Die woorden en uitspraak van hen is echt een nagel aan mijn doodskist (vast niet de juiste uitdrukking).
Ondertussen pronkt Cynt op insta met haar nieuwe buddy Rob Dekayđ Geen idee wat hun connectie is, maar er moesten meerdere stories en een foto gewijd worden aan deze ontmoetingđ€
@robdekay @robdekay @robdekay @robdekay @ROBDEKAAHAY
Haha terwijl op zijn insta echt niks staat over haar
Hahaha de vlog van massa: de kat is LETTERLIJK komen vragen âkom je buiten spelen?â jammer dat ze dat niet op beeld heeft zeg
hahaha wat gĂȘnant. bij elke story wordt ie ook getagged.
in haar volgende boek over terrasjes pakken schrijft ze vast:
op terras huppeldepup in zwolle kan ik altijd helemaal wegzwijmelen met goed bevriende B-artiest en mol van widm seizoen 19 Rob Dekay. niks mooiers dan goede gesprekken en moltactieken doornemen bij een biertje met Rob Dekay.
Hahaha viel mij ook al op. Al zou ik ook best met rob dekay op een terras willen zitten
Ik ben wel een beetje jaloers op alle pakketjes die Mascha krijgt. Krijgt ze zomaar in een doos een Tom Ford Noir pour femme parfum cadeau :â(
Hahahaha
T valt me op dat Gregor nu al een paar keer tegen Mascha zegt van âJe moet haar zo vasthoudenâ of âPas je op?!!â als ze die baby vastheeft. Ik zou hem echt een knal voor zân kop geven en hem duidelijk maken dat hij dat moet laten. Maargoed. Gregor is echt heilig daar in huis.
Hahahaha en nu is de Noordzee facking relaxed, geen ellende of drenkelingen⊠oh wacht
Foefje doet mij echt denken aan de vader van Kofi uit Papadag
Ik ken Rob de Kay niet maar dat is toch genant?
Net als al jarenlang dat gedweep met Wie is de Mol en dat ze zich voorbereidt op haar deelname (allemaal superlollig maar stiekem serieus bedoelt )
Leuk als ze dat leuk vindt hoor, maar door zo te hengelen kom je vooral sneu over en dat lijkt me ook niet de bedoeling
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dat je langzaam verandert in een verbitterde trut net als de rest van het forum
Huh en jij bent de enige niet-verbitterde trut?
Opper verbitterde trut ben ik
ohhhh gelukkig