Beutyblogtopic XL #9

Ja het is toch bijna standaard dat er bij staat het was een voorspoedige bevalling/ minder voorspoedige bevalling.

3 likes

denk dat het genoeg reden is om te zeggen: joe ik ben net bevallen, we gaan even lekker oP oNzE rOzE WoLk zItTeN tOt LaTeR
je hoeft er op zich niet bij te zeggen gebroken arm/been/foef maar ja goed

leuke naam idd

10 likes

Gefeliciteerd Mascha en Gregor yaaaaaay <3

2 likes

Vind de benaming horror bevalling altijd zo heftig
 Oke moeder en kind zijn niet ongeschonden de strijd uit gekomen, maar toch! Echt typisch shownieuws haha!

3 likes

Jezus wat een sensatie en hoe kut om te lezen voor Mascha.
Ik snap het wel, heb na mijn bevalling ook berichtjes gestuurd als ‘het was heftig maar dat vertel ik nog wel’ terwijl ik normaal niet zo dramatisch ben, het had gewoon veel indruk gemaakt.
Als ik daarna zou lezen dat mijn bevalling een horrorbevalling was zou ik nu waarschijnlijk een trauma hebben.

4 likes

Bevallingsverhalen van anderen vind ik helemaal niet boeiend, maar ik vind het heeeeerlijk om over mijn eigen bevallingen te vertellen :sweat_smile::sweat_smile: al mijn kraambezoek weggejaagd met details die ze niet wilden horen

15 likes

Ik merk in mijn omgeving dat het soms net een wedstrijdje lijkt wie z’n bevalling langer heeft geduurd (en daarom ook veeeeeeeel erger en heftiger was dan die van een ander, en die van mij van 7 uur niks voorstelde. Ik heb m’n mond maar gehouden :upside_down_face:)

12 likes

Leuk voor ze!

Ik had kunnen verwachten dat 90% van wat ik nog moest lezen over jullie bevallingen zou gaan.

66 likes

Haha ja dit, mijn bevalling duurde 30 uur.
Waarvan er 25 easy peasy waren.
(De rest horror :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Hahahahah sorry

1 like

Is toch iets universeels dat opbieden van leed en met name van moeders lijkt het wel.
De helft van de posts hier over mombloggers gaan over “omg ze zegt dat ze weinig slaapt die van mij slaapt veel minder ze weet niet waar ze het over heeft” en “omg wacht maar tot ze dit meemaken” en “omg mijn bevalling blaaaaaaaa”

30 likes

Hahaha ja wat een slecht eigenschap eigenlijk

3 likes

Ik doe mijn studie in deeltijd, met dus wat oudere studiegenoten, die allemaal kinderen hebben in de basisschoolleeftijd. Kun je je voorstellen HOE VAAK ik in college heb moeten horen over de school/leerkracht van pietje, klaasje en henkie en hoe dat toch echt anders gaat dan hoe wij het leren. Iedereen betrekt het onderwerp altijd op zichzelf en op eigen kinderen, zo fucking irritant.

23 likes

Shit happens, lees er even overheen en voor je het weet gaat het weer over een kinderachtige fittie tussen Amerikaanse YouTubers.

7 likes

Mascha zegt in de vlog van vandaag over de bevalling: it’s gonna happen, maar je weet niet wanneer.

wel leuke namen

1 like

Geen speld tussen te krijgen

4 likes

Ja het is een topic over youtubers. Het hoort hier te gaan over de hamburger van Bonnie. Als ik over jullie strond wil lezen ga ik wel naar het sub gedeelte waar het zo veel mogelijk over jullie strond mag gaan :joy:

19 likes

Haha ik denk dat jij eerder overdrijft door zo in te gaan op die opmerking :sweat_smile:

Het was gewoon grappig bedoeld (denk ik @Soy.peor) en ‘t is nou eenmaal zo dat veel moeders hier alles van a tot z over hun motherhood willen vertellen als het ook maar even kan :joy:

6 likes