Ik wil helemaal niemands wandelboek!
Volgens mij heeft ze dat inderdaad letterlijk 1x gedaan, die keer dat ze een gratis reisje naar Portugal kon winnen. Toen ging ze ook ineens olie infuseren met spekbokking door ze samen sous-videe te garen in een vacuumzak alsof ze dat normaal 3x per week doet
Oh waaauw
Dit is ook letterlijk omdat ze daar naartoe gaat omdat haar schoonouders er in de buurt wonen. Ik geloof echt niet dat zij ook maar verder echt iets van de provincie gezien heeft wat dat betreft. Zoals al vaker gezegd: er zijn zoveel andere mooie plekken. En het Zuidlaardermeer is al zo bekend. Had ze beter bijv. Tusschenwater kunnen noemen wat nog niet zo lang geleden is aangelegd/geopend en bijzonder is door alle vogels enz, maar ook daar in de buurt ligt. Hetzelfde geldt voor het Noordlaarderbos trouwens. Ligt daar ook gewoon in de buurt…
Net zoals in Drenthe: het Gasselterveld is inmiddels zo bekend. Ja het is idd mooi en bijzonder, maar vaak ook juist heel toeristisch de laatste tijd. Zeker met warm/mooi weer. Ik zou juist liever naar plekken gaan waarvan het nog niet zo groots/bekend is
De Strubben/Kniphorstbosch ligt trouwens in ongeveer net zo’n straal rondom het gebied waar haar schoonouders wonen als beide plekken in Groningen…
Cynthia’s website: “met behulp van cookies kunnen wij u de meest optimale en waardevolle ervaring geven”
Ook Cynthia’s website: een cookie-melding zo groot dat hij de hele website bedekt en de accepteer-knop buiten beeld valt
Beetje late reactie maar ik praat dus op dezelfde manier tegen mijn katten als tegen mijn oppaskinderen. Dus dan zeg ik tegen mijn oppaskinderen weleens de naam van mijn kat.
Ik zag dat Cynthia eens bij het Zuidlaardermeer wandelde op haar stories, en ik woon daar ook in de buurt.
Ik heb haar tips gegeven voor meer leuke wandelroutes en eet dingetjes in de buurt maar ze heeft me nooit beantwoordt.
Sindsdien vind ik haar echt niet meer zo leuk
Ze staan nu vast in haar boek
Denk maar niet dat deze kip er een euro van krijgt
Hard tok life is het ook
Als ik die hoofdstukindeling zo zie staan de leuke, echt interessante “routes”/plekken er juist totaal niet in.
Ik woon in Groningen en ik denk echt jezus of ALL places kies je dit? Die meid moet een keer écht gaan wandelen, dan kom je op plekken die mooi zijn. Een uurtje ergens op de plek waar je toevallig bent rondlopen en er dan een boek over schrijven…
Ik denk ook dat jij niet zo productief bent als Sint. Je zou meer moeten wandelen.
Borgerswold, Zwaneveldsgat in Kolham, om te fietsen de polder in Kropswolde.
Delfzijl gewoon langs de zee. Appelbergen is ook mooi! Pronkjewailpad.
Mascha die tegen Mila zegt “jij kan alles” nadat ze die check hadden in het ziekenhuis voor haar armpje
Kijk jij (nog steeds) naar de vlogs van vloggloss sinds de baby is geboren?
- Ja, ik kijk elke dag naar beide vlogs.
- Ja, maar ik kijk niet alles.
- Nee, ik kijk niet meer.
- Nee, nooit naar gekeken.
0 stemmers
Zijn die vlogs nog steeds zo onrustig met beeld? Ik werd letterlijk wagenziek als ik er naar keek doordat de camera niet erg stabiel was.
Pronkjewail
Jaa same…
Edit: als iemand het vervelend vind om haar forum naam te zien/lezen, wil ik het veranderen in een spoiler! Kan me voorstellen dat het confronterend is maar het is goed bedoeld.
Westerwolde en dan het gebied tussen Wedde en Bellingwolde. In Bellingwolde heb je “De Gaast” wat echt een van de fijnste plekken is waar ik ooit ben geweest in de provincie.
Vriescheloo, Lutjebroek, Bellingwolde, en dan vanuit Bellingwolde richting Wymeer in Duitsland.
Je kan daar letterlijk alle kanten op en alles is mooi.
Haha ik voel me echt aangesproken. Ik heb niet 1 maar 2 kookboeken van the forest feast puur alleen omdat ze zo mooi zijn vormgegeven met waterverf illustraties etc. Ik heb nog nooit een recept ervan gemaakt