Beutyblogtopic XL #8

Vraag me af of zij op haar beurt wel iets van vaderdag gemaakt heeft

58 likes

En het is volgens mij ook niet waar
 Heb t even teruggezocht maar haar “tweede moederdag” instalab is ook opeens verwijderd, what a coinsidence :innocent: lijkt me toch niet de moeite je bericht zo te noemen als er niks noemenswaardigs is gebeurd of als je echt alles zelf hebt moeten doen

34 likes

Sneren en spon, het is Snerena Verspon :partying_face:

106 likes

Al is Serena nog zo snel, Wayback Machine bewaart de pagina wel.

138 likes

Hahaha

Mijn eigen Moederdag viel een beetje in duigen, omdat George de nacht ervoor ziek was geworden en zijn plannetjes niet kon uitvoeren. Ik ben daarom alleen met Marshall naar mijn schoonouders en ouders gegaan. Toen ik weer thuis kwam had hij wel een hele leuke verrassing voor mij, namelijk een video die hij voor mij in elkaar heeft ge-edit, met mooie beelden van de bevalling. Ik kan hem helaas niet met jullie delen want je ziet mijn tepels in beeld (oeps!), maar ik kan je wel zeggen dat het een superlief cadeau was en dat ik natuurlijk weer een traantje weg moest pinken, awwwww!

47 likes

NIET

Ze heeft dit bewust verwijderd om zielig en sterk te kunnen doen over moederdag?
Wowwwww mijn mond valt open ik had echt wel een zwak voor Serena maar dit is zo gemeen

Edit want dit is dus niet zo - ze heeft alle oude instalabs verwijderd. Waarom staat er niet bij.

112 likes

Ik weet niet wat haar redenen zijn geweest om het te verwijderen. Maar feit is dat die blogpost offline is gehaald.

Wauw dat mensen zo zijn :joy:

Ja je hebt gelijk, volgens mij heeft ze alle oude Instalabs verwijderd

1 like

Zou kunnen dat ze alles waar George prominent in voorkomt verwijderd heeft. Blijven er alleen sponposts over denk ik. :joy:

6 likes

Ik heb weer heel wat gemist zie ik

Oooh wat top dat het hierop nog te vinden is, nooit aan gedacht dat iemand dit wel eens bewaard zou kunnen hebben :rofl: dat bewaren doet ie niet automatisch toch?

1 like

Wisselt per site. Sommige sites worden niet bewaard maar van Beautylab staat er aardig wat op.
Ik gebruik het regelmatig om recepten van verwijderde blogs terug te vinden. :smiley:

1 like

Foodgloss is zeker niet terug te vinden? :grimacing:
Ik heb geloof ik nog nooit iets daarvan gemaakt maar ik vond het soms zo ontspannend om een hele rits van die video’s te kijken. Vind het nog steeds jammer dat dat weg is.

2 likes

Nee bij mijn weten niet, alleen geschreven blogposts. Mocht je een specifiek recept zoeken, dan heb ik die misschien nog wel, ik heb enkele recepten opgeslagen. Ik vond haar receptvideo’s ook erg leuk om naar te kijken inderdaad, zonde dat dat weg is.

1 like

Ik hoop dat Sereen en Sjors dat hele gesneer niet tegen de kinderen gaan doen. Van jouw vader dit en jouw moeder dat.

18 likes

Nee joh, dan doet ze eerst een pruik op en dan gaat ze dat als tante Betty doen.

80 likes

Er is ook een pdf met foodgloss recepten uitgeschreven. Ooit gemaakt door forummers (geen idee of dit nog in EGF tijd was of al op FF).

3 likes

Ja of onder de fotos van de kids reageren met " Mooie foto lieverd. Heeft je vader zijn kamer al opgeruimd?"

46 likes

“Wel leuke lichtjes hoor!”

16 likes