Beutyblogtopic XL #8

Huh als ik hierop klik zie ik geen gesprek. Hoe kunnen jullie dat wel zien? Is het verwijderd?

1 like

Sanne: ik heb geen vrienden niemand vraagt naar mij boehoehoe

Ook Sanne, tegen een vriendin die gevraagd advies geeft: Joe!

79 likes

Volgens mij zijn ze niet echt bevriend meer haha. Althans zoiets had Sanne gezegd over Teske en Vera dat ze bijna geen contact meer hadden.

1 like

Snap ik wel ja

36 likes

:raised_hands: waarom stelt sanne deze vraag als ze zo niet open staat voor een normaal antwoord. Ik snap Vera helemaal. Wat een energy drainer die Sanne…

31 likes

Jongens… zij is wel gewoon youtuber van het eerste uur he. Zij heeft gewoon die status voor die aditude. Mja dat snappen jullie natuurlijk niet. Stelletje plebs

46 likes

@joe ik zit helemaal stuk te gaan. Gister in een ander topic had je het al over iets wat je vreselijk vond en dat had ik echt nét gedaan en nu heb je het over de Joolz kinderwagen die ik letterlijk vandaag heb besteld (ik heb dan wel geen grijs) en de studio Noos tas die ik van de week heb gekregen. Hahahaha hoe toevallig is dit!

30 likes

Zuur, ik ben blijkbaar geblockt dus ik kan het niet lezen. Screenshots?

EDIT: Grapje, ik zie ze al staan.

Zijn er nog vrouwelijke Nederlandse Youtubers van het eerste uur die nog actief zijn? Want die Sanne doet toch niets meer op Youtube?

Ik zat toevallig gister iemand op te zoeken, haar volgde ik echt als eerste. Iets van Coco Janou ofzo? Kan haar nergens vinden (waarschijnlijk omdat ik d’r naam fout heb?). Weet dat ze zo’n 2 jaar terug nog wel video’s maakte. Iemand een idee wie ik bedoel?

Teske

3 likes

Oh, maar daar heb ik nooit naar gekeken, haha!

1 like

Bedoel je dit meisje? Ik hou er echt van om oude bloggers en vloggers op te zoeken als ik niets te doen heb, haha!

2 likes

Oh hij doet t al! Jaaaaa die bedoel ik, thanks

Zo wel? https://www.youtube.com/channel/UCiEX8XRonyn247DsevbI0-g/videos Youtube ligt er trouwens even uit, heel Twitter in de stress XD

1 like

Haar Engels is best wel goed eigenlijk op haar nieuwe kanaal, vind alleen de onderwerpen echt niet boeiend.

Dit is precies wat er altijd gebeurt als Sanne een vraag stelt. Ze krijg serieuze reacties en daar gaat ze óf tegenin óf ze geeft een of andere kutreactie terug :neutral_face:

8 likes

Maar die Sanne moet toch ook eens bij zichzelf te rade gaan hoe het nou kan dat niemand meer bevriend met haar wil zijn en waarom zij nou altijd in van die twitter-ruzietjes terecht komt? Of zou ze oprecht denken dat het áltijd aan een ander ligt (antwoord zal wel ja zijn).

8 likes

Ik heb geleerd dat sommige mensen leven van drama, zij is daar een van. Het is haar identiteit en dat vind ze wel best denk ik.

6 likes

Lijkt me zo vermoeiend voor haar omgeving, maar het lijkt me vooral zo vermoeiend voor zichzelf