Kijk jij (nog steeds) naar de vlogs van vloggloss sinds de baby is geboren?
- Ja, ik kijk elke dag naar beide vlogs.
- Ja, maar ik kijk niet alles.
- Nee, ik kijk niet meer.
- Nee, nooit naar gekeken.
0 stemmers
Kijk jij (nog steeds) naar de vlogs van vloggloss sinds de baby is geboren?
0 stemmers
Zijn die vlogs nog steeds zo onrustig met beeld? Ik werd letterlijk wagenziek als ik er naar keek doordat de camera niet erg stabiel was.
Pronkjewail
Jaa same…
Edit: als iemand het vervelend vind om haar forum naam te zien/lezen, wil ik het veranderen in een spoiler! Kan me voorstellen dat het confronterend is maar het is goed bedoeld.
Westerwolde en dan het gebied tussen Wedde en Bellingwolde. In Bellingwolde heb je “De Gaast” wat echt een van de fijnste plekken is waar ik ooit ben geweest in de provincie.
Vriescheloo, Lutjebroek, Bellingwolde, en dan vanuit Bellingwolde richting Wymeer in Duitsland.
Je kan daar letterlijk alle kanten op en alles is mooi.
Haha ik voel me echt aangesproken. Ik heb niet 1 maar 2 kookboeken van the forest feast puur alleen omdat ze zo mooi zijn vormgegeven met waterverf illustraties etc. Ik heb nog nooit een recept ervan gemaakt
Jaa ik keek al jaren niet meer, maar nu wel nieuwsgierig geworden. En buiten dat ik ze heerlijk verliefd vind op hun lieve kindje, is het alleen maar ergernis:
Genoeg redenen om niet meer te kijken, maar kennelijk vind ik Mila en hoe verliefd de Foefs op haar zijn leuk genoeg om te blijven kijken.
Hahaha love deze ergernissen. I feel you, lekker kijken om je te kunnen ergeren.
Haha dit is wel een mooie tegenstelling idd. Alsof die masseur en die kapper niet heel veel mensen zien
Jaa en ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het afloopt met haar armpje. Ben helemaal blij met de Foefs als ze hem uit zichzelf beweegt, ziet er goed uit!
Spencerrrr
Maar grefoef had toch een Tiffany ring voor foef gekocht?
Zag op Instagram dat hij die ook zelf om heeft.
Heeft ie zichzelf nou ook baargoud gegeven?
Als in, my Dick did a good job.
Spuitgoud
Ze hebben eigenlijk 5 (/6) wagens he…
1- de Cybex elektrische roze met vleugels
2- de Cybex niet-elektrische roze met vleugels - peuterversie
3- de bas kosters
4- de zwarte
5- de roze compacte reiskinderwagen
(6 Bonus: het cybex autostoeltje dat OOK op de 2 Cybex wagens past)
Hebben zij een extra huis voor al die wagens?
Ja maar Twan komt uit Limburg, misschien heeft ie een stok-met-zalluf-route.
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat deze twee mensen niet inzien hoe ACHTERLIJK dit is.
Elektrische kinderwagen? Wat is daar het nut nou weer van?
Nou ja, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er baat van hebben. Chronisch zieken die weinig spierkracht hebben bijvoorbeeld. Maar Greg en Mas… geen idee.