Beutyblogtopic XL #9

Ja maar: iedere vrouw weet na de bevalling deze angst voor poepen.

En dus was ik ZO kwaad dat het ziekenhuis me niet serieus nam :joy:… Ik had een overloopblaas en kon dus simpelweg niet plassen.
Ik had dus zelfs al gepoept, en toch zei de verpleegster dat mijn niet kunnen plassen ā€œtussen m’n oren zatā€ HAHAHAH NEE TRUT. Alsof plassen enger is dan Poepen na je bevalling. Halleluja wĆ”t een mens. Niet te geloven.

Einde.

4 likes

Hahahaha mi gaddo, ik snap dat het hier over gaat omdat Massa net bevallen is hoor maar kunnen dit soort gesprekken niet ff lekker naar een daarvoor bestemd topic zodat mensen die dit niet willen lezen dat dan gewoon niet kunnen openen? :sob:

41 likes

En wat vind je van poepverhalen nĆ” een bevalling?

5 likes

Ik dacht echt dat mijn hele buik open zou scheuren als ik recht ging staan, wat een hel was dat

2 likes

Poepen jullie voor of na het wassen van de gordijnen?

40 likes

Sorry, ik zal de grafische beschrijvingen achterwege laten :grin:

1 like

Ik nu:
afbeelding

34 likes

DĆ­t is pas goor :sob::face_vomiting:

9 likes

Ja idd. Weet ook weer precies waarom ik geen kinderen wil.

Haar naam vind ik erg leuk! Wel sneu zo’n kleintje nu al een gebroken armpie.

3 likes

afbeelding

Ik stop als de postnatale poep ook stopt

19 likes

Vraag me echt af of zo’n man nog dacht ā€œik vang het gewoon op in mijn handā€

4 likes

Ik heb ooit ASMR ontdekt op Mascha’s blog, was toen een filmpje van GentleWhispering, zij is ook Russisch, heet Maria/Mascha en heeft een jaar geleden (?) een dochtertje gekregen, die heet ook Mila. De cirkel is rond.:joy: ik hoef verder niemands bevalverhalen te horen, heb een enorme fobie voor alles wat met medische situaties te make heeft.:cold_sweat:wel heel blij voor ze.:grin:

9 likes

@tijgerlelie doe gewoon niet niemand wil dit zien bye

12 likes

Ik heb er geen last van maar kunnen die kots en andere gore afbeeldingen in een spoiler voor mensen met emetofobie?

heb zelf teveel gedronken dit weekend en gisteren echt 7 keer moeten spugen, voel me alweer misselijk worden bij die gifjes :sweat_smile:

21 likes

Het is onnodig en kinderachtig en voegt echt helemaal niks toe aan dit topic

4 likes

:heart: love it

1 like

Maakt het niet beter

7 likes

Had ook niet anders verwacht idd

1 like

Mag ik een emmer

2 likes

Dank je :blush: