Lol aub. Klinkt als een of andere hamburger. EUROKNALLER VAN DE WEEK POPPYWHOPPY
Ze bedoelt het super lief, dat is het ook. Al ga ik er tegelijkertijd wel van over m’n huig
Nou als je je partner foef noemt dan zul je heus niet boos worden om poppywoppy.
Maar die Josh is toch een goede vriendin van Mascha, geen buitenstaander? Als het nou een minion was die dat had getypt was het wat anders, maar in dit geval…
Ik zat dus net te denken. Stel dat Gregor tijdens het puffen Mascha aanmoedigt: “kom op foef, je kunt het!”
Kom op vagina!
Wie zegt dat dat de roepnaam is?
Gregor noemt haar op insta Mila
Zijn er echt mensen die beledigd zijn omdat je een naam anders gebruikt. Ik leer ook weer bij :’)
Hahah ofniet dan. Zelfs mijn moeder noemt me niet bij mn volledige naam.
Ik wilde dit ook net komen posten. Heb net de video gekeken. Zo mooi om te zien dat ze zich weer meer op haar gemak lijkt te voelen. Ze ziet er zo goed uit en lijkt echt weer wat meer zichzelf. Heel mooi om te zien. Hoop voor haar dat ze dat ook zo voelt
Ook wel een beetje dom van de Foefs dat ze niet tijdens de bevaling snel een instanaam voor Mila hebben geclaimd.
Sommige mensen hebben hun tweede naam als roepnaam. We weten nog niet wat de roepnaam is toch? Al zou ik ook uitgaan van Mila.
Meen je dat? Wat een idiote constructie…
Je geeft je koter een voornaam en een tweede naam, maar de roepnaam is de tweede naam Waarom dan niet de tweede naam als voornaam
Doen mensen dit echt?!
Haha nou ja idioot? Dat is in sommige families gewoon gebruikelijk. Je zult dit maar hebben en jouw reactie dan lezen.
Off topic over namen
Samenvatting
Mijn broer en ik hebben allebei 2 voornamen (waarmee we dus staan ingeschreven bij de gemeente), maar onze roepnaam is anders. Bijvoorbeeld Pieter Jacob en dan Piet heten Weet ff geen ander voorbeeld.
En bij mijn broer is het ook nog eens zo dat de eerste letter van zijn roepnaam niet eens terugkomt qua initialen. Bijv. P.J. Jansen en dan roepnaam beginnend met een T ofzo
Hier ook zo, mijn roep naam lijkt niet eens op mijn paspoort namen
Ach, zo is er altijd wat. Ikheb een hele simpele voornaam + achternaam en dus geen dubbele voornaam, roepnaam oid. En er is al meermaals aan me gevraagd of ik zeker weet of dit mijn volledige naam is. Yes Karen I know my own name
Er is altijd wel iemand die het niet snapt/niet goed vind haha
Mijn paspoort naam is een andere naam dan mn roepnaam ( lijkt er wel op het is het tweede deel van mn naam haha) maar dat is toch een partij irri als je met andere op vakantie gaat ofzo. Ze doen dat net alsof ik jaren lang gelogen heb over mn naam ofzo haha.
Een aantal vrienden van mij hebben dit ook, die dan bijvoorbeeld Bastiaan heten maar als roepnaam Bas. (en nog iemand) en dat is al 2 keer fout gegaan met het boeken van een vakantie door de hoofdboeker. Diegene moet dan dus superveel betalen om dat te laten wijzigen ofzo? echt onzin eigenlijk.