Beutyblogtopic XL #8

Lief, er was toen een heel samenwerkingsverband van forummers die al die recepten snel gingen opschrijven voordat ze (binnen een week?) offline zouden gaan toch?
Maar het gaat me dus niet echt om de recepten om na te maken maar om de video’s zelf om te kijken. Toch bedankt!

1 like

Ziek worden, de nacht voor moederdag?? Hoe DURFT ie?? :mad: :mad:

4 likes

Wat is zij kinderachtig, man. Bah bah.

Wat een mietjespapa

Sarcasm?

2 likes

Precies dit inderdaad. Zelfs het inhalige vond ik niet zo erg en de dingen voor hoge prijs verkopen is niet sjiek maar is wat de gek ervoor geeft.
Maar dit gedrag is gewoon vals omdat ze er ook de kinderen voor gebruikt en in mijn ogen me beschadigt.

Je kinderen hebben meer aan een goede verstandhouding tussen papa en mama dan aan 1000 extra volgers op insta dankzij je #singlemom en gesneer ten koste van hun vader

2 likes

George, is this you?

10 likes

Sjorsie_88 meldt zich!

24 likes

Nou ja… misschien deed ze toen wel alsof ze een leuke 2e Moederdag had gehad? We zullen het nooit weten want zijn er niet bijgewerkt.

Jammer dat haar verwijderde Instalab dan verraadt dat ze wel ooit iets heeft gehad :crazy_face:

49 likes

Nee maar het was wel gratis en #gekregen dus eigenlijk zou het haar droom moeten zijn

18 likes

Misschien lees ik nu veel te veel tussen de regels door, maar ik interpreteerde dit een beetje als “George werd die nacht ladderzat en voelde zich de volgende ochtend te brak om zijn plannetjes uit te voeren”. Maar dit is vast projectie van mijn kant :see_no_evil:

23 likes

Hahahaha dit is PRECIES wat er gebeurde bij mijn eerste Moederdag. Maar hij heeft het de jaren erna wel goed gemaakt :sweat_smile::sweat_smile:

6 likes

Ik ben er nog steeds zo verbaasd om hoe weg zij echt is

2 likes

Ik kan verder niet oordelen over hoe hun relatie verder was, ik was er niet bij. Misschien heeft ze een punt, maar ik vind het wel vies van Serena dat ze alleen nog maar dit soort dingen online lijkt te zetten naast haar sponposts.

Ga die ruzie lekker offline uitvechten, en ga niet om medelijden vragen op je insta. Ik vind het echt triest en ik denk dat het tijd is geworden om haar te ontvolgen.

21 likes

Ja echt compleet verdwenen he? Het kan dus blijkbaar wel…

Ik vind het rot voor Serena dat ze geen moederdag heeft zoals ze dat graag zou willen, maar Sereen, over een paar jaar begrijpen de jongens beter wat moederdag is en word je bedolven onder de knuffels, kusjes en cadeaus. Ik dacht voor een seconde: ‘wees blij dat je geen ontbijt op bed krijgt, waarna je allr kruimels zelf moet opruimen’, maar ze gaat pannenkoeken in bed eten :grin:.

Heb geloof ik de genen van m’n moeder geërf, zij wil absoluut niet ontbijt op bed; ‘mag ik lekker alles opruimen zeker? Nee, ik wil eerst douchen en schoon en fris aan tafel gaan. Gaan jullie maar vast de tafel dekken’.

14 likes

Het stomme is dat als ze die “ik heb nog nooit” er niet aan had toegevoegd, het een heel leuke post was geweest. En ook inspirerend voor andere single moms misschien, wat ze zegt te willen zijn.

Gewoon “Moederdag, ik maak er zelf gewoon een feestje van! Ik sta nu dus pannenkoeken te bakken die Marshall en ik straks gaan opeten in bed.” En dan de rest van de riedel. Dat eerste stuk heeft totaal geen meerwaarde.

60 likes

Voor m’n gevoel zijn mensen die ‘helemaal prima’ zeggen, nóóit helemaal prima. :sweat_smile:

20 likes

Met mooie woorden wegkwijnen in zelfmedelijden. Je zou daar maar voldoening uit halen.

1 like