Beutyblogtopic XL #9

dit soort omajurken draagt robenrita echt niet hoor

7 likes

Maa ik snap het niet, er staan jurken in maat 42 bij? Heeft ze die dan ook per ongeluk besteld?

De naam van haar account geeft me trouwens wel een nostalgisch gevoel, moest ineens denken aan hoe ik in groep 8 graag een spijkerbroek van het merk ~Indian Rose~ wilde.

15 likes

Met deze jurken wordt je wel meteen een oma, met de kwakzalverij van Annic niet.

In de 40 dacht ik. Heb je dat gedrocht van een video die ze als laatste heeft geplaatst ook al gezien…? Man man man wat een kut YouTube beautyscene is het weer zeg.

Hoezo ook dat laken achter sereen? Voegt echt totaal niks toe aan de foto. Of nou ja het voegt verwarring toe maar ik denk niet dat ze daar voor ging

9 likes

Ik moet zeggen dat ik zelf erg van de bloemetjes jurken ben en er best tuttig bij kan lopen, maar ik vind dit echt niks. Die styling is echt heel slecht. Dat laken inderdaad, maar ook de jurken zien er af en toe best gekreukt uit. Had ze ook even kunnen strijken of stomen. Ik vind het totaal plaatje echt net niet.

8 likes

Volgens mij beweert Rach dat alleen maar zodat zogenaamd die andere persoon dommer overkomt. Zo van: “Weet je dat niet?? Ik weet dat al sinds kleins af aan joh!” Terwijl “je gezicht gaat tonen” volgens mij echt een verzinsel is van haar hand. Anders was geweest als ze had gezegd: “Je begint vocht vast te houden, volgens mij gaat het niet lang meer duren.” Dat is nog logisch. I.p.v. betweterig lopen doen met dat “tonen” :joy:

2 likes

Nee, ik volg haar niet meer.

Ik vraag me af wat Mascha’s echte uitgerekende datum is, omdat ze volgens mij al een maand roept dat Poppy kan komen.

2 likes

Oja dat kan inderdaad!

Volgens mij is de baby ‘af’ met 37 weken dus dan zou het geboren kunnen worden. Als ze nu bijvoorbeeld 41/42 weken is dan klopt het dat ze (voor mijn gevoel) al een half jaar roept dat ze ieder moment kan bevallen

3 likes

ik vind ze ook echt leuk!

1 like

Oh lol, Duchess gaf het antwoord al.

Deze hele post van deb :heart: Eerst heeft ze het over chique jurkjes terwijl haar borsten in haar nek zitten. En dan deze opmerking dat ze na de foto weer keurig uit elkaar zijn gaan zitten. Zeg dan gewoon niks

12 likes

Debbie moet sowieso niets zeggen over chique jurkjes.

3 likes

Ik wou dit even opzoeken. En toen was ik verdwaalt op insta en heb ik bij de filters uitgeprobeerd welke piercings mij wel en niet staan. En toen kwam ik hier terug en toen dacht ik ohja debbie…

12 likes

En welke piercings zijn het geworden

1 like

Staan allemaal lelijk :pensive:

1 like

Je gezicht heeft geen aanpassingen nodig. Knap genoeg

3 likes

Ik vind het zo typisch van Diana dat ze heeeel hard schreeuwde ‘BLM is geen hype!!!’, en nu heeft ze haar Black Out Tuesday verwijderd, en hoor je haar er niet meer over. Okay.

2 likes