Beutyblogtopic XL #8

Goeie ass heeft Tien wel.

Elke maand? :flushed:
Ik weet wat ik ga doen als ik zo thuis kom!

1 like

Vervelend als ze er echt niets aan kan doen maar ik vind haar altijd praten met een soort opgezet stemmetje net als nina van kal vijn. Zo kinderlijk hees schattig met een kraak erin ofzo
?

4 likes

Ik keek net de creamy instagramtutorial van Mascha en ik heb nog steeds zo’n ‘vertrouwd’ gevoel bij haar, heb ik nooit bij andere bloggers/youtubers. Misschien Debbie :flushed:

2 likes

Zoals bij dumpert: “Dikke billen, 5 reeten”.

Ik moest er wel om lachen

:weary:

Sowieso trek ik die HiLaRiScHe gEzIcHtSuiTdruKkinGen van Tien niet. Karikatuur van zichzelf zo.

52 likes

ik zit nu (door jou) te kijken, en vind het wel opvallend hoeveel “go-to concealer” zij heeft.
Tijdje terug was het die van collection 2000. Toen was het opeens die van maybelline waar ze een display van had bij de kruidvat. En nu is het opeens weer een andere van Dior ofzo?
Hoe de wind waait, waait masje dr jasje

9 likes

Aargh, ik begin op mijn moeder te lijken. Die zei dat ook altijd. 3 maal raden wat ik tegen mijn zoon zei toen hij vroeg wanneer het kinderdag was
 :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Haha moet hier toch wel hardop om lachen, je zou hier eigenlijk een compilatie van moeten maken :joy:

1 like

Maar ff serieus los van dat ze niet grappig zijn houden ze ook geen 1,5 meter afstand van elkaar?

8 likes

Herkenbaar! Vond het ook leuk om te zien.
Alleen waarom die insta filter er overheen? Dan kan ik toch helemaal de kleuren enzo niet goed zien??:woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

2 likes

Vroeg ik mij ook af. Zo ziet je huid er al fantastisch uit nog voor je er iets hebt opgesmeerd

1 like

Lol ik zie nu pas dat mijn titel is geupgrade naar Miep Kraak :joy:.

8 likes

Ik kijk ook altijd zo naar de grapjes van Wil en Tien: :no_mouth::neutral_face::no_mouth::neutral_face::no_mouth::neutral_face::no_mouth::neutral_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

Nog 1 ding over schoonmaken: I :heart: you Poetsvrouw! Mijn vriendinnen klagen altijd dat ik altijd maar aan het schoonmaken ben maar ik vind het heeeeeerlijk! Mijn vriendinnen waren laatst ook trots dat ze in verband met Corona de deurklinken hadden schoongemaakt. En ik dacht: huuhhhh doe je dat sowieso niet een paar keer per week?! Mijn liefste vriendin (ze is echt een schat) kan écht niet schoonmaken. Het is daar zo ontzettend goor. Ik eet daar ook liever niet want
 gore pannen, gore borden. Maar ze is wel echt een lieverd en we kunnen lachen samen maarrrrr ja goor.
Ik had ooit een huisgenoot die mij voor gek verklaarde dat ik iedere week mijn bed verschoonde. Ze vertelde me dat ze het hoogstens 4x per jaar doet. WATTTTTTT. Ik heb dit echt verdrongen en ik vond haar sindsdien dus ook viezig.
Misschien heb ik issues😂

21 likes

Omg wat vreeeeeeeeselijk die Tiktok van Willemijn in bed. Echt. Vreselijk. Waarschijnlijk niet verwijderd omdat ze met dat ding wil flikflooien maar gewoon omdat het te slecht is om aan te zien.

9 likes

Ok, ik probeer zo veel mogelijk schoon te maken maar dat mislukt vaak. Maar 4x per jaar je bed verschonen?! Dat is gewoon ranzig.

9 likes

Als jullie nu niet ophouden over dat schoonmaken krijgen jullie klappen met de wegenkaart. Kan me niet schelen wie er begonnen is, ik maak het af :world_map:

73 likes

I know right!!!

1 like

waarom heeft serena de airwrap van dyson ook opgestuurd gekregen :confounded:

5 likes

Omdat ze nog nooit een moederdagontbijtje gehad heeft :sob:

47 likes