Doet ook wat het belooft
Ik dacht even dat ik op het Viva forum zat.
Ik dacht jeetje een rel in beutyland. Gaat het over koelkasten schoonmaken.
Pling!
Sorry maar als je dat dat 50/100 nieuwe berichten een rel zouden zijn dan heb je nog nooit een rel meegemaakt op het forum. Dan lees je gewoon te langzaam mee.
Hehe ik moest 400+ berichten bij lezen want had schijnbaar al even niet gekeken in dit topic terwijl ik dacht van wel. Vandaar dat ik dacht heujjj er is iets gaande
“Zoals anderen dat wel vieren in een gezin”
Oke, krijg je een instructieboekje als je een kind krijgt over hoe je moederdag moet vieren? Zijn daar richtlijnen voor vanuit de overheid? Ik heb namelijk geen idee namelijk waar zij het over heeft. Ik ken niemand die moederdag op dezelfde manier viert.
Vind het echt belachelijk dat de kleine Marshall nooit een ontbijt op bed heeft klaargemaakt. Hoe moeilijk is het nou om even een eitje te bakken en een sapje te persen? Een baby kan dat zelfs. Jeez.
Mijn hond heeft echt een stinkdrol voor de slaapkamerdeur neergelegd zondag. Zo vieren wij het. Ik zal hem volgend jaar een nachtje naar haar toe sturen.
Ja of hij had net als elk ander 1 jarig kind over een blaadje heen kunnen niezen en dat als “tekening” aan mama geven
Vivaforum❤️ Eindeloos vermaak
Oh wat erg zeg, ik bedenk me nu dat ik dit ook nooit heb gedaan.
Gelukkig heeft ze karige brownies per post van me gekregen zodat ze haar verdriet kan wegeten.
He shit ik heb ook geen ontbijt op bed gehad zondag, maakt dat ons nu geen gezin zoals anderen? Brb, even in een hoekje huilen!
Ja bergen was en strijk en een lege koelkast en vrij en blij seksen, zuipen, uitgaan, uitslapen enzovoort is er ook niet meer bij. Ja je krijgt er zoveel voor terug, dat ik dat toch ooit geloofd heb
Vind “vieren” sowieso een groot woord voor een traditie als moeder/vaderdag eigenlijk
Precies en zowel mijn moeder als schoonmoeder vinden die commerciële dag nét iets te belangrijk, vermoeiend.
Zo blij met mijn ouders die het onzin vinden, na de basisschool nooit meer aandacht besteed aan die dagen.
Zul je zien dat mevrouw verspon volgend jaar een volledig verzorgde versponde moederdag heeft omdat alle merken haar nu zielig vinden en dit in hun agenda hebben gezet
Ik hoop dat Joolz ook de eigen medewerkers een bloemetje heeft gestuurd en niet alleen zielige mevrouw Verspon die zogenaamd nooit wat krijgt.
Ik vind die hele moederdagtraditie van moeder die één dag per jaar mag uitslapen en in haar eentje ontbijt op bed krijgt ook wel hopeloos ouderwets. Ik zou het veel leuker vinden (net zoals mijn moeder) om met moederdag gezellig met het gezin uitgebreid te ontbijten.