Ja bergen was en strijk en een lege koelkast en vrij en blij seksen, zuipen, uitgaan, uitslapen enzovoort is er ook niet meer bij. Ja je krijgt er zoveel voor terug, dat ik dat toch ooit geloofd heb
Vind âvierenâ sowieso een groot woord voor een traditie als moeder/vaderdag eigenlijk
Precies en zowel mijn moeder als schoonmoeder vinden die commerciële dag nét iets te belangrijk, vermoeiend.
Zo blij met mijn ouders die het onzin vinden, na de basisschool nooit meer aandacht besteed aan die dagen.
Zul je zien dat mevrouw verspon volgend jaar een volledig verzorgde versponde moederdag heeft omdat alle merken haar nu zielig vinden en dit in hun agenda hebben gezet
Ik hoop dat Joolz ook de eigen medewerkers een bloemetje heeft gestuurd en niet alleen zielige mevrouw Verspon die zogenaamd nooit wat krijgt.
Ik vind die hele moederdagtraditie van moeder die één dag per jaar mag uitslapen en in haar eentje ontbijt op bed krijgt ook wel hopeloos ouderwets. Ik zou het veel leuker vinden (net zoals mijn moeder) om met moederdag gezellig met het gezin uitgebreid te ontbijten.
Dat hebben wij gedaan! En blijkbaar nog meer mensen want hier in België stonden files van 1,5 uur (?!) bij de bakkers.
âElke dag is kinderdagâ zei mijn moeder dan.
Ugh dat zei die van mij ook altijd!!
1 juni dag van het kind
Haha ik vraag me nu serieus af of jij mijn zus bent. Is je voorletter S?
Ja
Dit zei toch iedereen zân vader en moeder
Als jij een hele specifieke beschamende actie van mij als kind kan ophoesten geloof ik je.
(En niet een willekeurige maar die ene erge die je bij elke familiebijeenkomst aanhaalt).
Alleen mijn vader zei dat. Mân moeder is Pools en daar bestaat kinderdag wel, van haar krijg ik nog steeds elk jaar een klein cadeautje:â)
Je hebt je juf een keer mama genoemd.
Nee ben niet je zus, sorry.
Ik zong altijd met mijn gejatte Gooische kutaccent dat lied van kinderen voor kinderen:
âWant er is al vadurdag en moederrrdag en dierrrrendag en prrrinsjesdag, misschien is het wel tijd veur kindurrrrdagâ
Werd mân paps horendol van en dan kreeg ik ook altijd die repliek.
Haha, meerdere keren zelfs!