Beutyblogtopic XL #9

Je pakt EEN foto van de 617393 keer dat die meid eyeliner heeft gezet om daarmee haar hele ‘techniek’ neer te halen? Classy

7 likes

Ja ik ben echt een vuile bitch hoor :roll_eyes:

Naar mijn idee ziet haar eyeliner er meestal ongeveer zo uit maar daar denk jij duidelijk anders over? haar hele “techniek” neerhalen ook, jeetje. serieus?

edit: ik was gewoon echt verbaasd dat iemand juist haar eyeliner zo goed vind omdat ik me dat juist herinner als iets waar ze juist niet zo goed in was.

6 likes

Huh nee serieus? Als je 15 zou zeggen zou ik het ook geloven :shushing_face:

2 likes

Waarom wordt NikkieTutorials hier eigenlijk zo weinig besproken? Die plaatst toch echt regelmatig beuty content, en goede ook. En internationaal gezien zijn er nog zoveel meer om te bespreken, maar misschien is dit topic puur voor NL’se bloggers gemaakt?

3 likes

Ik denk omdat Nikkie weinig persoonlijks deelt? Ik vind haar heel leuk om te volgen, maar ben ook wel benieuwd naar de persoon er achter en hoe haar leven dan is.

Ah oke, dus het gaat hier niet zozeer om beauty maar meer de personen/verhalen erachter?

Voor mij deels wel ja.

Dit is van een recent filmpje. Niet echt wat mis met de eyeliner imo.

image

image

7 likes

Ik vind de vorm van die wing dus niet zo mooi? Het verloop van dik naar dun en de boog waarmee hij omhoog loopt.
Maar smaken verschillen natuurlijk

11 likes

Hahaha dit maak je er nu zelf van. En techniek is idd een gek gekozen woord wellicht vandaar dat het ook tussen aanhalingstekens stond, skills dan? Anyhow, ben geen grote volger van Vera maar vind haar eyeliner er altijd strak uitzien en vind het dan niet oké om op basis van een zelf gekozen ongelukkige foto te stellen dat ze slecht is in eyeliner zetten, come on.

1 like

Ok, dat vind jij, prima, maar ik vind dat niet? Er mag toch wel gereageerd worden als iemand zegt dat iemands makeup skills heel goed zijn en je het daar niet mee eens bent? Ik hoef toch niet hetzelfde te vinden als jij?
Dat is een foto die Vera zelf online heeft gezet? Ik heb niet een of ander screenshot zitten maken van iets dat nog niet af is? Is het nou echt zo raar om dat te gebruiken als illustratie bij een reactie??

7 likes

Ik denk dat Vera ook weinig kanten op kan met de eyeliner qua oogvorm. Als ze de staartjes dikker maakt gaat het over die ooglid vouw heen wat er niet zo strak uit ziet, en als ze hem lager doet krijgt het een wat druilerig effect omdat haar ogen al wat naar beneden staan op de uiteinden. Ze zou de hele eyeliner dunner kunnen aanzetten, maar dan krijgt ze wellicht niet het effect dat ze wil. En het is natuurlijk ook moeilijker om een hele dunne lijn strak aan te zetten, deze is al behoorlijk dun.

5 likes

Ik vind haar irritant met haar clickbait titels en thumbnails (“tHe TrUtH about palette X” nee meid het is maar je mening :roll_eyes:) en hysterische reacties op highlighter. En de makeup is ook nogal in 2014 blijven hangen, met die full coverage en steeds weer dezelfde vorm oogschaduw en blokkerige wenkbrauwen.

11 likes

Ik heb ook hooded eyes en er zijn 3 miljoen filmpjes van hoe je zon strakke foxy eyes wing maakt zonder dat die vouw erover valt.
Dat word er denk ik mee bedoelt dat ze niet veel skills heeft.
Ja het is een prima eyeliner. Maar dit is de eyeliner die beauty gurus een aantal jaar geleden maakte. Er zijn nu vanallerlij trends waar geen van die oude beautybloggers nog iets mee doen. Op Nikkie na dan.

5 likes

Nee sorry 8 dagen, en niet zozeer niet bevallen maar dat ze verwachtte het nooit nog eens te gaan doen.

Ik volg debbie verder niet dus wist niet of haar mening sindsdien veranderd was, maar dat zou zomaar kunnen natuurlijk.

Resultaat is na 14 dagen wel optimaal ja, maar na een dag of 5 vind ik dat je wel voelt wat het met je gezicht doet. Maar resultaat en rimpelvermindering zie je wel echt een stuk later, als die rimpels al een tijdje niet meer getrokken kunnen worden doordat het gebied eromheen behandeld is.

Juist wel, voor mij is het permanent glowy op dit soort dagen, of ik er nou zin in heb of niet.

1 like

Geen Vera stan hoor maar toen ik na jaren eens een filmpje van haar keek stond ik er versteld van hoe “on trend” ze eigenlijk is. Fluffy brows? Check. Focus op glowy skin? check. Vrij simpele ooglooks met glitter in het midden? Check.

Zelfs met haar producten filmpje dacht ik damn je hebt precies uitgekozen wat ik zelf graag ook zou willen hebben, knap.

Ja ze zou beter eens tijd kunnen besteden aan een mooie basis ipv meedoen met trends. Haar foundation zit al 25 jaar cakey

18 likes

Die michelle beauty? Die doet dat nog steeds

3 likes