Oooh wat top dat het hierop nog te vinden is, nooit aan gedacht dat iemand dit wel eens bewaard zou kunnen hebben
dat bewaren doet ie niet automatisch toch?
Wisselt per site. Sommige sites worden niet bewaard maar van Beautylab staat er aardig wat op.
Ik gebruik het regelmatig om recepten van verwijderde blogs terug te vinden. 
Foodgloss is zeker niet terug te vinden? 
Ik heb geloof ik nog nooit iets daarvan gemaakt maar ik vond het soms zo ontspannend om een hele rits van die video’s te kijken. Vind het nog steeds jammer dat dat weg is.
Nee bij mijn weten niet, alleen geschreven blogposts. Mocht je een specifiek recept zoeken, dan heb ik die misschien nog wel, ik heb enkele recepten opgeslagen. Ik vond haar receptvideo’s ook erg leuk om naar te kijken inderdaad, zonde dat dat weg is.
Ik hoop dat Sereen en Sjors dat hele gesneer niet tegen de kinderen gaan doen. Van jouw vader dit en jouw moeder dat.
Nee joh, dan doet ze eerst een pruik op en dan gaat ze dat als tante Betty doen.
Er is ook een pdf met foodgloss recepten uitgeschreven. Ooit gemaakt door forummers (geen idee of dit nog in EGF tijd was of al op FF).
Ja of onder de fotos van de kids reageren met " Mooie foto lieverd. Heeft je vader zijn kamer al opgeruimd?"
“Wel leuke lichtjes hoor!”
Lief, er was toen een heel samenwerkingsverband van forummers die al die recepten snel gingen opschrijven voordat ze (binnen een week?) offline zouden gaan toch?
Maar het gaat me dus niet echt om de recepten om na te maken maar om de video’s zelf om te kijken. Toch bedankt!
Ziek worden, de nacht voor moederdag?? Hoe DURFT ie??

Wat is zij kinderachtig, man. Bah bah.
Wat een mietjespapa
Sarcasm?
Precies dit inderdaad. Zelfs het inhalige vond ik niet zo erg en de dingen voor hoge prijs verkopen is niet sjiek maar is wat de gek ervoor geeft.
Maar dit gedrag is gewoon vals omdat ze er ook de kinderen voor gebruikt en in mijn ogen me beschadigt.
Je kinderen hebben meer aan een goede verstandhouding tussen papa en mama dan aan 1000 extra volgers op insta dankzij je #singlemom en gesneer ten koste van hun vader
George, is this you?
Sjorsie_88 meldt zich!
Nou ja… misschien deed ze toen wel alsof ze een leuke 2e Moederdag had gehad? We zullen het nooit weten want zijn er niet bijgewerkt.
Nee maar het was wel gratis en #gekregen dus eigenlijk zou het haar droom moeten zijn