Beutyblogtopic XL #9

Jaa ik keek al jaren niet meer, maar nu wel nieuwsgierig geworden. En buiten dat ik ze heerlijk verliefd vind op hun lieve kindje, is het alleen maar ergernis:

• Al die hysterie over het inpakken van een luiertas, hoe moeilijk is dat nou helemaal
  • Het consumentisme: 3,5 kinderwagen, 3 stoeltjes, AL DIE PAKKETJES, dat lilleke hoedje en die afzichtelijke nieuwe ketting van Gregor
  • Naast het fruit zoveel ongezonde, vaak gesponsorde troep die ze in giga hoeveelheden naar binnen werken
  • Dat geprak in het glazen potje havermout, bah
  • Sowieso die idiote redenatie dat je fruit eerder pakt als het in een van de 20 aangeschafte potjes zit. Koop dan gewoon voorgesneden, dan had je geen 20 potjes hoeven kopen.
  • Buiten wandelen maar alleen je voeten filmen
  • Wel kapper en masseur laten langskomen, maar vrienden moeten nog steeds op raamvisite komen (laat ze dan gewoon binnen, blijf op 1,5m afstand en vraag of ze een mondkapje dragen)
  • Dat geblaat over die edelstenen

Genoeg redenen om niet meer te kijken, maar kennelijk vind ik Mila en hoe verliefd de Foefs op haar zijn leuk genoeg om te blijven kijken.

72 likes

Hahaha love deze ergernissen. I feel you, lekker kijken om je te kunnen ergeren.

4 likes

Haha dit is wel een mooie tegenstelling idd. Alsof die masseur en die kapper niet heel veel mensen zien :joy:

33 likes

Jaa en ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het afloopt met haar armpje. Ben helemaal blij met de Foefs als ze hem uit zichzelf beweegt, ziet er goed uit!

Spencerrrr

2 likes

Maar grefoef had toch een Tiffany ring voor foef gekocht?
Zag op Instagram dat hij die ook zelf om heeft.
Heeft ie zichzelf nou ook baargoud gegeven?

5 likes

Als in, my Dick did a good job.

19 likes

Spuitgoud

65 likes

Ze hebben eigenlijk 5 (/6) wagens he…

1- de Cybex elektrische roze met vleugels
2- de Cybex niet-elektrische roze met vleugels - peuterversie
3- de bas kosters
4- de zwarte
5- de roze compacte reiskinderwagen
(6 Bonus: het cybex autostoeltje dat OOK op de 2 Cybex wagens past)

49 likes

Hebben zij een extra huis voor al die wagens? :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ja maar Twan komt uit Limburg, misschien heeft ie een stok-met-zalluf-route.

10 likes

Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat deze twee mensen niet inzien hoe ACHTERLIJK dit is.

14 likes

Elektrische kinderwagen? Wat is daar het nut nou weer van? :thinking:

3 likes

Nou ja, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er baat van hebben. Chronisch zieken die weinig spierkracht hebben bijvoorbeeld. Maar Greg en Mas… geen idee.

4 likes

Kuuuut gemiste grap

2 likes

Hij rijdt niet vanzelf maar hij remt automatisch als je niet meer duwt. Dus hij kan niet ā€œwegrijdenā€ van een heuvel bijvoorbeeld

1 like

Haha ja want Nederland is zooooo heuvelachtig, is echt een reƫel gevaar dat dit gebeurt :crazy_face:

40 likes

ā€œLekker voor wandelen in de natuurā€

3 likes

ik vind 1 kinderwagen al zo achterlijk in de weg staan de hele tijd. En dan woon ik niet eens heel klein. 6 van die dingen is toch niet te doen?!

4 likes

Ze hebben er ook 1 die je kunt inklappen tot een rugzak want is handig voor op reis.

3 likes