Ja echt LUCKY HER dat zij een influencer is en het daarom gewoon lekker gratis krijgt opgestuurd in tegenstelling tot ons, skere paupers!
En in haar stories gaan zeuren over mensen die op âcorona proofâ vakantie zullen gaan met Corendon. geen haat, maar ik begrijp het gewoon niet, wij gingen vroeger ook niet elk jaar op vakantie, sla een jaartje over.
Los van het voor of tegen (onnodig) reizen zijn, zal er ooit wel weer gereisd worden. En dat juist privileged verwende snerende Serena een punt wil maken over een bedrijfstak die zichzelf overeind wil houden en een branche waar heel veel banen op den duur op de tocht staan, zal men uiteraard de eigen bedrijfstak zoveel mogelijk overeind te houden en creatieve oplossingen bedenken, net zoals de horeca. Dat uitgerekend Serena, mevrouw Travellab die ook lekker gebruik gemaakt heeft van spon van zulke bedrijven, met haar luxe leventje zo verontwaardigd gaat doen over zulke ideeën van de C.orendons van deze wereld vind ik zo verheven. Zeg dan lekker niks.
Ik denk dat ze gewoon zuur is omdat Corendon haar niet gebeld heeft voor een vakantie
gelukkig kan zij haar dakterras onder handen nemen. want haar tuin is al gedaan.
en gelukkig zegt ze er even bij dat het geen haat is voor co.ren.don, want ze moet natuurlijk wel de deur op een kiertje houden voor een gesponde vakantie
Net de nieuwste vlog van Mascha gekeken, maar ik snap haar echt niet. Allemaal babykleren van H&M in maat 68 of 74 voor in de zomer. Zij is toch in juli uitgerekend? Ze zegt ook nog dat dat misschien wel meteen Poppyâs maat is, mag ik toch niet hopen voor haar âonderkantjeâ
Gatver. nee.
Waaaaarom moet deze opmerking toch altijd langskomen
Niet iedereen
doet
op
dezelfde
manier
vakantie
74? Nou dan kan Poppy dat waarschijnlijk aan in de zomer van 2021. Een voldragen kindje heeft vrijwel altijd maat 50/56 in het begin.
Waarom dan die âvoor nog geen goudâ opmerking? Het zijn ook altijd de
rEiZiGeRs
die moeten neerkijken op vakantiegangers die gewoon effe met een cocktail aan de rand van het zwembad willen chillen. Die twee dingen kunnen ook gewoon naast elkaar bestaan.
Ik doe graag beiden, zoals ik even graag pizza als friet eet: het zijn gewoon twee totaal verschillende maar heerlijke dingen.
@NoTime huh ik heb 'm niet denk ik?
Ze kocht ook een teddyjas want is handig om aan te doen als ze uit het ziekenhuis komt. Arm kind, met een beetje geluk is het 30+ graden
Ja, zelfs maat 50 was voor onze dochter aan de grote kant. Ze zit nu met bijna 12 maanden in 74.
Dus hopelijk kan ze het tot volgende zomer bewaren, maar schijnbaar denkt ze echt dat Poppy het snel aan kanâŠ
Iedereen wordt vooraf getest.
Maar is het commentaar op Corendon die dit aanbiedt of op mensen die nu toch koste wat het kost per se op vakantie naar het buitenland âmoetenâ.
Ik vind die move van Corendon uit bedrijfstechnisch oogpunt namelijk inderdaad heel begrijpelijk, precies om wat jij beschrijft.
Commentaar op de mensen. Ze snapt niet dat mensen PERSE op vakantie willen en niet gewoon een jaar thuis kunnen blijven. Vanuit corendon snapt ze het want zij moeten geld verdienen.
De testen zouden door een commercieel lab verwerkt worden. Dus dat valt buiten de publieke voorzieningen, volgens Corendon.
Misschien is het poppy het reuzenkind, mijn kinderen hadden pas toen ze al bijna 1 werden maat 74.
Kunnen ze haar beter Kloontje noemen
Ik moest lachen
Zo kwam het op mij ook over inderdaad. Maar de post van @Whisky is meer ter verdediging van Corendon. Terwijl ik denk dat het daar niet over gaat.