Hahaha love deze ergernissen. I feel you, lekker kijken om je te kunnen ergeren.
Haha dit is wel een mooie tegenstelling idd. Alsof die masseur en die kapper niet heel veel mensen zien
Jaa en ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het afloopt met haar armpje. Ben helemaal blij met de Foefs als ze hem uit zichzelf beweegt, ziet er goed uit!
Spencerrrr
Maar grefoef had toch een Tiffany ring voor foef gekocht?
Zag op Instagram dat hij die ook zelf om heeft.
Heeft ie zichzelf nou ook baargoud gegeven?
Als in, my Dick did a good job.
Spuitgoud
Ze hebben eigenlijk 5 (/6) wagens he…
1- de Cybex elektrische roze met vleugels
2- de Cybex niet-elektrische roze met vleugels - peuterversie
3- de bas kosters
4- de zwarte
5- de roze compacte reiskinderwagen
(6 Bonus: het cybex autostoeltje dat OOK op de 2 Cybex wagens past)
Hebben zij een extra huis voor al die wagens?
Ja maar Twan komt uit Limburg, misschien heeft ie een stok-met-zalluf-route.
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat deze twee mensen niet inzien hoe ACHTERLIJK dit is.
Elektrische kinderwagen? Wat is daar het nut nou weer van?
Nou ja, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er baat van hebben. Chronisch zieken die weinig spierkracht hebben bijvoorbeeld. Maar Greg en Mas… geen idee.
Kuuuut gemiste grap
Hij rijdt niet vanzelf maar hij remt automatisch als je niet meer duwt. Dus hij kan niet “wegrijden” van een heuvel bijvoorbeeld
Haha ja want Nederland is zooooo heuvelachtig, is echt een reëel gevaar dat dit gebeurt
“Lekker voor wandelen in de natuur”
ik vind 1 kinderwagen al zo achterlijk in de weg staan de hele tijd. En dan woon ik niet eens heel klein. 6 van die dingen is toch niet te doen?!
Ze hebben er ook 1 die je kunt inklappen tot een rugzak want is handig voor op reis.
Dan komen er weer heel veel Ruim op met mij video’s. Katsjing