Beutyblogtopic XL #9

Is heus wel over nagedacht, girlfriend.

13 likes

Wat was ook alweer dat ene ‘Stoere’ woord voor wandelen in het bos… @Krabsalade weet jij dat nog? Boscrawling ofzo iets

6 likes

Ja doe ff rondje googelen dan, luie donder.

3 likes

Hahaha, moet je ff zoeken op die verdachte van Nicky Verstappen, die deed daar aan, kom er ook niet op.

3 likes

Bushcraft

7 likes

Bushcraften!!!

5 likes

Ja dit Hahahahaha

Vanaf nu is het sowieso boscrawling.

4 likes

Hahahahahahahahaha met dit weer word het wel crawling

Haha maar bushcraften is meer een soort survivallen, niet gewoon een rondje lopen door het bos.
Ik weet niet waarom ik dit weet want ik wil nog niet dood gevonden worden in een tent.

7 likes

Een wandeling met cynt is toch ook een soort survivallen?

Ja toch?

13 likes

huh, bushcraften is niet knutselen in de bosjes?

18 likes

Bedoel je poepen, Nes?

3 likes

nee joh, macramé

3 likes

Met bosjes toch?
Bloemenkrans etc maken van madeliefjes.
Blaadjes hoofdtooi.

Om zo’n boek te kunnen schrijven moet je ook wel op honderden plekken gewandeld hebben. Dan kan je daarna je favorieten met leuke tips geven. Maar ik heb het gevoel dat Cynthia op veel van deze plekken nog nooit is geweest. Ja, ze wandelt veel, maar toch nooit door heel Nederland?

11 likes

Als je alle keren de hond uitlaten telt als wandelen loopt ze wel veel ja… Verder helemaal met je eens!

1 like

Vind het zo weinig. Woon zelf in Drenthe en ze schrijft maar over 2 gebieden, wat ik zo zie in de inhoudsopgave. Ik kan wel 100 wandelroutes opgeven :wink:

Ja dit bedacht ik me dus ook over de streek waar ik vandaan kom. Snap wel dat je keuzes moet maken, maar ik vind dit wel heel karig? Het lijken ook allemaal wat bekendere gebieden, terwijl het me leuker lijkt om juist wat minder gekende en bijzondere plaatsen te vermelden.

En ik heb het idee dat ze zelf weinig “veldwerk” heeft gedaan. Als je dan zo’n boek schrijft zou ik echt met lokale boswachters enzo op pad gaan. Die kunnen super veel vertellen over de gebieden waar ze werken, wat je er in welk seizoen kan waarnemen etc.

Edit; oh en ik zou het boek denk ik indelen naar gelang het seizoen misschien. Dat je kunt vinden in welke jaargetijden welk gebied het meest tot zijn recht komt. Of juist weer per streek

8 likes

Ja precies. Nou inspiratie voor Sint voor een deel 2😛

1 like