Beutyblogtopic XL #8

Heb er eentje van het merk Neato en drie langharige katten, geen problemen mee! Echt blij met dat ding.

1 like

Oh wow en dan zeggen mensen dat ik super netjes ben hahaha. :joy: Ramen lappen doe ik dus echt nooit (ja moet wel nodig) en elke week koelkast schoonmaken begin ik ook niet aan hoor haha.

Ik doe maar gewoon wat hehe maar heb klein huisje dus niet zoveel werk en weinig spullen dus lijkt altijd wel snel weer schoon en opgeruimd.

En roomba onderdelen kun je kopen op Alie of ebay. Scheelt heel veel geld.

Ik echt 1x per 2 weken überhaupt :’) confronterend dit gesprek.

Haha ja kan het gewoon niet lezen zonder passief agressieve ondertoon. Zie dan ook altijd een radeloze partner voor me die zegt; ‘Maar hoezo ben je nu dan boos, je zei toch dat het helemaal prima was?’

Beetje dat dus ;-).

2 likes

Nee maar het is wel weer lekkere blogvulling he :roll_eyes:

alle oppervlakken afnemen met een sopje, indien je een stoffen bedje hebt doe je de stof delen met de stofzuiger, om stof onder het het bed uit te krijgen gebruik je de fohn of je steekt het achtereind van de stofzuiger onder het bed zodat het stof naar een kant geblazen wordt, vervolgens doe je de vloer, liefst op de knietjes dan wordt het extra skoon. dm for tips

18 likes

Ik kreeg gisteren een bol cadeaukaart van mn man, ik wilde die shitplanner bestellen voor 19 euro, maar wel 3 euro verzendkosten, uiteindelijk gunde ik haar mn geld niet en heb ik stabilostiften en stickers voor mn bulletjournal besteld, updates in het journaltopic. Heeft iemand hier die planner besteld? Verlicht mij alstublieft?

3 likes

Daarvoor is de wasmachine, geen vieze beddegoed hier noh

1 like

Is het handiger om schoon te maken met een sopje (water+groene zeep) of met een allesreiniger spray. Ik wil ook graag een schoon huis wordt daar zo gelukkig van maar ik kan echt niet elke dag schoonmaken. Daarom word ik zaterdag vroeg wakker om in de ochtend 2/3 uur schoon te maken en dan maak ik de wc schoon, badkamer (heb ook een dagelijkse spray waar ik dagelijks fontein tijdens het tandenpoetsen en douchecabine na het douchen mee schoonmaak), twee slaapkamers poetsen, woonkamer en gang oppervlaktes schoonmaken, beddengoed + kleding wassen en ophangen, dan stofzuigen en dweilen en 1x per week een groter klus: koelkast+keukenkastjes+over/ramen lappen/ wasmachine schoonmaken etc. of gordijnen wassen. En als je dan dagelijks je eettafel schoonmaakt en zorgt dat je met een schone keuken gaat slapen dan word je echt heel veel blijer om thuis te komen.

Die kat :heart_eyes: wat een schoonheid

2 likes

Mijn moeder kwam vanmiddag een pakketje afgeven en wilde toen even naar de tuin kijken dus ze kwam binnen. Vanaf morgen ga ik jouw schema aanhouden @Poetsvrouw want ik voelde gewoon de ogen van mijn moeder in mijn rug branden toen ze onze troep zag. :joy:

14 likes

Hoeveel mondkapjes zouden er in die postzak zitten?
Ze kijkt zo blij!

4 likes

Waarom doe je dit, nou haat ik mezelf

3 likes

Serena heeft een bos bloemen gekregen voor moederdag hoor jongens! Dus nu kan ze niet meer zeggen dat ze nooit een cadeau heeft gekregen voor moederdag. #fact

Anticlimax: de bloemen zijn gestuurd door Joolz.

Nog een anticlimax: ik heb een Joolz kinderwagen #nospon, heb ik nu indirect bijgedragen aan het moederdag cadeau voor Serena :recycle::expressionless:

31 likes

Terugbrengen, zou m’n kind nog liever in een AH shopper meesjouwen

59 likes

Heb iig teveel betaald als er nog spontaan bloemen gestuurd kunnen worden naar Verspon :wink:

3 likes

@Poetsvrouw ahh ik geniet echt van je posts ben een perfectionist en zou willen dat ik zo goed was met schoonmaken als jij want dat zou me zoveel voldoening geven :biggrin: maar ik weet vaak gewoon niet wat ik moet gebruiken om sommige dingen schoon te maken? Neem nu de koelkast, wat gebruik je daar voor?

Er is een huishoudtopic vol tips folks

back to beuty

38 likes

Dit is favoriet hier

4 likes