om lekker dom te doen zou ik deze kinderwagen zeker willen hebben. Wel met een normale ernaast hoor. Sommige dagen voel ik me lekker extra en daar past zo’n bolide wel bij.
Die babywagen doet me denken aan pimp my ride
Ben benieuwd in wat voor kleren zij die baby gaan steken.
Haha met een ingebouwde XBOX original
Eerlijk, die schoenen met neongroene teddybeer erop zijn wel gruwelijk hoor
Gruwelijk lelijk ja
Zo fout dat het leuk is, net als dat eten vies-lekker kan zijn. Ik zou dit nog wel (enigszins ironisch) naar een festival dragen hehe
Ik weet bijna zeker dat ik met een uurtje rondbellen 10 kinderwagens kwijt zou kunnen bij organisaties met de doelgroep die zij wilt bereiken.
Edit: en al zou je ze verloten aan ouders buiten die doelgroep. Dat is toch net zo goed geen reden om zo’n actie niet uit te voeren. Een kinderwagen is voor een doorsnee ouder toch gewoon een dure aankoop.
Oh ja ik geloof je zo hoor haha. Maar dat was haar reden.
Hahahah hoe nuchter Mascha aan het begin van de zwangerschap was en nu dit! Zo veel (fancy) spullen!
Ring light er op en gaan!
Mascha: “Heeey ik heb wat toffe kinderwaggies voor jullie!”
Laat plaatje van kinderwagen met gouden banenentros zien
Instantie: “Eeeh… we hebben… geen ruimte. JA dat is het. Geen ruimte.”
“omdat ik zoveel DM’s kreeg met vragen over de bloemen hierbij de naam van het bedrijf”
SURE JAN
Je bent niet alleen als dat een troost is, godzijdank had ik geen geld in 2010
Ik snap niet wat het nut is van een elektrische kinderwagen?
Volgens mij is het dan minder zwaar om een berg op te rijden oid, maarja zoveel bergen zijn er niet in Nederland dus in hoeverre heb je dat nodig.
Maar ze heeft dus 1 wagen van 0-6 maanden en 1 wagen (heel nieuw onderstel) voor daarna én zegt dat ze met 3 bedrijven ging samenwerken voor de wagen ("Sommige krijgen er 10). Komen er dan nog meer?
Ik had die Adidasjes met vleugels. En dan zwart witte grafische print.
En echt ik had die wagen 10 jaar geleden ge-wel-dig gevonden. Maar 10 jaar geleden zag ik mezelf ook niet samenwonen in een nieuwbouw woning in een dorp met een kind…
Inmiddels moeder en wil ik geen drukke prints, en niet teveel roze en absoluut geen neon.
LARVENKARREN!