Beutyblogtopic XL #9

Dit is echt zo, of voor mij dan de schoonmaakroutine met microvezeldoekjes en water @Degas :slight_smile:

2 likes

Oke ik join je graag als monstera maffia in crime: in mei 2018 was de monstera nog levend!!

En! in september 2018 lijkt hier rechts toch een stek te staan… al is het lastig om te zien of het echt de variagata stek is: https://www.instagram.com/p/Bn8jVqdCiQO/?igshid=19lmggg222zoo

Hoe dan ook is die stek zie de daar in dr handen houdt inderdaad niet van haar oorspronkelijke plant volgens mij, idd veel witter

1 like

Ik ging naar aanleiding van Mascha’s vlog googlen wat een tweedegraads reptuur is

Nu voel ik me een beetje naar

3 likes

nou verbaast me iig niets dat die plant het loodje heeft gelegd als ze hem pal in de zon op het terras heeft staan :sweat_smile: (of steeds van hot naar her sleept om foto’s bij te maken)
en geloof sowieso niet dat ze per ongeluk toevallig een monstera stek met luchtwortel in water heeft gezet

7 likes

Ze struikelde over de monstera en toen brak er een stengel die zo met luchtwortel en al in een vaasje met water belandde :money_with_wings:

12 likes

Ik moet gewoon lachen hoe enorm hak op de tak we hier gaan op de meest gedetailleerde onderwerpen. Yoni’s, monstera’s, je eigen bevalling, culturele gebruiken en het shamen daarvan, de chiropractor, debbie’s wel of geen botox, of je baargoud alleen mag kopen als je het zelf hebt verdient. En dat allemaal in de afgelopen drie dagen. Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen. Zweefvliegen? Hoe je de beste bolognesesaus maakt en of het nog wel Italiaans genoeg is met spaghetti? De panties van de vriendin van Thierry? Je weet het nooit als je dit topic opent.

@desecretaris weet nog hoe het was toen het hier over beuty ging

37 likes

Next up: dollo stomen. De nieuwe hype onder mannen, hang je zak boven kokend water en zie de sperma productiviteit acuut stijgen! Misschien inspirerend voor Annic.

21 likes

Hahaha hier heb ik op egf sowieso wel eens over gerant.

3 likes

Het lijkt me zo verschrikkelijk om YouTuber te zijn en dan de reacties door te lezen. Wat bezielt mensen soms.

98 likes

Naast dat dit echt een walgelijk type mens is, geloof ik er ook geen reet van dat er een arts is die een totaalruptuur gaat herstellen zonder narcose/pijnstilling.

21 likes

Oooh verschrikkelijk. Echt weer lekker op elkaar afgeven. Oh 2e graads maar? Je stelt je aan mens. Mijn cavia was veel doder. Pffff rot op zeg.

2 likes

Walgelijk.

Dit zijn echt de mensen waardoor ik geen moeder meer zou willen worden, straks word ik net als hun.
Mijn bevalling was erger dan die van jou bla bla bla

Being a mom is not a personality type.

5 likes

Wauw die grap die iemand eens maakte dat vrouwen zelfs opscheppen dat zij nóg verder uitgescheurd zijn dan jij hoor, is dus nog waar ook… Holy shit joh

15 likes

Ik had het met een vriendin over Mascha’s bevalling en ik zei toen dat het volgens mij heel zwaar was geweest, met de schouderdystocie, uitgescheurd, dat het 25 uur duurde. Enige wat die vriendin zei “25 uur is niks, mijn moeders bevalling van mij duurde 36 uur”

Eh oke hahahaha, dan lijkt mij 25 uur alsnog heel zwaar hoor, niet per se iets om ‘baas boven baas’ over te gaan doen

24 likes

Hoeveel cavia’s moeten er nog sterven? :frowning:

31 likes

Tot er eentje een bevalling van 37 uur heeft

28 likes

Ik associeerde dit nog met die posts over Lange Frans en toen was jouw post ineens een forum-versie van: “hoeveel moeten er nog komen?”, dat nummer Zinloos.

112 likes

Wie waren deze helden? We posten hier in jullie naam!

47 likes

Huh is jouw cavia niet dood

8 likes